Çok hızlı devam ediyoruz ama bunun sebebi tüüüüm o güzel yorumlar! Yorum okumayı çok seviyorum *-* Bu arada profilimde iki yeni hikâyenin tanıtımını paylaştım. Ne zaman başlarım bilmem ama siz kütüphanelerinize atıp bekleyin. Tanıtımları da okumayı unutmayın!
Kyungsoo odaklı olacak bela
Chanyeol odaklı olacak ilham
*
"Daha iyi misin?" diye sorduğunda Sehun, eline peçete almış gözyaşlarımı siliyordu. Kapıda menajerler toplanmış neyimiz olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. "İstersen...çekimi iptal edelim?"
"Olmaz." Kesik bir nefes aldım. "Yapamam."
"Ben yapabilirim." Gözlerimin içine baktı. Normalde de bu kadar anlayışlı ve yumuşak kalpli miydi? "Senden kıdemliyim, bir şeyler uydururum. Hem bana sana verecekleri kadar sert bir tepki veremezler."
"Sehun, teşekkür ederim ama kimseyi yormak istemiyorum." Gülümsemeye çalıştım ama emindim ki tam bir leşe benziyordum. "Çekimleri bitirebilirim."
Bir süre beni izledi, hemen ardından peçeteyi bana verip ayağa kalktı. "Yapamayacağını düşünürsen bana söyle. Hemen çekimleri iptal ettireceğim."
Kafamı salladım. Peçeteyle akan makyajımı tamamen sildim. Yeniden yapmaları gerekti ama en azından ağladığım pek fazla belli olmuyordu. Gözlerimin kızarıklığı nasılsa beş dakikaya geçerdi. "Neler olduğunu soracaklar."
"Bir şeyler uydururum." dedi Sehun kapıya doğru ilerlerken. "İyi misin? Açıyorum?"
Kafamı salladım. "Aç."
"Biraz daha açmazsak meraktan seti ayağa kaldıracaklar." İç geçirdi ve kapıyı açtı. Onun kapıyı açmasıyla Yeojin aceleyle içeri girdi ve hemen yanıma koşuşturdu.
"Lynx? İyi misin? Ne oldu? Neden içeriye girmemize izin vermediniz?" Yeojin iyi olup olmadığımı kontrol etmek için ellerimi tutup beni incelemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
c o ş k u | suho (✓)
FanficMagnum Opus'un Türk üyesi Lynx, sadece tek bir kişinin kendisini iyileştirebileceğini düşünmektedir. Bu kişi ise EXO'nun lideri Suho'dan başkası değildir. Sırf Suho'nun etrafında olmak ve kendisini iyileştirmesini sağlamak için Lynx, Suho'yu baştan...