☘️29☘️

4.9K 316 136
                                    

Bu gün, jungkookun ailesine şu malum haberi vermeye gidiyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gün, jungkookun ailesine şu malum haberi vermeye gidiyorduk. Ve ben, elimden geldiği kadar bol kıyafet giymeye çalışmıştım. En yakın zamanda yeni kıyafetler almak zorundaydım.

"Lisa, onun bol olduğuna emin misin?" diye sorduğunda jungkook, aynada bir sağa bir sola döndüm ve, "Evet. Eminim." dediğimde gülümsedi ve kollarını belime bol bir şekilde sardı.

"Annelik sana çok yakışacak." dediğinde gülümsedim ve omzuma koyduğu kafasını, öptüm. O, gülümsedi ve omzumda duran kafası oradan çekti ve elimi tuttu.

☘️ ☘️ ☘️

"Çocuklar, artık söyleseniz mi? iki saattir kıvranıyorsunuzda?" dediğinde bayan jeon derin bir nefes aldım ve,"Hamileyim." dediğinde ikisininde yüzü şaşırmış bir hal almıştı - jin ve jisoo dışında-çünkü zaten onlar biliyordu.

"Siz, ciddimisiniz?" dediğinde bay jeon kafamı olumlu anlamda salladım ve, gülümsedim. İkiside aynı anda ayağa kalktıklarında ben, ayağa kalktım ve ikiside aynı anda bana sarıldığında sarılmalarına karşılık verdim.

Arkadan bir sahte öksürük geldiğinde sarılmamız bölünürken, kafamı o tarafa çevirmiştim. Yugyeom kapının pervazında durmuştu ve birşey diyecekti. Yugyeom jungkookun kuzeniydi.

"Anne, baba sizi biriyle tanıştıracağım." dediğinde benim ve herkesin kaşları çatılmıştı. Yungyeom elini ön tarafa doğru getirdi ve tanıdık bir yüz göründü.

"Sevgilim, mi cha."

Sürtük. Biliyordum, onun kovulduktan sonra, bir şekilde iletişimini kesmeyeceğini biliyordum. Bir geleceği bilmiyordum zaten. Dişlerimi sıktım ve ellerimi avcuma geçirdim.

Yumruğumda parmaklar hissettiğimde, kafamı o tarafa çevirdim. "Sakin ol." dediğinde jungkook dişlerimi sıktım.

"Oğlum, bu biraz ani olmadı mı?"

"Aslında evet biraz ani oldu ama, bizde size bu güzel haberi vermek istedik."

"Bende, size güzel bir haber vereyim o zaman." dediğimde jisoo unnie ile biz birbirimize imalı imalı bakmıştık.Gözlerimi mi chaya çevirdim ve,

"Hamileyim." dediğimde onun yüzündeki o aptal gülümseme gitmiş ve dudakları aralanmıştı. "Ah evet, lisa az önce bu haberi bize verdi." dediğinde bayan jeon gülümsüyordu. "Tebrik ederim yenge." dedi Yungyeom elimi sıkarak. Gülümsedim ve sade bir teşekkür ettim.

Mi chada elimi istemeye istemey sıktığında ben, onu kendime çektim ve sarıldım. "Amacına ulaşamadın küçük sürtük." dediğimde gülümseyerek ondan ayrıldım ve jungkookun yanına oturdum. Jisoo unnie ise alttan alttan 👍 işaretini yapıyordu.

"Ee hadi bu iki güzel haberi kutlayalım." dediğinde bay jeon yemek yiyeceğimizi anlamıştım. Yavaşca ayağa kalktığımızda ben, parmaklarımı parmakları arasına geçirdim ve yürümeye başladım. O, yanımdaki yerini aldığında herkes yemek yemeye başlamıştı. Tabii mi chanın sinir dolu bakışları sürekli üzerimdeydi.

Bir süre sonra hepimiz oturma odasına geçmiştik ama benim tuvaletim gelmişti. "Lavaboya gitsem iyi olur." dediğimde jungkook, kafasını sallamıştı. Ben , hızlı adımlarla tuvalete gidip geldiğimde koridorda mi cha ile karşılaştım.

"Çekil!" diye bağırdığımda o, omuz silkti ve kendisini duvara yasladı. "Ne zaman anne ve babana mutlu haberi vereceksin?"

Annem ve babam yoktu.

Romeo ve juliet yoktu.

Ve o, bunun bilincinde hareket etmişti. Ben, tırnaklarımı avcuma batırırken, "Çekil."demiştim ama o, kafasını iki yana sallamıştı.

"Annem veya babam yok ama ben, kendime yeni bir aile kuruyorum. Ama sen sevilmediğin ve sevilmeyeceğin için bunu anlayamazsın." dediğimde o, kaşlarını yukarı kaldırdı.

"Beni bir zamanlar seven bir jungkook vardı ama sen, bizi ayırdın." gözlerimden yaşlar akıyordu ve ben, ağlıyordum. Çünkü, anne ve babam zayıf noktamdı.

"En azından benim arkamda duran bir anne ve babam var." dediğinde artık dayanamamış ve tokatımı geçirmiştim. Herkes ne olduğuna bakmak için gelirken ben, gözlerim dolu dolu ağlamamak için kendimi sıkıyordum.

"Sürtük." diye mırıldandığımda o, yerle aşk yaşamakla meşguldü.

"Lisa! sen ne yaptığını sanıyorsun?!" dediğinde yugyeom sevgili sürtüğünü yerden kaldırmıştı. "Bana bilerek vurdu! bana hiçbirşey yokken vurdu!" dediğinde yugyeom inanmış olacakki parmağını yüzüme salladı.

"Sevgilimden uzak dur."

"Haddini bil yugyeom!" diye çıkıştığında jungkook, yanıma gelmiş ve elini omzuma atıp beni kendisine çekmişti.

"Merak etme sürtüklerle işim olmaz."

"Doğru konuş."

"Asıl sen benimle doğru konuş. Gelmiş sevgilin bana 'senin arkanda duran bir annen ve Baban yok' diyor. Ne yapsaydım? ne yapsaydım söylesene?! yoksa ne yapayım?! ne yapayım?!" dediğimde tekrar hıçkırmış ve kafamı iki yana sallayarak ikisine tiksinircesine bakmıştım.

"Yazık! gerçek sevginin ne olduğunu asla bilemeyecek ve tadamayacaksınız! ben ailemi kaybetmiş olabilirim ama, bir aile kuruyorum! ve sizi bu ailenin içine almıyorum! eğer,"

Dedim ve durup mi chaya yaklaştım. "Seni kocamın 10 metre yakınında görürsem, seni acımadan öldürürüm. Bunu yaparım. ve sende Bir sürtük olarak ölürsün."

"Lisa,bak hamilesin diye birşey demiyorum. Sevgilimle böyle konuşamazsın!"

"Sen, onu sevdiğine inandırmaya devam et kendini. Ve siz bay ve bayan jeon amacım asla saygısızlık etmek değil ama, oğlunuzun eski sevgilisini kuzeni ile sevgili olabilecek kadar mı geniş yaşıyorsunuz?"

"Herneyse.. daha fazla burada kalmayacağım ve bir daha buraya gelmeyeceğim."dediğimde adımlarımı arkaya doğru adımlamış ve kollarımı onun bedenine dolamıştım. . O ise, ellerini belime dolayıp beni evden çıkarmıştı.
...

Seviyorum sizi ❤️♾️

♡♡♡

Liskook ile kalın 🎈

SİLVER ☘️ LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin