6. Hlupák

148 27 18
                                    

Šedý vlk ležel na chladné kamenné zemi jeskyně. Zíral někam před sebe ale nic tam neviděl protože nevnímal. Nevnímal nic jiného než svoje myšlenky. Pořád dokola se mu v hlavě přehrávala ta hrozná scéna kdy Temnota svrhla Jinovatku z vrcholku vodopádu dolů, do řeky. Potom se Temnota škodolibě zasmála, otočila se a jakoby nic se rozešla pryč. Stín to nechápal, jak vůbec může být tak bezcitná?!

,,Mohl jsem tomu zabránit, zachránit jí. Ale neudělal jsem to protože jsem hlupák a vůbec mi nic nedocházelo. Byl jsem tak naivní, myslel jsem si že Temnota dostala rozum ale bylo to úplně naopak." naříkal Stín.

Vzpomínal na chvíle kdy to všechno začalo. ,,Temnotin otec byl nadšený z toho že jsme druhové a chtěl aby jsme měli alespoň jedno vlče. Temnota svého otce neměla zrovna moc v lásce a vlče nechtěla mít ani náhodou. Temnotin otec byl velmi starý a měl blízko k smrti. Tak nás nakonec přemluvil že je to jeho poslední přání před smrtí, moc si to přál, aby jsme měli vlčata. Tak teda Temnota nakonec povolila. Narodila se nám Jinovatka. Byl jsem z toho šťastný ale Temnota ne. Několik dní poté Temnotin otec zemřel. Temnota měla nejspíš už dávno v plánu tohle udělat, zbavit se Jinovatky. Myslel jsem, že si k ní třeba najde cestu a začne jí mít ráda. Ale to ona ne, tak moc jí nechtěla." nahlas vzpomínal Stín.

Nevěděl co teď udělá. Zabije Temnotu? Dokázal by to vůbec udělat? Pořád je to přeci jeho družka. Pokusí se najít Jinovatku? Třeba přežila. A když ji najde mrtvou, ustojí pohled na její mrtvé tělo? Mělo tolik otázek, ale žádnou odpověď.

,,Ne, zabít jí nemůžu. Nemůžu Temnotu zabít, nejsem žádný zabiják jako ona. Určitě se to otočí proti ní, osud zařídí aby byla potrestaná za to co udělala. Kdybych jí potrestal já, budu pak taky potrestán." došel k závěru.

•••

Temnota se vrátila z lovu. podařilo se jí ulovit mladého jelena. A měla ho celého pro sebe protože Stín odmítal jíst. nechápala proč, to ho ta událost s Jinovatkou tak vzala?! Spokojeně trhala lahodné maso. Naprosto bez pocitu viny a bez jakýchkoli výčitek dělala obyčejné věci.

Stín na ní zlostně zíral. ,,Co ona je za bezcitného tvora?!" v duchu se sám sebe ptal. Na chvíli ho také napadlo jestli by se jí neměl klidit z cesty, může být nebezpečná i pro něj. Nevěděl, prostě nevěděl co má dělat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co myslíte že by měl Stín dělat?

Vlčice Jinovatka~Zrádná Cesta Kde žijí příběhy. Začni objevovat