"Seongwu hyung seninle bir şey konuşmam gerekiyor." kapıda bekleyen Woojin'in girmesi için başıyla onay verdi Seongwu.
"Daehwi'yle konuştum. Minhyun hyung bu sabahki duruşmaya katılmamış." Woojin patronunun karşısındaki koltuğa oturduğunda gerginlikten bacakları titriyordu.
"Benim adıma açılmış yeni dava mı vardı? Neden haber vermedin?" Seongwu'nun kalkmış tek kaşı küçüğü biraz daha telaşlandırdı.
"Hayır hayır, Daniel hyung adına olan davalardan. Daehwi'nin söylediğine göre Vietnam'a gittiğiniz günden beri onun dosyalarıyla ilgilenmiyormuş. Galiba siz gitmeden onu aramış ama Daniel hyung telefonu suratına kapatmış." Woojin bir süre doğru kelimeyi aradı. "Şey Daehwi'ye göre yani onun söylediğine göre... O böyle olduğunu.. "
"Woojin." patronunun sert sesini duyduğunda gevelemeyi kesmesi gerektiğini anladı gergin çocuk.
"Sanırım Daniel hyungun sizden hoşlandığını düşündüğü için onu kıskanmış dosyalarla o yüzden ilgilenmiyormuş. Ama bu sadece bir düşünce Daniel hyungun böyle bir şey hissetmediğine eminim lütfen ona kızmayın. Tabi Minhyun hyung da yalan söylüyor demiyorum ama bazen insanlar sevdiklerini çevresindekilerden kıskanabiliyor."
"Tamam kes." Seongwu saçmalayan Woojin'i durdurmak için elini havaya kaldırdırmıştı. "Dava ne olmuş?"
"Ertelenmiş."
"Jisung hyung Daniel'in ismini ve imzasını bu kadar çok sahte belgede kullanmamamızı söylediğinde onu dinlemeliydik sanırım. Kimse öğrenmeden bu işi halletmemiz gerek. "
Seongwu'nun Daniel'i böyle bir tehlikeye atarken ona aşık olacağından haberi yoktu. Birden çok sahte evrak için genç şoförün haberi yokken onun kimliğini kullanmışlardı çünkü o koca borcun sadece şoförlük yaparak kapanması mümkün değildi. Minhyun şimdiye kadar her şeyi mükemmel hallediyordu, Daniel'in ne kimliğinin kullanıldığından ne de hakkındaki davalardan haberi vardı fakat herhangi bir davanın sonunda suçlu bulunursa hapse girmesi gereken kişi yine o olacaktı.
Seongwu Minhyun'u tanıyorsa onu konuşarak ikna edemezdi hatta tam tersine ona hesap sormak, Minhyun'dan Daniel'in davalarına bakmasını açık açık istemek ters tepecek, Daniel avukatın dikkatini daha çok çekecekti. Minhyun'u ikna edecek bir şeye ihtiyacı vardı ama öyle bir şey olmalıydı ki avukat Seongwu ile Daniel'in arasında asla bir şey olmayacağını düşünüp davalara yeniden kendi isteğiyle bakmalıydı.
Woojin de bu kadar sürede Minhyun'u tanımıştı Seongwu'nun aklından geçen her şey onun da aklından geçmişti. Minhyun'un kibiri iş ahlakının bile önüne geçecek seviyedeydi. Woojin bu dünyaya ait olmayan Daniel'e acıyor Minhyun gibi büyük balıkların onu tek hamlede yutacağını ne yapacağını kara kara düşünen patronu kadar iyi biliyordu.
Uzun süre düşünen ikili bulabildikleri tek çözümü tekrar gözden geçirdi.
"Ben her şeyi anlattıktan sonra dosyayı getirmesi için Daniel hyunga veririm sonrası sizde patron." dedi Woojin planlarını son kez gözden geçirirken.
"Hayır, Daniel kimliğini kullandığımızı öğrenmesin sadece Minhyun benim odamdayken yanlış dosyayı verip bana gönder. " Seongwu Daniel'in bir gün içerisinde bu kadar kötü şeyle baş edemeyeceğini düşünüyordu. Zaten onu Minhyun'un gözü önünde hırpalayıp küçük düşürecekti bir de bu zamana kadar kullanıldığını öğrenirse Seongwu'dan daha çok nefret ederdi. Seongwu sarışınını korumak uğruna kaybetmeyi göze almıştı ama daha fazla kırılmasından korkuyordu. Öncelikle bu sorunu halletmeleri gerekiyordu daha sonra Daniel'in kimliğini kullandıkları tüm evrakları sarışının haberi olmadan ortadan kaldıracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black | Ongniel
FanfictionDaniel karanlık bir dünyanın içine zorla çekilirken kendini gökyüzündeki bütün yıldızlardan daha parlak bir adamın yanında bulur. +13 | Argo, Şiddet, Cinsellik Wanna One | Ongniel Fanfic