Bölüm 16

4.4K 349 12
                                    

Ertesi sabah okul bahçesinde herkes bıçaklanan o çocuğu konuşuyordu.Hayatlarında hiç arka sokaklar dizisini izlememişler herhalde veletler...

Tamam bu Emir' in geri dönmesi benimde canımı sıkıyordu ama etrafta da böyle dolaşmam...Yani sanırım...

Sınıfa girdiğimizde Dil anlatım hocası öğütlere başladı''Çocuklar bu sene okulumuzun da bulunduğu çevrede uyuşturucu kullanan ve satan kişilerin sayıları büyük bir miktarda arttı. Aman diyeyim siz siz olun bu dolandırıcıların tuzaklarına düşmeyin''Ne diyo lan bu? Sabah sabah töbe yarabbim.

Aslı bana dönerek''Bu çocuğu bıçaklayan adam seni sormuş, doğru mu? ''Dedi gözlerindeki mavilik artık daha soluktu.

''Sana bunu kim söyledi? ''Diye sordum.

''Burak tabii ki''dedi.Şerefsiz Burak...Söyleme demiştim o kadar...

''Doğru duymuşsun.O yüzden bugün senle gelemeyeceğim, tek git zalımın kızı.''deyip sırıttım

****

Neredeyse tüm gün hocalar o bıçaklanan çocuğu örnek verip böyle şeylerden uzak durmamız gerektiğini söylediler. Lan ben bıçaklansam babamın haberi olmaz bi Salim bıçaklandı okulun popisi oldu ya lan...

Çıkış vakti geldiğinde Burak yanıma geldi ve''Ortak beraber gidelim, güvenlik açısından. ''Dedi. İtiraz etmedim...

Önden Aslı' nın gitmesini bekledim.Ne dr olsa bu Emir beni arıyordu ve Aslı'yı öğrenirse bunu bir koz olarak kullanabilirdi. Hadi zalımın gızı git...

Okuldan biraz uzaklaştıktan sonra tenha bir köşede Burak durdu.Hay Allahın salağı k.çım başım ayrı dondu sen yolda duruyorsun.

Botunun arasından ufak bir çakı çıkardı ve bana doğru uzattı.

''Abartma Burak ondan ya da herhangi birinden korkmuyorum.Bu çakıyla gezmemi bekleme! ''Dedim sesimin yankılanmasına izin vererek.

''Mert olanlardan haberin yok bu adam normal sokak serserilerinden değil.Salim ile geçen gün hastanede konuşma fırsatım oldu.Bu herif seni ve beni yakalamak için uzun süredir çalışmış...Seni beni yakınımızdaki herkesi tanıyor. Onlarda tehlikedeler.Aslı, Kadir, Gizem, Enes hepsi...Lan ben anlamasın diye Selin ile konuşamıyorum.Al şunu yanına bir de seninle uğraşmayalım...''dedi hızla...

''Herkese güvenlik için çakı mı dağıtacaksın? Ben böyle iyiyim ve eğer Emir götüne güveniyorsa adam gibi karşıma çıkar...Onun bunun yolunu kesmez...''dedim cesaretle.Vay anasını aktörlere benzedik iyice.Mert Bond...

Burak'ta öfkeleniyordu''Tamam o zaman git bakalım seni nasıl...Anlamıyorsun Mert şu an yanımızdan geçen herhangi biri bile onun adamı olabilir. ''Dedi

''Pekala sen burada bıçaklara sarılıp Mesut Komiser ya da Rıza Babanın seni kurtarmasını bekle...Ben gidiyorum...''deyip yoluma baktım.

Bu hızla Emir'i geçtim FBI gelse ezer geçerim...

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin