Sa Callvinovim roditeljima osjetila sam istinsku bliskost.Možda je činjenica da sam prerano ostala bez porodice učinila svoje ili je pak moje srce otvoreno za svaku osobu koja mi pruži barem malo pažnje. Nije mi smetalo. Uživala sam u tome. Gledajući u Callvina i njegovu obitelj,stvarnost me natjerala da se vratim natrag gdje se moj mozak podstakao na prošlost i sjećanje koje je posjedovalo halucinogenu jasnoću koja me uzdigla ravno do statusa vizije.
Šta će biti kada saznaju istinu?
Da li će me odbaciti od sebe?
Da li će misliti da sam sa Callvinom samo zbog njegovog statusa ili novca?
Melissine tople oči usmjeriše pažnju na mene i na samo jedan malecki trenutak osjetim se poput nekog tko se utapajući prisjeća kako je to biti na brodu. Smireno i spokojno,tako bezbrižno i sigurno. Ali ova sigurnost će nestati. Ispariti. Kada kroz par mjeseci ili godinu dana pročitaju da se njihov sin razvodi.
Imam strah da će povjerovati u gnusne laži u koje ne sumnjam da će se objaviti. Nervoza u meni je bujala. Bila je veća i jača od sjećanja i straha. Bojim se pogledati ih u oči. Jer ako ih doista pogledam. Tu će mi biti kraj.
''Trebala bih poći na posao'' progutam knedlu.
''Već kasnim''.
''Čekaj ja ću te odbaciti'' rekao je Callvin sa širokim smiješkom na svojim usnama.
''Nema potrebe,koji minut pješice i biti ću tamo'' kažem iskreno.
''April'' Melissa me pozove.
''Da'' skrećem pogled u stranu.
''Očekujemo te na večeri uskoro'' rekla je.
Glasovi,stvarni ljudski glasovi,koji su zvučali tako blizu. Čujem ih. Ali ih se bojim osjetiti.
Kimnem glavom ne znajući šta drugo reći. Callvin mi nije spominjao nikakvu večeru osim toga da nekada moram upoznati njegove roditelje. Možda bih taj sastanak još više oduživao da se nije desilo to što se danas desilo. Melissa i Clark su nas preduhitrili u tome.
''Jako mi je drago što sam vas upoznala'' kažem iskreno.
YOU ARE READING
U NJIHOVIM OČIMA (ZAVRŠENA) 🌙
RomanceGLUMAC ILI ŠEF? Kada vam poznati glumac pruži priliku da stupite u brak sa njim,da li bi ste prihvatili? April je usamljena i samozatajna djevojka kojoj se pruži prilika koju čak nikada nije mogla ni zamisliti. U samo jednoj sedmici njen život se ok...