Bölüm 33

2.4K 198 9
                                    

Yılbaşı bölümüne (Cingıl Bell Bölümüne) son iki ya da üç bölüm kaldı millet takipte kalın :)
O bölümde feci Cingıl bell yapcaz

Hilal pazartesi günü okula gelecekti hem de bizim sınıfa...Bizim sınıf zaten yol geçen hanı gelen giden uğruyo.

Sorumlu bir öğrenci olarak yılbaşı partisindeki aktif görevimi yerine getirmek adına alışverişe çıkmam gerekiyordu.Alışverişten iğrenen bir tek ben değilimdir herhalde?

Tabii tüm bu işler için maddi bir fona ihtiyacım olacağından baba destek fonuna başvurdum...

''Baaabaaa bana para lazım! Bana para veğğrr...''

''Gene ne kadar lazım Mert? ''Diye sordu my father.

''Yani pek birşey değil çok cüzii bir miktar...Iıı bir elli lira ateşlesen yeter yani hani şimdi...''dedim

''Çüş, senin baban zengin mi oğlum? ''Bu soruyu sana sormam gerek darth vader kılıklı Obi-wan Kenobi...

''Ya para dediğin nedir ki önemli olan eğlenmek ama para bir araç yani benim için...''diye geveledim.

''Tamam tamam uzatma al şu parayı git ne yapıyorsan yap...''dedi parayı bana uzatarak. Olum sarı sarı parlama tamam anladım parasın...

*****

Alışveriş merkezinde dolanıyordum...Hmm şu tatlıdan alayım...Oww bu tam zengin işi al al onu da al...Lan şu putperest napolyon da ne icat yapmış be baksana hayatın değişiyor.Biz hala benzinsiz araba yapalım.

Bak şu da iyiymiş...Ama onun ucuzlarından alayım...Param olsa da fakirim amk...

Kısa sürede alışveriş bitmişti ama geriye sadece elli kuruş kaldı bari babama alıştıra alıştıra söyliyeyim de...

Eve geldiğimde oturup inek gibi ders çalışmaya başladım sınavlar var oğlum...Bi dakika ya siz buna mitokondri demişsiniz ama bu bildiğin içer terliği amk...Tespit mükemmel (Emre kardeşimden alıntı) .Ben alıntı yaptım mı söylerim...Haksızlığa karşıyım tabi matematiğe de karşıyım ama bu konumuz değil.

Annem'in sesini duydum.''Mert oğlum Burak seni çağırıyor evlerine ışıklandırmayı yapamamış parti için...''
Ya bu Burak ne gavat bi insan...4 gün önceden ışıklandırma mı yapılır keko...

''Gidiyorum ben yardıma! ''Alo Mert yardım hattı 7 -24 hizmettedir.(Haftasonları ve pazartesi erken satte çalışmıyoruz ama 7-24...)

****

''Senin zihniyetini s.keyim Burak sence bu ışık ağaca dolanmışken çalışır mı? Ne kadar cahilsin keşke ölsen..Bunu böyle dolamadan yapacaksın mooaall...''
Bir saniye yine çalışmadı.Bana bir beş dakika verin sorunu çözerim.

''Burak sen ne gavat bir adamsın lan rahatsız...O alet prize takılmadan çalışır mı beyinsiz...Fişe tak onu? O diğer kablo ötekini tak...''

Allahım ben hariç herkes niye bu kadar salak?

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin