Kuzenim Cihan abi hakkında teyzemlerin evine varana dek biraz bilgi vereyim.Ben ilk okula fakan giderken teyzemler ve doğal olarak Cihan (ben bu herife bu saatten sonra abi demem)'da Almanya'ya gitmiş orta okulu orada okumuştu.Üniversiteye geçince de teyzemler buraya geri dönmüş o dört sene daha orada kalıp bankacılık okumuştu.Onu en son beşinci sınıfa falan giderken görmüştüm ama o hıyar ağası beni nasıl tanıdı bilemiyorum.
Bir tanede bayan kuzenim var ama o Kırklareli'nde üniversite okuyor.Ama şimdi boşverin soy ağacımı eğer yok ben öğrenmezsem duramam diyorsanız bu benim problemim degil :)
Teyzemlerin evin önünde durduğumuz zaman ani bir kararla''Kuzi sen git teyzemlere sürpriz mi yapacaksın konfeti mi patlatacaksın ne yaparsan yap ben bugün eve döneyim başka bir zaman görüşürüz, bizim eve gelirsin yarın...Tabii yolu unutmadıysan''dedim gülümseyerek ve arabanın kapısına uzandım .
''İstersen ben seni arabayla bırakayım. ''Diye bir teklif sundu.Bas gaza kuuzii bas gazaa..
''Merak etme kaybolmam''deyip arabadan indim.
''Kaybolursan ömür boyu tasma ile gezdiririm seni''dedi arabanın içinden kendini yırtarak. Hı hı ok sen de haklısın. ..
*****
Eve girdiğimde''Valideee hanım yeğenin Alamanyalardan dönmüş sen hala Kanuni'yi seyret tekevizyondaaa...''dedim neşeyle.
''Cihan mı dönmüş? ''Dedi annem ve babam bana dönerek.
''Tabisi başka kim olabilir sizce? ''Dedim.
''O üniversitesini bitirmiş mi ki? ''Dedi babam.
''Yok daha bitirmemiş elin vatanında durmaktansa canım Türkiyem deyip gelmiş. Allahım yarabbim...Sizce bitirmemiş olabilir mi? Sizi şu mübarek eli öpülesi Sultan Süleyman' ın önünde mantıklı olmaya davet ediyorum. ''Dedim imalı bir sekilde.
Annem hemen telefon ile teyzemi aradı.Hasret giderme sahnelerini sevmem.Ben en iyisi odama çıkayım diye akıl yürüttüm.
Odama çıkınca sinemaya giderken yanıma almadığım telefonuma uzandım. Ekran kilidini açtığımda gözüm bildirim çubuğuna takıldı. 39 cevapsız arama...Hepsi de Enes' ten.
Bir de mesaj vardı. O Kadir'den...Okudum
''Mert kardeşim hemen bize ulaş Emir ortalığı fena karıştırdı.Sinema çıkışı Burak bıçaklandı.Hastanedeyiz biz...Sinemanın oradaki sağlık merkezine gel ama yanında Aslı da olsun...Selin berbat durumda da.''
Hızla yerimden kalktım. Burak olmamalıydı...Beni uyarmıştı...Burak olamaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda İnecek Var | Tamamlandı ✔
UmorismoTatilin değeri şüphesiz ki okul zamanı anlaşılır. Haftasonunu iple kopyayı kağıtla çeken bir grubun hikayesi :)