Sanırım Gizem bana kırılmıştı... Yani baya... Ama o mutlu olsun diye kendi mutsuzluğuma sebep olnak istemem...Üzülecek ise ona da saygım var ancak bu şekilde olmamalı...
Kafeden çıktığımda doğrucana eve gittim. Doğrucana ne lan?
Eve gittiğimde yapacak birşeyler arıyordum. Nedense hep böyle oluyordu evde durduğumda normal insanların aksine sıkılıyordum.Ama evde sıkılıyor olmam okulu sevmeme sebep olamazdı. Asla sevgili okur asla...
Odama çıktım müzik çaların kulaklığını özenle kulaklarıma yerleştirdim ve kendimi müziğin ritmine teslim ettim.
Bangır bangır müzik dinlerken titreyen telefonumu aldım ve kulağıma götürdüm.
''Sayın abonemiz son üç aydır hattınıza Tl yüklemesi yapılmamıştır.Lütfen üç gün içerisinde hattınıza...''Oobaaa yine telesekreter bağğyaannn
''Seninde beni unutamadığını biliyorum bülbül sesli baağğğyaaannn..''dedim sevinçle.
''Hattınıza üç gün içerisinde Tl yüklemesi yapmadığınız takdirde aramaya kapatılacaktır...''dedi telesekreter
''Görüyon demi yine aramıza para girdi.Ahh ulan ah nerede o eski parayı önemsemeyen kızlar...''dedim iç çekerek.
''Detaylı bilgi almak için bire, kullanıcı yardım hattı için ikiye basınız.''
''Sen nereye dersen ben oraya basarım ama son zamanlarda bu sevginin platonik olduğuna inanmaya başlıyorum bak...Neyse ben kapatıyorum kendine iyi bak zalımın kızı :) ''
Lan yalnızlığın gözü kör olsun be...Öyle demeyin ben yalnızlıktan sürpriz olsun diye kendime yemek ısmarlamış adamım hepinizi zekamla alt ederim.
****
Sabah kalktığımda ağzımda garip bir şekilde kan tadı vardı. Acaba uyur-vampir mi oluyorum ben...Düşündürücü.
Hepsinden de kötüsü bugün okul var..
Ama hâlâ kar yağıyo ki...Bir saniye hâlâ nasıl kar yağıyor? Bunu gören okul gazatesi : ''Kar durmuyor...Dünyanın sonu mu gelecek? ''Tamam abi vurmayın espiri güzel olmadı...
Okula vardığımda millet sınıflar halinde kartopu oynuyordu.Allam yarabbim şimdi bunlara bir şey derdim ama şu Burak gavatına kar atmam lazım.
Kısa sürede hemen hemen tüm sınıf Burak'a dadandı.Atın şu putperest gavata...
Bahçeye müdür yardımcısı kızarak girdi ''Çocuklar siz çocuk musunuz? ''Senin kuracağın cümlenin özne-yüklem uyuşmazlığının amk.
Çocuklar siz çocuk musunuz ne ya? Müdür yardımcısı bu yoğun kartopu savaşına engel olamayınca edebiyat hocası desteğe geldi'' Kızanlar yapmayın bea...Bi durun bre...Öyyy dursuna be kızan.Sana diyom bea sarı kafa dur...''
Bu arada bir mal elindeki kartopunun ayarını tutturamayınca kar direk müdür yardımcısının kafaya...Hass...ben atmışım...Vallah billah pişmanım hakim bey...
Müdür yardımcısı öfkeyle bağırdı''Mert, Burak, Aslı ve Selin derhal odama gelin, hemeenn! ''Niye önce benim adımı söylüyon ki...
Medya müdür yardımcısı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔
HumorTatilin değeri şüphesiz ki okul zamanı anlaşılır. Haftasonunu iple kopyayı kağıtla çeken bir grubun hikayesi :)