Son

3.1K 188 17
                                    

Evet gençler yanlış okumadınız final bölümü...Okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim...Bölüme geçelim bu bölümü bölüm olarak saymıyoruz dip not gibi birşey...Acayip kısa son bir parçacık işte... belki yüzünüzde hoş bir gülümseme yaratır...Lütfen neden kısa diye yorum atmayın açıkladım...Ufak bir parçacık bu...

Herkes yeppi yeni yıl sesleri ile uğulduyordu...Sanırsın 2015'e girdik amk...

Oğlum o değilde saat gece yarısı olmuştu. Muhabbeti fazla uzatmadan herkes birbiyle vedalaştı ve ayrıldık.

Eve dönerken üzerine noel baba resmi asılmış dükkanların önünden geçiyordum...Buraya noel baba gelse bizim türk insanı kolonya tutardı lan...Allahtan gelmiyor artık kuzey kutbu mu ekvator mu nerede yaşadığı kabul ediliyorsa artık :)

Eve girdiğimde annem ve babam televizyon izliyordu...Onlara eşlik edeyim çünkü tüm yılbaşı yanlarında yoktum. Ya bu ne biçim yılbaşı yayını lan bir kanalda canlı yayın yok...Tövbe tövbe...

Bu arada mantıken 1 Ocak gününe girmiştik ve whatsapp grubuna tebrik yaam gerekirdi...1 Ocak Mekke'nin fethi sonuçta? Ne sandınız oğlum o kadar Cuma'ya gitmişliğimiz varrr! !!

Ve sonunda merakla beklenen bu partiyi ve yılbaşı gecesini geride bırakıp yatağıma uzandım...Mutlu cingılbeller Türkiye bu kitabı okuyan herkese teşekkürler kısa bir final yaptık...Hoşçakalın millet...

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin