Bölüm 30

2.5K 208 4
                                    

Ertesi gün okul çıkışı

Bugün okul çıkışında sınıftan bende dahil olmak üzere birkaç kişi Burak'ı ziyarete gideceğiz.Raporu dolmuştu ancak hâlâ dinleniyordu Burak hıyarı

Babaannesinin evini önünde buluşup içeriye geçtik.Burak'ın odasına geçtik.

''Eee hasta adam nasılsın? ''Dedi Enes.Erkek erkeğe gitmiştik.Selin Aslı falan yoktu.

''İyiyim sağolum gençlik ama birşey planladım...Biliyorsunuz bizim ev yılbaşında boş olacak...Babaannemin de izni var arka bahçede sınıfça yeni yıl partisi düzenleyelim.Herkes birşeyler getirse bu iş olur...''dedi Burak.Hiçte fena fikir değil aslında? Taksime gitmekten iyidir yani sanırım galiba biraz...

''Eee noel babanın oğlu...Herkes ne getirecek planladık mı? ''Dedim hevesle

''Tabi olum...Mert hacı sen partinin göbeğisin yiyecek işi senindir...Ne getireceğin sana kalmış ama herkese yetsin yani...Sonra Emre kanka tabak çatal bıçak senindir...Hmm Kadir sana müziği veriyirum.Bir nevi DJ hesabı...Enes sen de ne yap biliyor musun? ''Deyip biraz düşündü Burak.

''Dansöz...''diye fırladı Enes.Adamın içi fesat abi...

''Çüşş! Bayanlarda olacak olum ne dansözü...Sen 2,5 litreliklerden kola al gazoz al ne alırsan al...Bak sakın alkol falan alma adımız çıkmasın mahallede.Yaz bir kenara alkol getirnek yasak...Kolonya bile getirme sen...''Diye yanıtladı Burak. Sonuçta kolonyada da % 0,1 alkol var...

''Lan Burak sen ne getirceksin bari? ''Diye sordum

''Ben burada ev sahibi takım gibiyim hacı ben bahçeye masaları ayarlayacağım...Aydınlatma yapacağım var ya şu küçük renkli seksi ampüller onlardan alıcam paraya kıyıp...Sonra partiye katılacakları seçeceğiz falan falan...Ama asıl bombayı patlatıyorum minik hediyeler aldım yılın ödülleri yapacağız kendi aramızda...Acayip eğlenceli olacak...''dedi sıçrayarak...Eneee ben kesin yılın öküzü olacağım.Düşünsene 2014 yılının öküzü Mert...Heyytt bee...

''O zaman bana ödül kalmaz! ''Dedi Emre.Kalmaz tabi olum sen bu sınav sonuçlarıyla solunum yaptığına şükret olum (alınmayın beyler amaç mizah )

Şu an Emre'nin bulunduğu durum : İstek parça gibiydin ama ezana denk geldin be qülüm :)

Ahmet bir anda atıldı''Güzel düşünülmüş bir plan fakat bir eksik var yılbaşı partisi çekilişsiz olmaz...Bir çekiliş yapalım ama bu kez daha farklı olacak...''dedi...

''Nasıl olacak ki? ''Diye sordu Burak.

''Okulda herkesin içindeyken söyleyelim şu anda yanımızda olmayanlara haksızlık olmasın''dedi Burak garip bir sesle.Tabii okulda söyleyelim ne de olsa kitabın adı Okulda İnecek Var...Bu cümleyi neden yazdım bilmiyorum tamam mı?

Eh artık ben gideyim plan yapmam gerek bütün yılbaşı planını onlar yapacak değil ya Mert'te onlara bir sürpriz patlatır...ama ne sürpriz olacak bee...Şimdiden sırıtıyordum.

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin