Kapıyı bir kaç kez tıklattım ve 'gel' komutunu alınca direkt kapının kulpunu çevirdim ve içeri girdim.
Beni görünce yüzündeki gergin ifade gitmiş ve bana sıcacık bir gülümseme sunmuştu. bende ona gülümsememi sunarken karşısındaki sandalyeye oturmuştum.
"Evde çok sıkıldım. Ve yapacak birşey bulamadım."
"Ve?"
"Seni görmeye geldim."
"Bu aralar beni görmedende yapamıyorsun."
"Evde sıkıldığımdan geliyorum. Yoksa gelmezdim."
Alay edercesine söylediğim cümle karşısında kaşlarını çatmıştı. Yavaşca ayağa kalktı ve sandaleyeyi kendi tarafına döndürdü.
İki elini sandalyenin iki yanına koyduğunda üzerime eğilmiş ve beni kıstırmıştı.
"Bakıyorumda birileri fazla cesaretli olmuş hm?"
Kışkırtıcı bir ses tonunda kurduğu cümleler benim yutkunmama neden olmuştu. Babetlerimin ucuna basarak geriye çekilmeye çalışsamda o, benden önce davranak bir elini sırtıma koyarak beni kendine yaklaştırmıştı.
"Benden kaçıyorsun."
"Senden kaçmıyorum."
"Yapma lisa. Ne zaman sana yaklaşsam ya nefes almıyorsun yada kaçmaya çalışıyorsun."
"Sende bana çok yaklaşıyorsun."
"Kabul et yada etme sana yaklaşmamı seviyorsun mesela,"
Dedi ve durup yüzünü yüzüme dahada yaklaştırdı. "Sana bu kadar yakın olmamı," durdu ve parmaklarını baldırlarımdan yukarı doğru sürttü ve en sonunda saçlarımı buldu. "Sana böyle dokunmamı ve," durdu ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Benim gözlerim fal taşı misalı açılsa bile bu kısa sürmüş ve gözlerim kapanmıştı. "Seni öpmemi seviyorsun." dediğinde parmakları dudaklarımla oynamaya başlamıştı.
"Sevmiyormusun?"
"Seviyorum."
Diye yanıtladığımda o, gülümsemişti. "Ama, şu kızın etrafında olmasını sevmiyorum."
"Hangi kız diye sormayacağım çünkü, biliyorum."
"O kız çakma sarışın. Yazık seninle evlenince saçlarını sarıya boyattı. Ama yakışmamış."
"Aynen."dedi ve parmaklarını saçlarıma dolayıp oynamaya başladı ve nefesini boynuma üfleyerek konuştu.
"Sarı renk bir tek sana yakışıyor. Ve ben, bir tek sana sarışın diyeceğim." dediğinde yüzümde gülümsemem açmıştı.
"Anlayamıyorum.. 5 ayda sana nasıl aşık oldum." dediğinde o, geriye çekilmiş ve masasına oturmuştu ben ise, az önce yaptıklarının şokunu daha atlatamamıştım.
"Bilmiyorum. Yani, benimde senden bir farkım yok." Dediğimde oda gülümsemişti. Ayağa kalktım ve odayı yavaşca gezmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLVER ☘️ Liskook
Novela JuvenilHayatıma bana yardım etmek adına giren adam, benim onunla 1 buçuk sene evli kalmamı istiyordu... #Lizkook1 (06.02.2020) #Ceykey2 (06.02.2020) #Lali3 (06.02.2020) Lalisa ❣️ Jungkook