"Özür dilerim lisa."Biz, eve gelmiştik ve jungkook beni yatağa yatırıp kafamı dizine koymuş saçlarımı okşuyordu.
Parmakları beni o kadar çok rahatlatıyorduki.. ben mayışıyordum ve gecenin 10'unda uyumak istiyordum.
"Bak jungkook, senin özür dilemeni gerektirecek bir şey yapmadın. Sadece ben, birdaha o eve gidemem tamammı? ama ben sana gitme demiyorum sonuçta onlar senin ailen ve gitmek istemen en doğal hakkın ama, benden birdaha o eve girmemi isteme lütfen." dediğimde sıkıntılı bir nefes vermiş ve kafasını sallamıştı.
Yavaşca ellerimi yatağa koydum ve yerimde doğrularak emekler adımlarla jungkook'a gittim ve bir süre gözlerine baktım." Biraz öne kayarmısın? "dediğimde ilkten, kaşları çatılsada beni onaylamış ve ileri doğru kaymıştı.
Ben ise, pijamamın verdiği bolluktan yararlanıp bacaklarımı beline dolamış ve kollarımı boynuna çıkartarak kucağına oturmuştum. Aklım fesat şeylere gitmiyordu. Oda, ellerini belime gevşek birşekilde doladığında kafamı ozmuna koymuştum.
"Bunu yapmanı beklemiyordum." dediğinde o, kafamı boynuna doğru indirmiştim. Çok güzel kokuyordu.. "Bende beklemiyordum. Aniden gelen bir istekti yani, istedim işte boşver." kararsızlıkla söyledim cümle karşısında o ve ben kıkırdamıştık.
Ağzımdan çıkan nefesin boynuna çarpmasından rahatsız olmuş olacakki yerinde kıpırdandı. "Bunu yapma?" dediğinde kıkırdadım ve, "Bunu mu?" dediğimde nefesimi bilerek boynuna üfledim. "Yada bu mu?" dediğimde dilim ile kısa bir yol çizmiştim aynı şirkette iken yaptığı gibi.
"Yoksa bunu mu?" dediğimde çizdiğim yolu emmiş ve öpmüştüm. Ellerini bacaklarıma koyup sıktığında, havaya bir inleme bıraktım. "Hepsi." dediğinde gülümsedim ve,
"Niye?"
"Lisa, eğer hamile olmasaydın.. bunu sana gösterirdim ama, bunu yapmayacağım. Nede olsa bu çocuk illahaki doğacak." dediğinde dudaklarımı büktüm ve kafamı tekrardan omzuna koydum.
"Acıktım." dediğimde jungkook, beni yavaşca geriye çekti ve yüzüme baktı. "O zaman yemek yiyelim."dediğinde gülümsemiş ve kucağından kalkmış ve yataktan inmiştim.
O ise, beni kucağına almıştı anında "Jungkook! ne yapıyorsun?! ben yürüyebilirim!" dediğimde o, kafasını iki yana salladı ve gülümsedi. Beni mutfak tezgahının üzerine oturttuğunda ben, nefesimi dışarıya verdim.
"Ne istersiniz bayan jeon?"
"Kimchi." dediğimde o, gülümsemiş ve "Emrinize amadeyim."
☘️ ☘️ ☘️
"Doydun mu?" diye sorduğunda kendimi geriye yasladım ve karnımı ovuşturarak kafamı onaylarcasına salladım. "Fazlasıyla" dediğimde gülümsedi.
Elini yavaşca dudağıma değdirdiğinde, elini itekledim ve "Ben başka şekilde çıkarmanı istiyorum." dediğimde yavaşca dudaklarıma yaklaşmıştı ama ben, geriye çekildim ve
"Islak mendil veya kuru mendilden bahsetmiştim.Sen ne anladınki?" dediğimde o, gözlerini kısmıştı. Ama, o vazgeçmeyerek elini enseme koymuş ve dudaklarımızı birleştirmişti.
O kadar ağır ağır ve yavaş öpüyorduki.. sanki beni kaybetmekten korkuyormuş gibi bana, zarar vermek istemiyormuş gibi...
Dili dudağımın kenarına değdiğinde, ister istemez mayışmıştım. Geriye çekildiğinde ise, "Yemin ederim ıslak mendil veya kuru mendil bile bu kadar iyi çıkaramaz."dediğinde muzipçe gülümsedi ben ise, ayağa kalktım ve elimi ona uzattım uzattığım elimi tuttuğunda yatak odasına doğru ilerledim ve yatağa onunla birlikte yatıp kollarımı yapılı vücuduna dolayıp kafamı boyun girintisine soktum.
"O kadar güzel mi kokuyorum?"
"Evet. O kadar güzel kokuyorsunki.. sanki, cennetten bir parçaymış gibi. Ama, bu kokunun asla bitmemesini istiyorum. Benden gitmezsin öyle değilmi?"
"Hayır, asla."
Dediğinde gözlerimi huzurla kapattım ve dudaklarımı boynuna değdirerek uykuya daldım.
...Ben pek beğenemedim bölümü. Siz beğendiniz mi???
Seviyom sizi ❤️
Liskook ile kalın 🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLVER ☘️ Liskook
Novela JuvenilHayatıma bana yardım etmek adına giren adam, benim onunla 1 buçuk sene evli kalmamı istiyordu... #Lizkook1 (06.02.2020) #Ceykey2 (06.02.2020) #Lali3 (06.02.2020) Lalisa ❣️ Jungkook