Bölüm 3

15.6K 982 72
                                    

Haftanın ilk günü...Tanrım neden her hafta pazartesi oluyor ki...Lan buraya yazıyorum bir gün vali falan olursam yazın bile kar tatili yaptıracağım bu gariban öğrencilere...

Neyse ki bugün sınav iptali söz konusu...Bakalım hoca arabasına ne kadar düşkün...Korkmayın gençler arabayı çizmiyeceğim.

Kısaca planımı anlatayım: Şimdi bizim bu Hami Hoca yeni bir araba aldı.Okulda top oynarken öğrenciler hasar verir diye arabasını hep okul dışında park ediyor.Ya zabıta arabasını çekerse, sınav yapar mı?

Okul bahçesinde Burak Selin ikilisi yan yanaydı.Çifte kartallar .Yoksa kumrular mı desem?

''Gençler gidin başka yerde evlenin''dedim sırıtarak.

''Ne evlenmesi oğlum? Sen plan yaptın mı? Biz hiç çalışmadık. ''Dedi Burak

''Sakin ol Rocky? Ben her zaman hazırım.Sonuçta sınıfın başkanı kim? ''Dedim keyifle

''Sen değilsin''dedi Selin

''Olabilir. Ben halkımın kalbinde bir başkan değil miyim?''
Neyse sohbeti bırakıp planımıza koyulmalıyız. Bu hafta İstiklal Marşı törenine katılmadık. Sınıfa geç kalmışız gibi gireceğiz.Sınav ilk ders olacaktı bu sebepten yani...

Beyaz lüks arabanın yanına vardığımızda. Burak'a dönüp''Kanka bence bu araç çok yanlış bir yere park edilmiş durumda.''Dedim keyifle

''Haklısın kanka ben hemen trafik polisini arıyorum''dedi Burak.

Numarayı çevirdiğinde telefonu elinden aldım. ''Alo, Trafik şube mi? ''

''Evet buyrun''dedi bir ses

''Bir ihbarda bulunacaktım memur bey burada trafiği kesecek biçimde park edilmiş bir araç var da...''

''Adres ve aracın plakası lütfen''

''Plaka 34 OP 31 ''Bu ne biçim plaka böyle.Tövbe Tövbe

Adreside verdim...Kısa sürede burada olacaklarından sınıfa gidip hocayı durumdan haberdar etmeliydik.

***

''Hocam vallah billah arabanızı çekiyorlar? ''Dedim nefes nefese

''Benim arabamı niye çeksinler bea? Emin misin kızanım? ''
Plakayı beğenmemişler de ondan ...''Hatalı park etme''dedim

Hoca ellerini birnirine vura vura sınıftan çıktı. Hanıma ne deyecen Hoca Efendiii...
Bu bölüm bu kadar.Vote ve yorum bekliyorum siz değerli okurlardan. Medya Mert bu arada

Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin