18. Bouře

116 20 33
                                    

Během chvíle sytě modré nebe nahradila tmavě modrá a ponurá obloha. Nadýchané mráčky bílé jak sníh nahradila tmavě šedá oblaka. Jemný a příjemný vánek nahradil ledový vítr. Listí na větvích stromů se ještě před chviličkou lehce pohupovalo, teď ale zuřivě vlaje v prudkém větru.

Šedavý vlk neúnavně kráčí krajinou. Ne zastavuje se ani když se mu na hlavu snesou první dešťový kapky. Už putuje několik dní, zastavuje se jen minimálně. Je odhodlaný najít posledního vlka, kterého má. Mohl by být mrtvý, ale to si Stín raději nepřipouští. Věří že přežil a znovu se spolu setkají.

Po chvíli se vlk přeci jen zastavil. Vůbec ne kvůli tomu, aby si našel úkryt před bouří, právě naopak. Zastavil se, aby zvedl hlavu k nebi a podíval se na bouřkou mraky. Vždycky bouři miloval. Na čumák mu spadlo několik kapek, další na záda... Rozjížděl se pořádný liják.

Stín se rozběhl po rozlehlé louce. Déšť houstl, tráva i zemina se začínala promáčet. Jak běžel, vydával čvachtavé zvuky a od tlapek mu odlétala voda. Na zemi se tvořili louže, které vlk s radostí probíhal. 

Moc dobře věděl, že bouře je nebezpečná. Ale on se jí nebál, protože jí měl rád. Louka před ním se pomalu zvedala do mírného kopce. Stín mířil na nejvyšší místo louky. Vyběhl nahoru a tam zastavil. Zvedl hlavu k nebi, nastražil uši a čekal.

Najednou oblohu prořílo ostré bílé světlo, které vzápětí zase zmizelo. Stín nastražil uši ještě více, věděl že teď by měl následovat... Krajinou se rozezněl pronikavý zvuk, připomínající padající kamení, nebo jakoby pukla zem. ,,Hrom.'' Zašeptal Stín. Zavřel oči a uviděl mladého vlka. Srst mu hrála snad všemi odstíny hnědé, a v očích se mu odrážela jeho mírumilovná, avšak odhodlaná a sebevědomá povaha. Jeho syn, nesoucí jmeno Hrom. Stín to bral jako znamení že žije. Rozběhl se pryč, musí ho najít.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ano, je to kratší... pardon. XD
Ale snad jste to už pochopili. Myslela jsem, že při zmínce že Stínhnědého syna na budete střílet tipy kdo to je. Ale neudělali jste to. :D Teď je to ale úplně jasné. A i v podstatě víte, kde se nachází... ;3

Vlčice Jinovatka~Zrádná Cesta Kde žijí příběhy. Začni objevovat