Bölüm 34

3K 187 19
                                    

Birdahaki yılbaşı özel yapıyoruz sevgili okur.Haberin olsun sonra vah ben bilmiyordum aa ama kaçtı derseniz ölü taklidi yaparım

Bugün Hilal'in okuldaki ilk günüydü...Tabii bir tek beni tanıdığından bana yakın bir yere oturdu ama Mert durur mu tüm sınıfı onunla tanıştırdım hacı bizde ortam böyle....

''Millet kuzenim Hilal...Almanya'dan geldi ama hönk diye kalmayın dilimizi biliyor. Eee bitti...Sözlerim yani bitti.''deyip yerime oturdum.Benim işim burada biter hacı dayı bey amca...

Aslı ve Selin onunla iyi anlaşmışa benziyorlar ki Aslı halen bana bazuka falan atmadı...İyiye işaret allahım kurtulacağım...

Gizem Selim ve Emre millete yılbaşı partisini hatırlatıyorlardı...Hayır o değilde yılbaşı partisinin hangi gün olacağını soran bile var...Valla ben değişiklik olsun diye 21 Martta yapmayı düşünüyordum ne de olsa gece-gündüz eşitliği var...

Ve ders başlayınca David Beckham'dan sonraki ikinci favorim coğrafya hocası uçanı kaçanı...Neyse uzatmıyorum Ceyhun Hocam geldi...Kral ya bu hoca...TDK sözlüğe adam yazınca bunu mu demek istediniz Ceyhun Hoca yazıyor. Adamın dibi dibi bu hoca.

Şimdi niye yalakalık yapıyor derseniz biricik hocam sözlüme 90 vermiş...Klasik otomobiller gibi bu hoca hiç eskimiyor...

****

Sonunda bir 8 ders daha bitti ve sınıflar dağıldı. Olum 8 ders çok be abi...

Eve gelip derslerime çalışmam gerekiyordu ama kural 314 : Bir Mert Korkmaz asla ders yapmaz...Sınav yarınsa kural 315 geçerlidir:Oku oğlum oku adam ol kuralı yani...

O akşam değişiklik yapıp haber dinledim be...Sunucu konuşuyordu"Evet sayın izleyiciler Türkiye 2015'e hazır...Taksim nişantaşı bebek...Tüm eğlence mekanları çoktan rezervasyon ile kiralandı. Boğaz köprüsü yarına özel ışıklandırıldı...Ve şu ana kadar çoğu alışveriş merkezlerinde rekor bir satış yüzdesi elde edildi...O zaman ne diyoruz...2014 güle güle merhaba yeni yıl...''Bu ne biçim haber lan?

****

Ve işte 2014'ün son sabahına uyandım...Okul çıkışı mükemmel parti başlayacaktı. Dönüşte almak için yiyecekleri paketlere koydum...Hohoho cingıl bell cingıl bell...
Medya Selin...

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin