Sabah aniden titreyen telefon ile tırsarak uyandım -öğrenci adamın telefonu daima titreşimdedir -
Eğer arayan benden büyük değilse 14 saatlik uykumu böldüğü için küfretmeyi planlayarak telefonu arayan numaraya bakmadan açtım.
''Değerli abonemiz bu bir bant kaydıdır...Lütfen...''Oha lan bu telefondan kadın sesi duymakta varmış kaderimde.
''Bırak şimdi kontörü bu akşam boş musunuz bağğyaann''dedim
''Lütfen 17 aralık tarihine kadar TL yüklemesi yapın. ''
''Ne diyon lan sen kim kime kimin numarası üzerinden TL yüklüyo.Bi dakika bir sus beni dinle lütfen bayan ben 2 aydır eksilerdeyim ne TL' si olum''
Diye söylendim.Evet, az önce telesekreter ile muhabbet ettim.
Bir daha da uyku tutmadı. O lanet kadın ya da erkek her neyse onun yüzünden Cumartesi saat sekizde uyandım.
Eee, ben uyumuyorsam kimse uyumasın o zaman diyerek telefonumu elime aldım ve rastgele birini rehberden seçip aradım.
''Alooo ne oldu lan Mert sabah sabah arıyon öldün demi sonunda.''
''Evet burak öldüm. Helva fazla geldi gel de sende yi didim.''diye takıldım
''Helva fıstıklıysa...Ayy sabah sabah kafamı karıştırdın lan.He ne var söyle? ''Dedi. Bu çocuk sanırım kendi çabalarıyla doğmuş.
''Bugün halı saha maçı var, gelmezsen muhtemelen bize çakarlar.''dedim.
''Bize hep çakıyorlar.Adamlar profesyonel...''dedi
''Hıı kapat telefonu bak şimdi gidip yolda sinirden katliam yapçam.Adım Karındeşen Jack'e çıkçak. ''Deyip telefonu kapadım.
Rastgele bir numarayı daha aradım. Çalıyooorrr.Hösstt.Dershane hocası
''Pardon hocam cebimdeyken değmiş tabiiki ders çalışıyorum.Hürmetlerimleee.''Az önce bir cümlede iki kez yalan söyledim.Cehennemden kombine...
***
Sabah annemin hazırladığı kızarmış ekmek ve yumurtayı Arnica Bora çekim gücüyle mideye indirdim.
''Anne ben çıkıyorum.Biliyorsun halı saha maçı var.''
''Tamam ama geç kalma.''
''Hee tamam maçta bakçam dakika 60 olunca sakat numarası yapıp çıkarım maçtan. Tövbe tövbe''dedim.
Kapıdan çıktım İETT pasom ile vazgeçilmezim olan araçlara bindim. Şu mavi olanlar...
Sahaya girdiğimde gözüm tribüne kaydı. 6 bakayım valla 6 tane kız maçı izlemeye gelmişti.Sahaya molotof atsalar bu kadar şaşıramazdım...
Arkadaşlar bu yeni kitabım umarım hoşunuza gider.Süper bir kurgu yaptım kafamda.Bu arada unutmadan söyliyeyim her gün yb yazan bir manyağım...İyi okumalar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔
HumorTatilin değeri şüphesiz ki okul zamanı anlaşılır. Haftasonunu iple kopyayı kağıtla çeken bir grubun hikayesi :)