SELAM!
Nasılsınız? Ummarım iyisiniz ben gayet iyiyim çünkü *-* Bu bölüm çok şirin oldu ya, yazarken öyle gaza geldim ki on üç sayfa yazıvermişim ehehhe
Bu arada tek bölümlük Minseok oc'u yazgı'nın bölümü geldi. Okumak için kitabı profilimden ziyaret ediverin *-*
Bu arada farkında mısınız Suho solo çıkışını gerçekleştiriyor! Albümün adı bildiğiniz gibi Van Gogh'un eserinden esinlenmeyle 'Self -Portrait' üstelik başlık şarkısı da EXO'nun sloganı olan 'saranghaja' yani 'Let's Love' yani 'Hadi, Sevelim.' *yazar burada ağlar* Albümden bir şeyler geldikçe kalbim ağzıma geliyor, kesinlikle harika olacak.
Lütfen herkes Junmyeon'u bolca desteklesin T.T Bu albüm için çok çalıştı, biasınız kim olursa olsun lütfen benim aptal tavşanımı destekleyin... Albümü iTunes'tan alıp, K-POP albümleri iTunes'ta çok ucuz. Üstelik albümü almak için iPhone'unuzun olmasına gerek yok. Bilgisayarınıza iTunes'u indirip hesap açarak da albüm alabilirsiniz. Ardından iPhone alırsanız açtığın hesabı telefonunuzda kullanabilirsiniz. iTunes'tan albüm satın alınca albümle birlikte fotoğraf albümü de yüklüyse o da iniyor he, haberiniz olsun *-*
Tüm dünyayı biliyorsunuz ki saran bir virüs var. Bu virüs ile ilgili tüm bilgileri lütfen sadece Sağlık Bakanlığı'ndan ve Sağlık Bakanı Fahrettin Koca gibi yetkililerden alın. Oradan buradan duyduğunuz "Şurada şu kadar şu varmış, burada bu kadar bu varmış." söylentilerine itibar etmeyin. Ellerinizi sık sık sabunla yirmi saniye boyunca ovuşturarak yıkayın. Dışarı çıktıysanız ortak kullanım alanlarına dokunduktan sonra elinizi yüzünüze sürmeyin! Antiseptik mendiller uzun süre kullanımdan sonra eldeki yapıya zarar veriyor, mümkün olduğunca bu yüzden kolonya kullanın. Okulların tatil edilmesi virüsten korunmamız için lütfen elinizden geldiğince kalabalık ortamlara girip çıkmayın. Mecbur kalmadıkça hastaneye gitmeyin, giderseniz maske takın. Eğer yurt dışından geldiyseniz 14 Gün Kuralı'na muhakkak uyun. Korona ile ancak devletin sağlık kuruluşları ile birlikte mücadele edersek baş edebiliriz. Güzelce beslenin, güzelce uyuyun, panik yapmayın. Tedbir aldığımız sürece her şey çok güzel olacak.
Kendinize dikkat edin ve sağlık görevlilerin tavsiyelerine uyun. Paniğe gerek yok.
Bu süreçte beni takipte kalın, hikâyelerimle sizi coşturacağım kkkkk
Sevgilerle, Lynx.
*
Türkiye'ye ayak bastığım anda kalbim öyle çok heyecanlanmıştı ki ne yapacağımı bilememiştim. Atatürk Havaalanı'nda beni o kadar çok hayran karşılamıştı ki, bir an için kendi menajerimin sesini duyamaz olmuştum. Herkes çığlık atmış, bana hoş geldin şarkıları söylemişti. Uzatılan hediyeler ve çiçeklerden bazılarını alabilmiştim, birkaçını da asistan almıştı.
Hayranların bu büyük sevgisi, Mavi'nin etkinliği boyunca sürmüştü. Mavi ile yaptığımız basın konferansından sonra hayranlarla konuşmak için dışarı çıkmıştım ve biraz sohbet etmiştik. Mavi'den arta kalan zamanlarımda ya röportaj veriyor ya da yeni yerlere koşuşturuyordum. İki televizyon programına davetliydim ve yeni kreasyon için podyumda yürümem gerekiyordu. Programlar beni hiç germese bile podyumda yürüme işi biraz gerilmeme sebep oluyordu. Yine de elimden gelenin en iyisini yapmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
c o ş k u | suho (✓)
FanfictionMagnum Opus'un Türk üyesi Lynx, sadece tek bir kişinin kendisini iyileştirebileceğini düşünmektedir. Bu kişi ise EXO'nun lideri Suho'dan başkası değildir. Sırf Suho'nun etrafında olmak ve kendisini iyileştirmesini sağlamak için Lynx, Suho'yu baştan...