Gözlerimi araladığımda karşımda Junmyeon'un suratını gördüğümde şaşırmıştım. Neden olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu ama omuzlarını sıyırıp gözüme vuran ışık yüzünden rahatsız olduğumda onun uyuyan yüzünü görünce şaşırmıştım. Sağ kolunu hafifçe belime doğru atmıştı, sol kolunu ise yastığın altına sokmuştu. Uyurken bile düşünceli gözüküyordu. Kaşlarını hafifçe çatmış dudaklarını büzmüştü. Rüyasında bile EXO antileriyle uğraştığına emindim.
Koluna doğru uzandım, bileğinden tutarak hafifçe üzerimden çektim. Onu uyandırmamaya dikkat ederek doğrulduğumda gözüme giren gün ışığından da kurtulmuş bulunuyordum. Yavaşça üzerimdeki örtüyü çektim ve yataktan çıktım. Telefonumu alıp banyoya ilerledim. Sessizde olduğundan kimin aradığını ya da mesaj attığını bilmiyordum. Banyoya girip kapıyı kapattığımda kızlardan sayısız arama ve mesaj olduğunu gördüm.
Jihyun
Yinni-ah? Neredesin? Hâlâ gelmemişsin?
Yinni? Neredesin?
Arıyorum neden açmıyorsun?
Başına bir şey mi geldi?
Yinni! Açsana!
Neden telefonlarımızı açmıyorsun? Korkutuyorsun bizi. Neredesin?
En azından iyi olduğuna dair bir şey yaz.
Yinni? Kafayı yiyeceğim neredesin? Başkan ufak bir sürtüşme yaşadığınızı söyledi. İyi misin?
Yinni!
Tutu
Unni, iyi misin? Gelmedin seni bekliyorum TT
Unni?
Unni korkuyorum iyi misin?
Unni cevap ver TT Herkes endişeli.
Opal
Başkan'a inanamıyorum sakın ona kulak asma.
Yinni-ah eminim kafanı dinlemek istiyorsun ama en azından bize haber ver.
Yinni, meraktan öleceğiz iyi misin?
Mesajları görünce lütfen bize dön.
Yogeum
Yinni, iyi misin? Neredesin? Tutu Başkan ile konuşmaya gittiğini ama gelmediğini söyledi.
Yinni?
Senin için endişeleniyorum neden aramalarımızı açmıyorsun?
Sanırım biraz zamana ihtiyacın var, ne olursa olsun üzülme. Biz buradayız tamam mı? Yarın için programımız yok.
Yazdıklarımızı görünce en azından iyi olduğuna dair mesaj yaz ortak gruba. Herkes çok endişeli.
Tutu sanırım ağlıyor.
Bir an için telefonumu sessize aldığım için kendimden nefret ettim. En azından kızlara akşam gelmeyeceğimi ve iyi olduğumu yazmalıydım. Kim bilir ne kadar endişelenmişlerdi. Hemen gruba girdim, en azından şimdi bir şeyler yazmalıydım. Eminim Yogeum'un bu sakin tavrına karşın gözüne uyku girmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
c o ş k u | suho (✓)
FanfictionMagnum Opus'un Türk üyesi Lynx, sadece tek bir kişinin kendisini iyileştirebileceğini düşünmektedir. Bu kişi ise EXO'nun lideri Suho'dan başkası değildir. Sırf Suho'nun etrafında olmak ve kendisini iyileştirmesini sağlamak için Lynx, Suho'yu baştan...