☘️27☘️

5.5K 332 218
                                    

Derin bir nefes aldım ve, salıncakta ileri geri sallanan jungkookun yanına gittim. nasıl söyleyeceğimi bende bilmiyordum. söylecektim işte.

Derin bir nefes aldım ve, "Jungkook, sana birşey diyeceğim." dediğimde o, parmaklarını koluma dolamış ve beni sol bacağının üzerine oturtup kafasını boynuma koymuştu.

"Seni dinliyorum."

"Jungkook, ben ciddi birşey diyeceğim."

"Bende seni ciddi bir şekilde dinleyeceğim." dediğinde omzumdan başlayıp boynuma doğru öpücükler kondurmaya başlamıştı. "Jungkook ben.." dediğimde, "Sen?" dediğinde gözlerimi yummuş ve,

"Jungkook ben hamileyim."demiştim.Öpücükleri kesilmişti.Ne tepki verecekti bilmiyordum. Korkmuşmuydum?

Evet.

Aniden havalandığımda, gözlerimi yavaşca açmıştım. O, ayapa kalkmış beni kucağında döndürüyordu.

"Baba oluyorum!" diye bağırıyordu ben ise, kıkırdamış ve kollarımı boynuna dolamıştım. Kafamıda boyun girintisine yerleştirmeyi unutmamıştım. Beni yavaşca yere indirdiğinde.

"Lisa, beni cimciklerimisin?" diye sorduğunda kaşlarım çatılmış fakat, hafif bir şekilde cimciklemiştim. "Tanrım! rüya değilmiş!" dediğinde beni belimden kaldırmış ve tekrar döndürmeye başlamıştı.

"Jungkook dur, midem." dediğimde o, beni hızla indirmişti ben ise, hızlı hatta koşar adımlarla banyoya doğru ilerlemiş ve klozeti açıp kusmaya başlamıştım.

Cidden yediğim şeyleri kusmaktan bıkmıştım. Ve bu cidden yoruyordu. Ağzımı peçete yardımı ile sildim ve derin nefesler aldım.

"Üzgünüm.. yani böyle yapmak istememiştim. Napayım çok heyeca-"

"Bence seninki benimkinin yanında hafif kalır. Ve dert etme yediğim herşeyi kusuyorum."

"Bir doktora mı gitsek?" diye sorduğunda, kafamı sallamış ve "Yarın gidebiliriz."

"En iyisi ben bir ablama sorayım. Onun bir arkadaşı vardı herhalde." dedi ve elini ensesine atarak odadan çıktı.

Beklediğim gibi bir tepki vermemişti. Zaten oda en az benim kadar çocuk sahibi olmayı istiyordu.

Derin bir nefes aldım ve, resim odama ilerledim yavaş adımlarla. Beyaz örtüyü kaldırdım yavaşca ve, resmime parmaklarımı değdirdim.

Tamamlayabilmiştim.

Ama o, saatlerce yanımda durduğunda tamamlayabilmiştim. Bu biraz beni ve onu zorlasada başarmıştık işte.

O, benim yanımdayken ben, herzaman güvende hissediyordum. Omzuma değen sıcak dudaklar ile, yerimde hafif zıplasam bile o, kollarını belime sarmış ve beni kendisine döndürmüştü.

"Sana dayanamıyorum.." diye başladı söze yavaş yavaş. "Beni değiştirdin." diye devam etti. Sanki , söyleyeceği bir çok şey vardı.

"Ben, çok değiştim. Karşında ablamın değişiyle 'bipolar bir adam yok. Karşında bütün saflığı ile duran bir jungkook var'"

"Jisoo unnie, sana konuştuğumuzu söyledi mi?"

"Duydum. Sizi konuşurken duydum. Ve orada bir kaç dakika durup düşündüğünü ve gülümsediğinide gördüm."

Sorgulamadım. Bu güzel anı bozmak istemedim.

"Eğer bir kızımız olursa, senin kadar saf ve güzel olmasını benim kadarda cesaretli olmasını istiyorum gerçi sen, benden daha cesaretilisin ama."

"Sana bir teşekkür borçluyum."

"Ne için?"

"Bana, tablomu tamamlaybilmem için 3 saat yanımda durup bana cesaret verdiğin için, her kalemi ve boyayı elimden bıraktığımda tekrar elime verdiğin için teşekkür ederim."

"Imm, ama bunlar bir teşekkür ile hallolmaz."

Ona sorar derece baktığımda o, dudaklarını dudaklarıma sürttü. "Senden ateşli bir öpücük istiyorum." dediğinde hiç beklemeden dudaklarına yapıştım.

Gülümsemişti.

Ben onun alt dudağını emerken o, benim üst dudağımı ısırıyor ve beni geriye doğru itekliyordu. Kalçam, orada bulunan yüksek masaya dediğinde jungkook, dudaklarımızı ayırmadan beni masaya oturttu ve ellerini çıplak bacaklarıma sürttü. Tabii, bacak aramada yerleşmeyi unutmamıştı.

Elleri boynum, belim, bacaklarım ve kalçam arasında gidip geliyordu. Dudağıma son kez bir ısırık bıraktığında, elleri ile omzuma düşen sarı saçlarımı çekti ve dudaklarını boynuma bastırdı.

İlk önce, çenemin altından başlayıp sağ göğsümün üzerinde dili ile bir yol çizdi. Daha sonra çizdiği yolu, ısırdı, emdi ve öptü ben ise ya kendimi sıkıyor yada inliyordum.

"Bu hayatımdaki en iyi öpücüğümdü." dediğinde alınlarımızı birbirine yasladı. Bir yandanda sağ eli bacağımı okşuyordu. "Evet." dediğimde o, gülümsemişti.

"İlklerin bana ait pranpriya manoban."

"Sadece ilklerim değil. Kalbim, vücudum benim olduğu kadarda seninde."

Dediğimde tekrar dudağıma minik bir öpücük kondurdu.
...

Jungkook çok fesatlaştı diyenler +1

Yeni kurgum liskook olsun diyenler +1

Lalisa'da az değil aq diyenler +1

Yarın okul var, canım sıkılıyor diyenler +1

Bu kadar şeye cevap verdiyseniz şimdi bana, yeni kurgumun konusunu söyleye bilirmisiniz?

❤️
❤️▶️▶️▶️Sizi seviyorum...
❤️

Liskook ile kalın 🎈

SİLVER ☘️ LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin