Bölüm 29

2.4K 215 6
                                    

Sorumu nazikçe sorduğumda Aslı'nın gözlerindeki ışıltı fark edilemeyecek gibi değildi. Gözleri cevabı söylüyordu.Yanıtını beklerken tek kaşımı havaya kaldırdım.

''Tabii ki! ''Dedi mükemmel bir gülümseme eşliğinde.

Olum rahatladım ya lan...Bir an için hayır deyecek sanmadım değil...Bende gülümsemesine eşlik ettim.

Birşeyler demem gerek ama kelimeyi seçemiyordum.Oğlum teklif ederken bu kadar stres olmadım...

''Eee bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz ancak sınıfa gitmezsek edebiyat hocası bizi sınıfa almaz, dışlar yemin ediyorum...''dedim neşeyle.

''Tamam be yürü şapşik...''dedi.Şapşik mi ben burada hiç şapşik göremiyorum.

Oğlum o değilde Aslı ile çıkmaya başladığım gün derse yetişemezsem ben bu ilişkiyi gözden geçiririm hacı.

Allahım ne büyüksün yarabbim! Yok yazmamışlar benii...

O değilde çıkma teklifi bile komedi oldu benimle çıkar mısın? Evett! Teşekkür ederimm gibi birşey oldu...
Hehe yalnız değilim artık o Burak bana hava atanaz, bir daha o telesekreter karı beni arayamaz...
****

Ders başlayalı biraz oluyordu.Bu arada Aslı'yı daha yakından tanımaya çalışıyordum.

''En sevdiğin renk ne peki? ''Dedim merakla.

''Mavi...''diye hızla yanıtladı. Oğlum mavi erkek rengi değil mi kine?

''Peki bakalım sevgili şapşik şimdi ben soruyorum! Benden ilk gördüğünde daha etkilendiğini söyledin...Bu her kız için geçerli değildir umarım...''dedi.

''Hayır!! Seni gördüğümde bambaşka birşey hissettim. Tamam ya dedim işte aradığım kız...''dedim aniden ciddi bir ifade takarak.

''Pekala inandım ama birkaç tane kural koyuyorum bakma böyle göründüğüme aşırı kıskancım...Mesela o ilk buluşmada giydiğin mavi tişörtü giymeni yasaklıyorum.Seni fazla karizmatik gösteriyor. ''Dedi.Yıw ne alakası varr?

''Taamaamm o zaman sende şu mükemmel gülümsemeni bırakacaksın. ''Dedim.

''Ne??''dedi gülümseyerek.

''Bak yine yapıyorsun...Eğer böyle gülümsemeye devam edersen korkarım sana evlenme teklifi etmem gerekecek...''deyip bu kez ben sırıttım.

*****

Okulun çıkışında minibüs durağına kadar eşlik ettim Aslı'ya...Minibüs geliyordu.

''Kendine dikkat et kızıl şeytan! ''Dedim sırıtarak.

''Sende...''dedi yanağıma ufak bir öpücük kondurup hızla minibüse bindi.Seviyorum kız seni...ama şimdi bunu açıklayamam hava soğuk...Oha harbi lan hava baya soğuk...Brrr...Bir çılgınlık yapıp bende mi onun minibüse binsem...Bir dakika lan o tam zıt yöne gidiyor...Olsun İstanbul değil mi ne kadar ters yönde inebilirim ki en fazla birkaç saatçik...

''Kaptaannn orta kapı''diye bağırdım işsizce...
Bölüm beğenilerinize sunulmuştur. Lütfen vote ve yorumlar ile yazarınızı gaza getirin...Tamam kötü bir cümleydi vurmayın ama bir saniyee...

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin