2.5

1.9K 129 13
                                    

Okuyorsanız oy vermeyi ve de yorum yapmayı unutmayın.
*

Geri dönüşümüzün ilk sahnesini gerçekleştirmiştik. Şarkı yayınlanır yayınlanmaz bütün müzik listelerinde ilk ona girmiş, saatler ilerledikçe ise ilk üç sırayı zorlamaya başlamıştı. Şarkı ve albüm hakkında çok iyi geri dönüşler alıyorduk, Şahmeran isimli solo şarkımı ise herkes çok beğenmişti, özellikle de Türk hayranlar.

Geri dönüşümüzden sonra hayat bizler için daha da zorlaşmıştı. Geç saatlere kadar programlara katılıyor, sabahları erkenden müzik şovlarına gidiyorduk. Uyumak için sadece bir ya da iki saatimiz oluyordu. Yeniden bu tempoya döndüğümüzde herkes yavaş yavaş zorlanmaya başlamıştı. Sadece geri dönüşümüzden iki hafta önce dinlenmeye fırsat bulabilmiştik, programlarımız hep dolu olurdu. Kore'deki dönüşümüzden sonra Japonya'ya konser turu için gidecektik. Ardından da dünya turumuz başlayacaktı. Bu süreçte ise bazılarımız konserler arası boş günlerde Kore'ye dönmek zorundaydık çünkü o günlerde de Kore'de programlarımız vardı. Ayrıca Mart ayında benim Türkiye'de yüzü olduğum markanın yeni lansmanına katılmam gerekiyordu.

Yaklaşık bir hafta olmuştu biz albümümüzü yayınlayalı ve albüm yirmi beş ülkede iTunes'ta birinci olmuş, Kore'deki listelerde biraz zorlanmadan sonra ana şarkımız birinci sıraya yerleşmişti, diğer şarkılarımızda ilk on içerisinde yer alıyordu. Magnum Opus bu geri dönüşüyle en parıltılı zamanını yaşıyordu ama bunu hak ettiğimizi düşünüyordum çünkü herkes bu albüm için dişini tırnağına takıp çalışmıştı.

"Magnum Opus'un bu başarını neye bağlıyorsunuz?" diye sorduğunda İnkigayo sunucularından birisi, Tutu önündeki Yogeum'u işaret etti.

"Bence bunun sırrı liderimizin yılanları yönlendiren muazzam sesi." Herkes güldüğünde yanımda Opal benim kabartılmış ve dalgalandırılmış saçlarıma dokundu.

"Bence sırrı yılanları cezbeden Lynx'in güzelliği." Kamera bana dönünce gülümsedim.

"Başarımızın sırrı herkesin çok fazla çalışması." dedim sözü devralarak. "Şarkı sözlerinden bestelere, tüm şarkıların dansına kadar her şeyi kendimiz yaptık. Hatta Opal tüm kostüm tasarımlarında stilistlerimizle beraber çalıştı. Müzik videomuzdaki bazı kıyafetlerimizin tasarımları ona ait. Koreografilerin bir çoğunu da Tutu dans eğitmenlerimizle birlikte tasarladı. Magnum Opus'un başarılarının sırrı üyelerinin çok çalışması ve Minde'lerin bizi her daim desteklemesi."

Hayranlar kendi isimlerini duymalarıyla çığlık attılar. Ardından kısa röportaj bitti ve sahnemizin çekimine hazırlanmak için arkaya doğru ilerledik. Bugün Pleiades ile birlikte solo çıkışımı da yaptığım için bende solo sahnemi sergileyecektim. Üzerimde yeşimden bir elbise olacaktı, elbiseyi özellikle Opal benim için tasarlamıştı. Ona Şahmeran efsanesini çevirmiş ve okuması için vermiş, sonra bazı resimleri göstermiştim. Şarkıyı demo haliyle dinlediğinden beri bu kıyafet üzerinde çalışıyordu. Tasarımın ana hatlarını daha sonra stilistlerimiz almış ve değiştirerek sahne kıyafetlerimin çoğunu dikmişlerdi.

"Beş dakika sonra Magnum Opus, yarım saat sonra Lynx." dediğinde çalışanlardan birisi, herkes işlerini hızlandırdı. Ayakkabılarımızı çıkmamaları için bantladılar, son kez saçlarımıza sprey sıktılar. Personel işini bitirince kızlarla yuvarlak oluşturduk ve el ele tutuştuk.

"Bunu da en iyi şekilde atlatacağız." dedi Yogeum. "En iyi performansımızı sergileyeceğiz."

"Hadi gidip biraz daha hayran kazanalım." Jihyun gülümseyince herkes gülümsedi, sonra da görevlinin peşinden odadan çıktık.


c o ş k u | suho (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin