Bölüm 15

5K 373 28
                                    

Topların bulunduğu alana doğru ilerledim.Gözüme kestirdiğim parlak toplardan birinin üzerindeki deliklere elimi geçirdim.Hass...Bunlar bu kadar ağır mı lan? Hiç belli etmiyorlar...

İşaretli atış alanına geldim derin bir nefes aldım ve dizlerimin hafif esnemesine izin vererek topu yolladım.Top ahşap zeminde zikzaklar çizerek ilerliyordu.Bu ne biçim zemin? Beni de atsalar bende yamuk giderdim...

Veee oha lan iki tanesi hariç hepsi devrilmişti...Ne zamandır bu oyunu oynuyorum 15 dakikalık kariyerimin en başarılı atışı...Acaba zirvede mi bıraksam?

Keyifle yerime geçerken atamayan elemanlara da gönderme yaparak''Anlamayan varsa mükemmel atışımı HD kalitesi ile naklen telrarlayabilirim...''

Topu eline Burak aldı birkaç adım geri gitti, soluğunu hızla aldı ve büyük adımlarla işaretli yere geldiğinde duramadı ve atış alanına da girdi...Kaygan zemine bastığında bacakları ileri doğru açıldı ve kütt..Burak is Fail :)

******

Sonuç olarak kazanmıştık ya da üzüntüden intihar notları bırakıp Arsız Bela falan dinlemiyeyim diye bana öyle dediler.O daha küçük abisi hesabı.

Eve döndüğümde planım birkaç yıl uyumaktı ama sonra tahmin edin bakalım aklıma ne geldi? Hiçbir şey, yatıp uyudum...

Uyandığımda kamyon çarpmış gibi hissediyordum.Bu gece çok uzun geçeceğe benziyor.

Odaya indiğimde annem''Sonunda uyandınız paşa hazretleri kalk bilgisayardan dayına randevu al...''dedi.

''Ya randevuya falan gerek yok ben size söyliyeyim o adam yaşamaz.''dedim.Bu ne biçim bir adam geçen hafta şekerim çok var dedi bu hafta metabolizması bozulmuş. Bir gün yolda yere çakılcak cesedini de bulamayacaz gencecik adam...

Randevu alıyorken telefonumun ufak çaplı titremesini hissettim.Burak arıyor.

''Allah belanı versin Burak bir gün beni arama lan bir gün..''dedim telefona

''Bir dur Mert bak ne diyeceğim bizim okulun orada bir çocuğu bıçaklamışlar.Bonzai meselesi yine...''dedi.

''Salim değil mi? Yazık oldu çocuğa.Çok iyi biriydi...''dedim.

''Çocuğu bıçaklayan kim biliyor musun? Emir bıçaklamış...Çocuğa seni sormuş...Salim de söylemeyince...''dedi .
Emir mi? O çıkmış mı? Ne çabuk?

Bu Emir benden birkaç yaş büyük bir serseri deyebilirim.Bizim okuldan birilerine uyuşturucu satıyormuş. Eee ben ve Burak onu ihbar ettik sonra bunu tedavi altına aldılar.Anlaşılan çıkmış...

''Bana bak Burak bu olaydan sen ve ben hariç kimsenin haberi olmasın Emir'in beni sorduğundan yani...''dedim kalın bir sesle.

Ondan mı korkacağım allahın EMRİ peygamberin havliyle gelsin bakalım. Espri fazla ince oldu sanki...
Birdahaki bölüm komedi ve ekşınlı olacak.Votelerinizi bekliyorum.

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin