☘️16☘️

6.2K 412 129
                                    

Jeon lalisa'dan...

"Bırak beni! bırak!" diye bağırdığımda adamın kafası hala boynumdaydı. Gözlerimden yaşlar ardı ardına akıyor ve ben güçsüz düşüyordum.

Kalan son gücümle diz kapağımla kasıklarına tekmemi geçirdiğim gibi o, yere düşmüş bana küfür ederken ben, hızla koşmaya başlamıştım.

Merdivenlerden indiğim gibi, evden çıkıp koşmaya başlamıştım. Her bir adımımda ben dahada yavaşlıyor ve gücümü azaltıyordum.

Uzaktan siyah bir audi gördüğüm anda, içimde bir huzur oluşmuş ve ben dizlerimin üzerine düşmüştüm. "Lisa!" diye bir ses duyduğumda kafamı kaldırmış ve bana koşan ona, bakmıştım.

O, hızla yanıma gelip elleri ile yüzümü avuçlarken benim ağzımdan bir hıçkırık kopmuştu.

"Ne oldu sana?! neyin var güzelim?!" dediğinde tekrar hıçkırmış ve kollarımı boynuna sarmıştım.

Bir süre boyunca o, dizlerinin üzerine durmuş ve benim ona sarılmamı sağlamıştı.

Güvende hissediyordum.

Yavaşca beni kendinden ayırdığında ben hala ağlıyordum.

"Hadi anlat bana." dedi önüme düşen sarı saçımı kulaklarımın arkasına sıkıştırarak.

"M-min ho. B-bana t-tecavüz e-edecekti jungkook!" dediğimde şefkatli yüzü soluklaşmış ve kaşları çatılmıştı.

"Ne dedin sen?!" dediğimde ağzımdan tekrar bir hıçkırık kopmuş ve ben ellerimi tekrar boynuna dolamıştım. "Lice!" diye bir ses duyduğumda bir süre boyunca burada olduğunu tahmin ettiğim jisoo unniem bana doğru koşuyordu.

Ben, jungkooktan yavaşca ayrıldığımda onunda gözünün dolduğunu yeni fark etmiştim.

"Unnie!" dediğimde o, yavaşca arkasını dönüp unnieme birşeyler demişti ama ben anlamamıştım. Unniem yavaşca beni yerden kaldırdı ve bana sarılarak beni eve götürdü.

Oda peşimizden geliyordu.

Jungkook bana onun nerede olduğu sorduğunda resim odası diyebilmiştim sadece.

"Lisa, hadi gel güzelim biz uyumaya gidelim." elimi durması için işaret ettiğimde resim odasına doğru ilerledim.

Jungkook, adamın üzerine çıkmış acımasızca yumruklarını yüzüne savuruyordu.

"Kimsin lan sen?! kimsin ha?! sen kim oluyorsunda benim karıma dokunabilirsin?!"

"Seni sikerim lan! ben o kıza birşey oldu düşüncesi ile buraya nasıl bir telaşla geldim haberin varmı senin?!."

"Benim karıma ha? neresine sürdün lan o pis dudaklarını nereye dokundu o iğrenç parmakların?!"

"Sen bittin! seni şimdi bırada öldüreceğim! şerefsiz! piç!

Dediğinde adamın üzerinden kalkmış ve belindeki silahı çıkararak hiç düşünmeden tetiği çekmişti.

Ve ben çığlık atmıştım.

O sinirli bakışlarını benim üzerime çevirdiğinde bakışları yumuşamış ve bana doğru yaklaşmıştı. Ve birde bana yaklaşmadan önce silahını yere atmıştı.

Yanıma geldiği gibi beni direkt kucağına aldı ve beni kendi odasına götürdü. Üstüm başım pislenmişti çünkü, kan üzerime sıçramıştı.

Beni yavaşca yatağa oturttuğunda jisooya birşeyler demişti. Ve oda odadan dışarı çıkmıştı.

O, dolabından uzun bir tişört aldı ve yanıma gelip beni ayağa kaldırdı ve, ilk önce tişörtümü sonrada şortumu çıkarıp üzerime kendi tişörtünü giydirdi.

Tişörtündeki koku burnuma geldiği an ben, mayışmıştım.

Elleri ile yüzümü avuçladığında,

"Özür dilerim.Daha erken gelmeliydim özür dilerim." dediğinde sıcacık dudaklarını alnım ile buluşturmuştu.

Sertçe yutkundu ve,

"Nerene dokundu?" dediğinde gözümden bir damla yaş tişörtüme doğru akmıştı.

"Boynuma." dediğimde parmakları ile yüzümü yana çevirip boynumda oluşan morluklara baktı.

Daha sonrasında ise, parmakları ile yüzümü tekrar kendisine çevirdi ve,

"Özür dilerim. O adam bedeninde iz bıraktığı için, daha erken gelemediğim için. Özür dilerim. "

"Benimle.. uyu.. ama.. biryere gitme.. lütfen." hıçkırarak söylediğim cümleler ile o, kafasını yukarı kaldırmış ve,derin bir nefes almıştı.

Daha sonrasında ise, ilk ben yatağa yatmış ve onu beklemiştim. Oda yanıma yatıp üzerimize yorganı çektiğimde yavaşca arkama döndüm.

Döner dönmez o, uzun ince ve birde sıcacık parmaklarını belime sarıp beni kendisine yapıştırmaktan çekinmemişti.

Ben ise belimdeki ellerine sarılmış ve, "Beni şimdide bırakma sonrada." demiştim.

Cidden bir buçuk yıl sonrada beni bırakmamasını istiyormuydum?

İstiyordum.
...

Beklenen bölüm geldi arkadaşlar. Saat 3 gibi yb atacağım bu arada bir sonraki bölüm birazcık feelsle olucak.

Satır arası yorum yapmayı unutmayın. Ha birde şu alttaki yıldızlara basarsanız sevinirim.

❤️
❤️ ▶️▶️▶️ Sizi seviyorum...
❤️

Liskook ile kalın 🎈

SİLVER ☘️ LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin