''Oğlum biz size kaç defa söyleyeceğiz adam gibi durun sakin sakin şu okula gelip gidin diye...''dedi bizi azarlayarak müdür yardımcısı. Bu arada odasının duvarlarını boyatmış.Yakışmış aslında...Bi ara hayırlı olsuna gidelim...
''Hocam kağıt üzerinde suçlu biz gibi duruyor olabiliriz ancak kartopu olayıyla en ufak bir ilgimiz bulunmamaktadır...''dedim.Mahkemeye döndük la.
''Hadi bunları anlıyorum. Bunların zeka seviyeleri ilk üçte kalmış ama sen niye böyle yapıyorsun Aslı kızım? Daha Erkan Bey seni buraya yazdıralı ne kadar oldu bakıyorum hemen sınıfa uyum sağlamışsın.Bakın anlıyorum deli dolu zamanlarınız ama yapmayın çocuklar şu bıçaklanma olayı yeterince canımı sıkıyor bir de sizle uğraşmayalım.Şu soruşturma bir kapansın size şehirdışı gezi planlıyoruz zaten.''Bu ne lan? Uslu durursan pastanın üstüne mum koyacağım der gibi.Tobe Yarabbi...
Daha sonra bizi odasından şutladı ama aksilik işte bu arada hoca bizi yok yazmış...Geç kağıdı için teneffüste bir daha müdür yardımcısının yanına gideyim.40 dakika geçti özlemiştir beni şempanze suratlı salatalık turşusu... (Yazar coştu tamlamaya for)
****''Allah belanı versin! Oğlum ben gözüme gözükmeyin dedim ertesi ders gene geliyorsun.''dedi Müdür yardımcısı. Bu adamla hep iyi anlaşıyoruz birbirimize hep böyle nazik sözcükler kullanıyoruz ama değil mi?
Dua et büyüğümsün bak müdür yardımcısı bey abi hoca...Sessizliğim saygıdan falan değil ha boğazım ağrıyor konuşmuyorun...
Bak bide hâlâ laf dalaşı yapıyor...Şimdi yine yok yazılcam gene başına üşüşçem..****
''Evet gözünü sevdiğim ultra yakın arkadaşlarım ve pek sevmediğim Mert...Bugün çıkışta dağılmayın topluca sinemaya gidiyoruz.Yeni film çıktı bugün mutlaka izlemek gerek...''diye duyuru yaptı Burak. La 40 dakika arada niye bağırıyon gavat.
''Will Smith'in filmi mi lan yoksa eğer oysa ben gelirim ama kızlar Will Smith'i izlemeyi sevmez.Onlar için fazka aksiyonlu.''dedim arka sıradan bağırarak.
Aslı gülümsedi''Yoo ne alakası var Will Smith izlemeyen ölsün. ''Dedi.Deme öyle Burak ölür....Burak ölür...
Bari annemi arayıp gelmeyecem ben diyeyim.
Okul çıkışında hep beraber toplanıp minibüsle sinemanın yolunu tuttuk.
Geniş kapının önüne geldiğimizde kızlar yine Will Smith'ten vazgeçip başka bir aşk filmine girmeye kadar kıldılar. Yok ya Mert Korkmaz asla sözünden dönmez o Will Smith izlenecek ulan.
''Yok ya ne sana bir film o beni te burada s.kseniz o duygusal filme girmem. ''Dedi burak
Will Smith...
Bölüm kısa üzgünüm sonraki bölüm uzun olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔
Hài hướcTatilin değeri şüphesiz ki okul zamanı anlaşılır. Haftasonunu iple kopyayı kağıtla çeken bir grubun hikayesi :)