,,Temnoto." oslovil ji s opatrností Stín. Nevnímala ho, ani trochu. ,,Temnoto!" zavolal znovu.
Stín pozoroval Temnotu jak stojí před jeskyní. Hlavu skloněnou k zemi a nepřítomný pohled. Stín věděl že je ponořená ve svých myšlenkách a usilovně s nimi bojuje. Neslyšela jeho volání a nevnímala svět okolo sebe.
,,Ne, nemůžu za to! Neměla jsem to dělat! Nééééé!" Temnoty křik Stína v noci budil z poklidného spánku. Myslel si, že je to stvůra. Včera se chovala jakoby nic ale dnes už má výčitky svědomí. Stín nevěděl jestli mu jí má být líto, nebo jí to přát.
Temnota vypadala že jí za chvíli vybuchne hlava, taky se tak cítila. V hlavě jí křičelo milióny hlasů: ,,Jsi zrůda! Zabila jsi nevinnou! Zbavila jsi se vlastní dcery! Zasloužíš si stejný osud!" Temnota už to nevydržela, měla chuť se propadnout do země.
Stín se na ní jen ustaraně díval. Ustaraně, ale i smířeně. Věděl, že se to musí stát, Temnota si to zaslouží, za to co udělala. Stejně by jí v tom nemohl zabránit, ani nechtěl. Vyčítavé myšlenky jí z hlavy nevyžene.
Temnota vystartovala pryč, Stín to čekal a vyrazil za ní. Běžely lesem, nebylo z nich vidět víc než dvě šedočerné rozmazané čáry. Temnota běžela tryskem, Stín jí jen těžko stačil. Celý ten velký les kvůli té rychlosti po chvíli přeběhli a pomalu začínal řídnout. Pod nohama se místo jehličí, listí a mechu objevovalo tvrdé kamení. Stín už moc dobře věděl že Temnota míří ke Smrtící skále.
Na zemi bylo víc a víc kamení a cesta pomalu směřovala do kopce. Neuvěřitelnou rychlostí se přibližovali, už zbývalo jen několik vlčích délek. Temnota nezastavovala, Běžela pořád dál a ani na chvíli nezaváhala. Do vzduchu se vznesl šedý oblak prachu, Stín prudce zabrzdil na okraji skály. Temnota ale ne, běžela do prázdna. Stín viděl jak padá dolů, do očí se mu draly slzy ale on je rychle zahnal a neochotně řekl: ,,Zaslouží si to." Temnota letěla vzduchem a přibližovalo se k zemi. Stín zavřel oči aby neviděl jak se její černé tělo dole nabodne na ostré kameny. Otočil se a běžel pryč.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se, že je kapitola tak krátká ale doufám, že je alespoň trochu zajímavá.Co si o tom všem myslíte?
ČTEŠ
Vlčice Jinovatka~Zrádná Cesta
Adventure[Nejspíš navždy pozastaveno] Mladá vlčice Jinovatka je vlastními rodiči nucena, žít jen v jeskyni. Nemůže ven vystrčit ani čumák. Temnota a Stín nejsou zrovna milující rodiče. Jednoho dne se Temnota rozhodne své dcery krutě zbavit... Překrásný cover...