Bölüm 32

2.3K 189 12
                                    

Odanın kapısını açtım...İçerisi aynı benim odama benziyordu.Düşündürücü. ..

''Odan epey büyükmüş! ''Dedi şaşkınlıkla Hilal. Tabii olum bizim, Almanya gibi Dünya kupamız yok ama odalarımız büyüktür...Ne alakaysa?

Geçip masamın sandalyesine oturdu...Üzerindeki kalemi elinde çeviriyordu.Bende yatağıma oturdum''Temelli mi dönüş yaptınız? ''Diye sordum gerinerek

''Evet...Biz buradayız ancak babamın halen Almanya'daki görüşmeleri sürdüğü için birkaç ay orada kalacak ama annem ve ben kesin dönüş yaptık.''dedi.Peki hangi okula gidecek?? Allahım lütfen korktuğum şey olmasın...Yoksa yeminle Aslı beni keser...

''Peki herhangi bir okula kayıt yaptırdın mı? ''Diye sordum dua ederek

''Annem puanı iyi diye senin lisene kayıt edecek beni.Eğer olursa seninle aynı sınıfta olabilirmişim.''dedi.Aman tanrım didim biri beni vursun...Valla Aslı beni elektrikli tesetereyle parça pinçik etçek.Nötronlarımı bir tarafa mitokondrilerimi bir tarafa atıp sitoplazmamı daaa...
Gelmeee bizim sınıfa gelmeee...Neyse en azından sınıfın popüleritesi artar...Gerçi ben varken o seviye zaten tavan yapıyor ama allahtan egoist değilim yoksa var ya...

''Gerçi bizim sınıfta da iki tane almanyadan gelen öğrenci var... İsmail ve Osman Paşa (Evet adında Paşa da var! Olamaz mı? ) belki tanıyorsundur onları? ''Dedim.

''Sence tanıyor olabilir miyim? Almanya epey büyük yani tanıyor olmam senin yılbaşı ikramiyesini kazanman gibi birşey''Ki ben yılbaşı bileti almadım...

****

Annem yemek masasına çağırmak için odaya girdi.Şu kahrolası gece bir an bitsede bizde kurtulsak...

Masada Polat Amca söze girdi''Mert belki Hilal sana anlatmıştır.Onu senin okuluna kayıt ettirmeyi düşünüyoruz..Okulun hakkında epey iyi şeyler duydum ama yinede senin ağzından duymak isterim? Sence o okul kuzenin adına doğru bir seçim mi? ''Dedi yüzüme odaklanarak.

Şeytan diyorki yok de bizim okulda her gün kavga oluyor de...Lanet oku da gelmesin...Tamam biliyorum şeytan çok güzel diyonda olmaz...

''Valla Polat Amca ben diğer sınıfları maçlardan falan tanıyorum. Yani diğer sınıflar hakkında pek birşey diyemem. Ama bizim sınıf için kesinlikle kolaylıkla alışacağı bir sınıf...Iıı herkes birbirine karşı sevgi ve saygı duyar (Yalan olum okul puanı kasıyorum yalan olduğunun yaşayan kanıtı Enes).Yani kısacası buyrun gelin bekleriz.''dedim...Edebiyat hocasını bir görsün Almanya'ya geri kaççak zaten ;)

Hay allah telefon çalıyor.Pehpehpeh rezil olacaz olum...Yeppi Aslı arıyor. Ortamdakilere bir saniye işareti yapıp mutfağa geçtim.Tabi olum bu havada sokağa mı çıkayım. Fakirlik amk.

''Efendim canım? ''Dedim telefonu açarak.

''Ne yapıyorsun Mert...Nedense yanında başka tanımadığım bir kız varmış gibi hissediyorum da? ''Çüş...Altıncı hisse bak...

''Eee evet ya yanımda tanımadığın bir kız var? Ama vurma bi saniye kuzenim o benim.Yani kuzenim olduğu iddia ediliyor...Şahsen ben ilk defa görüyorum ama bilemem...Sonuçta amcamların ailevi işlerine karışmamı bekleyemezsin demi...Hehee? ''

''Tamam Mert uzatma içim rahatladığına göre iyi geceler...''dedi.

''Iyi geceler...''deyip telefonu kapadım.

En azından açıklamak zor olmadı...Düşünsene seni kuzeninden kıskanıyor kadın milleti değil mi kıskanır onlar.

Bir anda kafamda yılbaşı partisi için aradığım sürprizin şimşeği çaktı...Mükemmel bir plan olacaktı ve belki de Hilal da bunun bir parçası olacaktı.

O zaman '2014'ün son planı' yürürlüğe konmuştur...

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin