Ders saatine az bir zaman kala sınıfta yalnızca ben Aslı ve doğuştan Eminem Kadir vardı. Kadir ve Aslı'yı kısaca tanıştırdım ve Aslı'ya soyunma odalarına kadar eşlik ettim.
Daha sonra bahçeye çıktım ve diğer arkadaşlarımın yanına gittim. Meğer herkes dışardaymış, bende niye kimse gelmiyor diye düşünüyordum.
Bedenci Erkan Hoca hepimiz sıraya geçtik. Görünen o ki Aslı Gizem ve Selin ile kaynaşmıştı bile .Erkan Hoca söze girdi.
''Bugünden itibaren yeğenim Aslı ile aynı sınıfta olacaksınız. Önce bunu söyliyeyim...Lafı fazla uzatmıyorum siz kendiniz Aslı ile tanışırsınız.Sağdan yüksek tempo koşu ile başlayalım. Başlaa...''Sen ne biçim eniştesin be püh Allah senin kalıbına...
Ya hayır biz niye hep koşuyoruz? Bekliyorum zaten bi olimpiyatlar başlasın atletizmde bizim sınıfa altın madalya verecekler...
Koşu bitince Erkan Hoca'nın etrafında daire oluşturduk.''Arkadaşlar birkaç hafta içinde okulumuzun da katıldığı bir futbol turnuvası düzenlenecek.Bu sebepten ötürü kızlar-erkekler karşılıklı maç yapacak.''Yoh artık
''Hocam biz çok rahat yeneriz ki...''diye söylendim
''O yüzden sen kızlara geçiyorsun.Zaten onlara santrafor lazım. ''Dedi Hoca
''Ama ben orta sahayım, vallaha ben orta sahayım ben doğru kişi olamam. ''Dedim yalvararak.
****
Maalesef top santraya kondu ve başına ben geçtim. Başlama vuruşu yapacağım ama kimse gelmiyor.
Sonunda Selin yanıma geldi ve maça başladık.Pas versem topu kaybedeceğimizden şansımı deneyip orta yuvarlağın içinden kaleye şutu yapıştırdım.Atamadım tabii ki.Olsun Demba Ba'da atamadı orta sahadan.
Maçın sonunda çabalarıma rağmen 2-1 yenildik.Hoca maçı bitiren düdüğü çaldığında kendimi yere bıraktım.Gerçekten yorulmuştum.
Aslı ve Gizem yanıma geldiler. Aslı yerden kalkmama yardım etti ve''Dert etne 11 erkeğe karşı 10 kız bir erkek...Ama sen mükemmel mücadele ettin.Takımı ayakta tutan sendin zaten.''Tamam lütfen beni gaza getiriyorsunuz...Bak şimdi gidip Barcelona ile ömür boyu sözleşme imzalayacağım bak
Erkan Hoca''İkinci ders egzersiz haraketleri yapacağız.Not alacaksınız haberiniz olsun. ''Yaw he he ok...
Medya Erkan Hoca...
Arkadaşla lütfen vote ve yorummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔
MizahTatilin değeri şüphesiz ki okul zamanı anlaşılır. Haftasonunu iple kopyayı kağıtla çeken bir grubun hikayesi :)