Bölüm 7

9.6K 727 50
                                    

Hoca hızlıca kağıtları dağıtıyordu. Kağıdımı yüzüme hiç bakmadan koydu ve dağıtmaya devam etti.Şöyle bir sorulara baktım. Euzubillahimineş şeytanirracim.Bunlar soru değil boru lan boru.

Öncelikle en iyi bildiğim soruları cevaplamakla başladım. ''Adınız- Soyadınız:''kesinlikle kaliteli bir soru.

''Lan Buuraaak! Kardeşim benim... üçüncü sualin yanıtını bahşeder misin kadim dostum? ''Dedim

''Yapmadım. ''

''Latife mi geçiyorsunuz benimle saygıdeğer müslüman din kardeşim? ''

''Neden garip konuşuyorsun be sen? ''Dedi Burak

''Edebiyat dersi oğlum edebiyat yapıyorum bende.''dedim ve sınav kağıdına odaklanmaya çalıştım.Lan banane el alemin yazdığı şiirden metinden.

Ve süre doldu...Muhteşem sallamalarım bana kaç puan getirecek...

Abi 40 yıllık tesisatçıyım ben böyle boru görmedim ama Siz Mert abinizin hiç boş durduğunu gördünüz mü? Tamam gördünüz susun bi...

***

Eve döndüğümde annem beni kapıda karşıladı. ''Sınav nasıl geçti? ''Çüş be önsezi yeteneğine bakar mısın ...

''Eee, hee evet sınav...sınav iyiydi yani bilirsin sözel derslerim kötü...''

''Senin tüm derslerin kötü. ''Dedi yüzüme garip bir şekilde bakarak.

''Yıw ne alakası var? Lütfen saçmalamayalım anne.Ben odama gidip bilgisayar oynayacağım.''dedim şirin bir ifadeyle.

''Ne oynayacaksın be? ''Dedi şaşkınlıkla.

''Fifa tabi ki''dedim aynı ifadeyle.

''Sen hep vifa oyna derslerini vifa kurtarcak.''vifa ne la?

****
Aaa o nasıl gol olmaz... İbrahimovic dedik transfer ettik.Bizim edebiyat hocası atardı o topu...Tamam düşündüm de o da atamaz.
Bu bölümlük bu kadar...Lütfen vote ve yorum yapalım arkadaşlar.Medya Burak.

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin