Not:Bu bölüm şu tipik yazarların yazdığı ezik teşekkür mesajlarından DEĞİLDİR. Bölüm sonunda çok önemli iki soruya CEVAP vereceğim
Dostlar, bilenler bilir şu sıralar elim klavyeden uzakta kabuğumda sessiz sakin yaşıyorum kitap falan yok ama insanız arada girip uygulamadan gelen bildirimlere bakıyorum. (Çoğuna cevap veremesemde yorumların hepsini okuyorum böylede bi delikanlıyız hani)
Neyse geçen bir girdim Aman OİV 60 bin okunma olmuş ama görünce nasıl titredim varya sütlaç gibi. Mazi canlandı lan nereden baksan 1.5 sene olum boru mu?
Dediğim gibi uzun uzadıya teşekkür etmiycem başka konularda var ama söylemeden de olmaz delikanlı adam ve adamiçelersiniz.
Aga kitabı yazarken çok amatördüm biliyorum ve bunu yüzüme vuranlarada ısrarla cevap olarak 1.5 sene boru mu yazmaya devam edicem ama kendimi geliştirdiğime inanıyorum falan filan işte geç burası sıktı.
125 kelime oldu metin uzuyo gitgide neyse haziran ayında kendi tarzımda bişeyler yazıcam mizah yani bu kitaba laf atanlar o zaman kalite görürler. Tabii yeni bir kitap çıkıyosa kampanya şart.
Kampanya... Patron g*tü başı dağıttı!
Hem OİV i okuyup hemde yeni kitapla çıktığında ilgilenenlere bimde satılan 25 kuruşluk kekten yetmezmiş gibi birde kolonyalı mendil hediye... Bide yolda beni falan görürseniz ben seni tanıyom deyin paslaşırız! Üstelik tek pas!!Sorulara geçmeden bişey daha yazcaktım ama unuttum o zaman sorular! Cidden sorulan sorular bu arada...
Soru 1-) Adın kitaptaki gibi Mert mi?
Hayır... İsmimiz aynı olmasada Mert kardeşimizle çok ortak yanımız var.
Soru 2-)Neden Medyaya Mert karakteri olarak Hakan Çalhanoğlu'nu koydun?
Çünkü çok güzel frikik atıyo. Tıpkı benim kariyerim gibi top bi yükselyo sonra hemen düşüyo. Şaka biyana severim Çalhanoğlu abimizi...
Soru 3-) Üçüncü bir soru yok.
Soru4-) Mertin başına gelen Rus bayanlar olayı gerçek mi?
Gerçek olsaydı şuan bu metni yazıyo olmazdım. O kısım hayal ürünüydü. Nalet ilham perileri.TOPLA TEZGAHI!! HEPİNİZE "THANKS TO ME YOU ALLAH CHAMPİONS LEAGUE GOOD BYE " DİYEREK AKICI İNGİLİZCEMLE VEDA EDİYORUM! SİZLERİNDE KAFANIZDA BÖYLE BEYİN YAKAN SORULAR VARSA YORUMA YAZABİLİRSİNİZ BOŞ KALMASIN FİNAL BÖLÜMÜ SAYILIR... YORUMLARA CEVAP VERİCEM MUHABBET ORTAMI OLUR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔
HumorTatilin değeri şüphesiz ki okul zamanı anlaşılır. Haftasonunu iple kopyayı kağıtla çeken bir grubun hikayesi :)