Geldiğimiz bu yer, bir dövme salonuydu ve benim ağzım kulaklarıma varmıştı.
O, yavaşca beni koltuk benzeri birşeyin üzerine oturttu ve, kendisi giydiği deri ceketi çıkarıp gömleğinin manşetlerini kıvırdı ve damarlarının gözükmesine neden oldu.
"Sürekli dövmelerime bakman benimde dikkatimi çekti açıkcası. Madem o kadar dövme meraklısısın sana, dövme yapacağım." dediğinde kendisini oradaki küçük masaya dayamış ve ellerini arkaya koymuştu.
"Şimdi, nerene dövme yapmamı istiyorsun?"
"Sırtıma."
Dediğimde, dudakları iki yana kıvrılmıştı. Minik bir sehpa almış ve onu koltuğun yanına koymuştu onun üzerinede birkaç dövme kalemi.
Beni dikleştirdi ve biraz öne kaydırdı. Sonrasında ise, kendisi arkama oturdu.
Neden nefes alamayacak gibiyim?
Yavaşca üzerimdeki tişörtü çıkardı ve sütyenimde kalmamı sağladı.
Parmakları sütyenimin kopçasını bulduğunda, kalbim ağzıma gelmiş gibi hissetmiştim. Parmakları bir süre kopçamda gezindi daha sonrasında ise tek hamle ile açıverdi.
"Romeo ve juliet yazmanı istiyorum." dediğimde, kafasını salladığını hissetmiştim.
_______________________________"Bak bakalım aynaya beğenecekmisin?" dediğinde yavaşca ayağa kalkmış ve aynanın karşısına geçerek sırtımı aynaya dönmüştüm.
Romeo ve juliet.
Gülümsemem yüzümü esir alırken, ellerimi arkamda birleştirdim ve, ellerim ile kopçamı bağlamaya çalıştım ama bu sadece çalışmakla kaldı.
Tenimde hissettiğim parmaklar yerimde sıçramama neden olmuştu. O öylece arkamda durmuş kopçamı bana bakarak tek hamlede takmıştı.
Ben, gideceğini sanarken o,Ellerini belime doladı "Bu birinci sürprizin pranpriya manoban." dediğinde nefes alamamıştım sanki.
O, yavaşca ellerini belimden çekti ve, "Nefes alabilirsin." dediğinde nefesimi seslice dışarı vermiştim.
Aptalın tekiyim öyle değilmi?
Üzerime çıkardığım tişörtümü giydikten sonra, tekrar beraber dövme salonundan çıkıp gittik.
_______________________________Şuan, o kilitli kapının önünde durmuştuk. O, cebinden çıkardığı bir anahtar ile deliğe anahtarı sokmuş ve birkaç defa çevirivermişti.Daha sonra ise, benim açmamı beklemişti.
Sertçe Yutkundum.
Kapıyı ittirdiğimde,
İçinde envayi çeşit boya, tuval, fırçalar vardı. Ve birde örtülü bir tablo.
"Jungkook... bunlar?" dediğimde kendisini kapının trabzasına yaslamış öylece bekliyordu.
Yavaşca beyaz örtüye yaklaştım ve sağ elimle örtüyü çekip attım.
Tamamlanmamış tablom.
"Sen cesaretlisin sarışın. Ve o, tabloyu annen değil sen tamamlayacaksın." dediğinde kendini yaslandığı duvardan ayırmış ve yanıma yaklaşmıştı.
"Bu oda tamamen sana özel. Bir ressama ait ne varsa bu odada mevcut."
Dediğinde kollarım istemsizce boynuna dolanmıştı. Yüzüm ise herzamanki gibi, boyun girintisine gitmişti.
O, ellerini usulca belime sardığın da beni kendine iyice yasladı. "Nasıl hem bana zarar verip hemde bana iyi geliyorsun?"
Kahkaha attığını duyduğum an, yüzümde gülümsemem yer almıştı.
"Bilmiyorum. Asıl sen bana ne yapıyorsun?"
"Ne yapıyormuşum?"
"Bende bilmiyorum ama bundan pek hoşnut olduğum söylenemez sarışın."
"Aynı durum benim içinde geçerli." dediğimde onunda gülümsediğini hissetmiştim.
Ne oldu bize?
Yavaşca ellerini belimden çekmeden benim bedenimi ondan çekti ve yüzümü görmeye çalıştı ve başardıda.
"Seninle uyuyabilirmiyim?" dedim korkarak. Gözlerim yine boynuna kayıyordu. Çok güzel kokuyordu.
Yavaşca elimi tuttu ve beni kendi odasına götürüp yatağa yatırdı ve daha sonrada kendisi yatağa yattı.
Ben herzamanki gibi ellerimi beline sardığımda o, ellerini belime sardı. Ben kafamı boyun girintisine koyup kokusunu çekerken o, kafasını saçlarıma gömmüştü.
"Beni buna alıştırma.Bir buçuk yıl sonra, sen gidince buna alışmış olmamam gerek."
"Ozaman beni durdurmalısın. Sana alışmamam gerek."
"Ama bu kokuya ihtiyacın olduğunu sen söyledin."
"Evet, ben söyledim."
Dediğimde gözlerimi yavaşca kapanmıştı en son duyduğum şey ise,
"Ben seni asla aldatmadım sarışın."Olmuştu.
Eğer ben ona alışırsam ve onun yokluğu bana kötü gelirse anlayınki ben ona AŞIK olmuşum...
▶️Ayayyaa çok tatlı değillermi yah?
▶️Bu arada 13.bölümün okunması çok az o bölümüde okumayı unutmayınnnn.
Ve satır arası yorumlarınız benden esirgemeyin.
❤️
❤️▶️▶️▶️Sizi seviyorum...
❤️Liskook ile kalın 🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLVER ☘️ Liskook
أدب المراهقينHayatıma bana yardım etmek adına giren adam, benim onunla 1 buçuk sene evli kalmamı istiyordu... #Lizkook1 (06.02.2020) #Ceykey2 (06.02.2020) #Lali3 (06.02.2020) Lalisa ❣️ Jungkook