Eve döndüğümde zaten saat geç olmuştu. Bende bir okul klasiği olan çanta hazırlama faslından sonra kendimi yatağa fırlattım.
Sabah yeniden annemin başıma dikilmesiyle uyandım. Birisi tarafından uyandırılınca bir tek ben mi asabi oluyorum.
Bak şimdi sinirden yoldan geçen birini durdurup dövesim var.
Okul evime epey uzaktı 2 kilometrecik...İstesem minibüs ile on dakikada giderim ama tabanvay gidiyorum. Para kasma hileleri adım 1.
Adım 2 ise dönüştede tabanvay gelmek.Çok zekiyim dimi?
Neyse sınıfa girip kafamdaki bereyi cebime koydum. Okul uzak yolda üşüyüm mü?
Sınıfta tek kişi vardı.En arkada oturan Rap'in oğlu Kadir'di.Fesatlaşmayın...Çocuk sürekli rap dinliyor ondan.Eminem dinliyo, Contra dinliyor, Norm dinliyor toplama bilgisayar gibi çocuk yemin ediyorum.
''Nasılsın atarlı rapçi? ''Dedim imalı biçimde.
''Elimde kalacaksın bir gün Mert! Bana şöyle demeyi kes.''
''Sakin ol kanka. İstesek hepimiz Eminem olabiliriz. I'm friends with the moonssterr...''dedim şarkıyı mırıldanarak.
''Bu sesle devlet seni nasıl sınırdışı etmiyo lan! ''Dedi kaşlarını çatarak.
''Sabahın köründe açık hava konseri vermemi bekleme benden.''Ama cidden hafif esmer...Birazda kilolu olsa ahada 50 cent...
Neyse sırama geçip Wattpadten bölüm yazmaya başladım. Bir süre sonra Kadir'in sesi yükseldi.'' Seni beyinsiz kedi ye lan şu yemeği...''
''Kanka o yalnızca telefondaki bir simülasyon. Sakin Rocky sakin.''
Bakmayın anadolu lisesi olduğumuza nerede çatlak varsa toplamışlar te buraya.Bende dahil...İlk ders edebiyat...Hoca hızla sınıfa girdi ve'' Abe emen masada ne var ne yoksa kaldırıveriyonuz.Sınav yapçam kopya çekeni yakarım aberiniz ola...''adam trakyalı ne yapsın
''Tamam bea kaldırıveriyoz niye bağrıyon ki''diye mırıldandım taklidini yaparak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔
HumorTatilin değeri şüphesiz ki okul zamanı anlaşılır. Haftasonunu iple kopyayı kağıtla çeken bir grubun hikayesi :)