Bölüm 19

3.9K 300 21
                                    

Oğlum bu adamların hepsi 1.90 bunlar zıplamadan topa kafa atarlar ya lan...

''Buraaakk evladım bu adamlarla maç yapmayacağız değil mi? Yani nasıl bir takımsa bunlar boy ortalaması, basketbol milli takımıyla yarışır! ''Dedim kısık bir sesle.

''Kanka adamlar yürümeseler bile bizden iyi oynarlar''dedi Burak.O anda önümüzden geçen minik beyaz bir şey fark ettim.O anda Ömer kafasını kaldırıp yukarıya baktı.Bende aynısını yaptım...Yüzlerce minik kar tanesi havada daireler çizerek üzerimize geliyordu...Yılın ilk karı...

Daha önce hiç karda oynamamıştım bu inanılmaz bir deneyim olacaktı...

Maç başladığına kar yağışı da hızlandı... Maça hızlı başlayan takım onlardı ancak kar taneleri gittikçe hız kazanıyordu ve sahanın belli bir bölümü kar ile kaplanmıştı bile...

On beş dakika sonra yağış neredeyse fırtınaya dönmüştü. Kimse topu görmeyince takım kaptanları gidip hakeme itiraz ettiler...Doğal olarak yani... Hakem dudük çalarak bizlere soyunma odalarına dönmemizi işaret etti. Eğer soyunma odasında gidersek yüksek ihtimalle maç bugün tamamlanamazdı.

Soyunma odasında boş bir yere oturdum.

Takım kaptanı İsmail hâlâ hakemle konuşuyordu. Tahminlerime göre rakip takımın kaptanı maç oynansın istiyormuş. Bazıları böyle beyin fukarası oluyor. Topu göremiyorsun sen neyi oynayacan..

Maç normal olarak devam etseydi şu anda ilk yarı bitmiş olacaktı ancak hakem kar yavaşlar diye maçı bekletiyordu.

Bir süre sonra hakem yanımıza geldi ve''Çocuklar kar çok hızlandı böyle olmayacak beden hocanızla konuştum. Maçı iptal ediyorum. Zaten meteoroloji karın bu hafta sürekli yağacağını söylüyor.Siz okula gidin dersinizi kaçırmayın ha...''dedi.

En azından yenilmedik. Diye sevinerek okula döndük. Aslı ve diğer kızlarda bizimle geldiler. Yer şimdiden kar tutmaya başlamış esen güçlü rüzgar kar tanelerini yüzümüze vurmaya başlamıştı.

Bu kar vesilesi ile beden dersini sınıfta Geçirmemiz gerekecekti ama olsun.

****

Eve döndüğümde meteoroloji haberlerine biz attım. Bu hafta boyunca kar yağışının şiddetli bir şekilde devam edeceği kar araçlarının göreve hazır hale getirildiği ekstra bir bilgi olarak geçildi.

Bende tüm gün kitap okudum ne de olsa dil anlatım sınavında çıkacak oğlum...

Ve annem ile akşam haberlerini dinlerken sevindirici haber alt yazı olarak geçti. ''Istanbul valisinden gelen son açıklama ile kar yağışının etkisi altında kalan İstanbul'da eğitime bir gün ara verildi. Aynı şekilde Ankara, Edirne

Trabzon, İzmit ve Konya illerimizde de eğitime bir bilgi ara verildi. ''ALLAHU EKBER! !

Yerimden hafifçe sıçrayarak bu harika haberi kutladım.Whatsapp' tan gruba yarın okul yok uyarısı da yapmayı ihmal etmedim.

Yarın harika olacak...
Arkadaşlar lütfen vote ve yorum yapınız. Umarım beğenirsiniz...
Medya kaptan İsmail...

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin