Venku na obloze zuřivě šlehaly blesky a pronikavě hřmělo. Z šedých mraků se snášely kapky vody a máčely zem. Všechno bylo studené a promočené. Jen v jeskyních a norách bylo sucho.
K Jinovatce se z každé strany tisklo jedno hřejivé vlčí tělo. V jeskyni panoval příjemný klid a pohoda. Jinovatka se v myšlenkách vracela do předešlých týdnů. Ledovec a Vločka jí trénovali. Cvičila lov, běh, plavání, plížení se a dokonce i nějaký ten boj. Na těle se jí začínaly rýsovat jemné svaly. Každý den se všichni tři vydávali na lov a vždy přinesli dostatek kořisti. Jinovatka se nikdy necítila lépe. Pomalu zapomínala na život s rodiči. Užívala si současnost, neměla důvod se k minulosti vracet.
Teď měla konečně vlky, kteří jí mají rádi a ona je.•••
Bouře pomalu ustávala. Mraky odpolouvaly pryč a nebe se začínalo vyjasňovat. Všichni tři vlci okamžitě vyskočili na tlapky a vyběhli ven, aby si protáhli ztuhlé svaly. Vzduch po dešti svěže voněl a Jinovatka se zhluboka nadechla a rychle jako střela se rozběhla lesem. Vločka a Ledovec jí hned s radostí následovali.
Srst jim vlála ve větru, lesem běželi tři rozmazané šmouhy. Jinovatka se držela vepředu, i když se jí dva bílí vlci ze všech sil snažili dohnat. ,,Ufff...Vločko? Nemyslíš... že... jsme...jí...vytrénovali...nějak...moc?''
Dostal ze sebe Ledovec při běhu mezi hlubokými nádechy a výdechy.
,,Ne, to si určíte nemyslím. Jen ty jsi tak zadýchaný z toho, jak kličkuješ mezi bahnem.'' Řekla Vločka posměšně. ,,Bojí se bahna!'' Vykřikla ještě a vystřelila vpřed.Jinovatka prudce zabrzdila. Do čumáku jí udeřil divný pach. Takový ještě nikdy necítila. Po chvíli vedle ní zastavila Vločka a naoko uražený Ledovec. ,,Co je to?'' Zeptala se Jinovatka vyděšeně. Vločka zavetřila a ztuhla. ,,To je přeci me-'' nestihla to do říct. Před nimi se z houští vynořilo obrovské hnědé zvíře.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To jim ta pohoda a bezpečí moc dlouho nevydržela co? XD
Hahaha... 😈
ČTEŠ
Vlčice Jinovatka~Zrádná Cesta
Adventure[Nejspíš navždy pozastaveno] Mladá vlčice Jinovatka je vlastními rodiči nucena, žít jen v jeskyni. Nemůže ven vystrčit ani čumák. Temnota a Stín nejsou zrovna milující rodiče. Jednoho dne se Temnota rozhodne své dcery krutě zbavit... Překrásný cover...