1.bölüm

1.3K 44 11
                                    

Eylülün ve alinin arabası multide (arabadan pek anlamam hoşuma gidenleri seçtim .)

Eylülden

Gözlerimi yine kabus gibi bir güne açmıştım. Aşağıdan gelen bağırışlar odamın içini sarmıştı. Anlaşılan yine tartışıyorlardı. Aşağıya inip yanlarına ilerledip.
" Yine noldu neyi anlaşamıyorsunuz? " ve ardından birlikte yükselen iki ses "Eylül odana git" . Şaşırdık mı tabiki de hayır . Yüzümü buruşturarak "iyi be yiyin birbirinizi" diyerek merdivenlere ilerledim. Babam arkadan " Eylül çabuk hazırlan okula geç kalma sakın "diye bağırdı. Arkamı döndüğümde ise dışarıya çıkıp kapıyı yüksek sesle kapattı. Annem şaşkın şaşkın arkasından bakakaldı. Bende sırıtarak odama çıktım. Lavobaya girip ihtiyaçlarımı giderdikten sonra kıyafet dolabımının yanına geldim . Siyah ve yeşil  doluydu . Siyah pantolon giyip üstünede normal siyah bir tişört giydim . Siyah çeketimi üzerime geçirip içi boş olan çantamı aldım . Kitaplardan bir kaçını çantaya doldurdum . Telefonumu ve arabanın anahtarını alıp odadan çıktım aşağıya indiğimde annem tek başına kahvaltı ediyordu . Yanına gidip ayakta hemen bir kaç şey atıştırdım . Annem " Oturarak ye eylül "diye söylenmeye başlayınca " Acelem var görüşürüz "diyerek dışarıya yöneldim. Arabamın kapısını açıp içine çantayı fırlattım sonra kendim koltuğa oturdum .

Aklıma gelen gerizekalı ali ile yüzümü buruşturdum . Aniden sinirlenmemin tek sebebi onu görmek ve aklıma gelmesi ya da sesi.  Zaten onunla ilgili  herşey sinir ediyordu. Arabayı çalıştırıp okulun yoluna doğru sürmeye başladım. Okula yakın sokaklarda alinin arabası yan tarafımda belirdi. Camı açıp benim camımı açmamı bekledi. Camı açıp ona cins cins baktığımda o ise sırıtıyordu. İki parmağını  alnının  kenarına koyup selam işareti yaptı.  Her zaman ki gibi yarışmak için camı kapatıp  şarkı  açmaya yöneldim. Radyodan rastgele bir şarkı açtım .

Multiyi yana kaydırıp  şarkıyı açabilirsiniz .

Ve sesi yükselttim . Ama ses çok fazla yüksek geliyordu. Gazlayıp okulun içine girdiğimizde alininde aynı şarkıyı açtığını anladım . Allah kahretsin ki şarkı yanlış anlaşılmalıktı. Hele de ikimiz aynı şarkıyı açtığımız için . Park ederken şarkının o kısmı geldi kapatmak istesem de yapamıyordum. Korktu sanacaklardı. Ve daha çok yanlış anlaşılabilirdik.
 

Biz iki aşık kafaları karışık.
Bir sağa çarptık bir sola çarptık
Nasıl bitti biz de şaşırdık.
Kime sorsan çok yakışırdık.

Arabayı park edip indiğimde ali de inmişti . Yanıma gelip " başka şarkı bulamadın mı?" diye sinirle konuştu. "Rastgele açtım sen değiştirseydin ya" diye cevap verdim. O sırada merdivenden bizim yanımıza doğru  gelen ali'nin tayfasını gördüm . Kayra gülerek konuşmaya başladı."Siz iki aşık kafalarınız çok mu karışık kankiler "dediğinde  ali ile ikimizde yüzümüzü buruşturduk. İşte düştük bunun diline. Diğerleride sırıtmaya başladı . Ali" döverim bak " dediğinde kayra  gülerek tekrar konuşmaya başladı." Gerçekten çok yakışıyorsunuz öyle dimi çocuklar" diyerek diğerlerinin yorumunu alıyordu. Ali bir anda fırladığında kayra onu farkedip çoktan kaçmaya başladı. Okulun içine girdiklerinde bende merdivenlere yöneldim. Sınıfa yöneldiğimde ali tekrar yanımda belirdi. " ne var lan " diye çemkirdim . O ise sırıtarak " kim kazandı bugün? "dedi. "Eben "diyerek sınıfa girdim . " o da arkamdan gelerek yerine geçti . Biz cam kenarında oturuyorduk onlar ise duvar tarafında. Azra ve hayali yerlerinde gördüğümde hızlıca yanlarına ilerledim .
Azra ve hayal de ayağa kalktığında ikisine de kendime çekip sarıldım. Beraber birbirimize  sarılıyorduk. Onları yanımda olmadığı her saniye her  dakika bile özlüyordum . Çünkü onlar benim ailemdi. Bende onların. Ayrıldığımzda gülerek yanaklarından öptüm .  Çantamı sırama koydum. En arkada oturuyorduk. Ben tek başıma onlar ön sıramda. Sıraya geçip duvar tarafına baktığımda ali cins cins bakıyordu . Göz göze geldiğimizde konuşmaya başladı. "Eylül hanıma bak kuzu kesildi bir anda "diyince. " kes sesini be zevzek "dedim. Alinin tayfası içeriye girip yerlerine geçti . Ali de tek başına en arkada diğerleri alinin önlerinde oturuyordu. Ali tekrar bana dönüp "Nefret ediyorum senden "dediğinde gülerek yanıt verdim . "Ay ben sanki senden çok hoşlanıyorum "dedim. Ali tam bir şey söyleyecekken hoca içeri girdi . " Gerçekten mal bu çocuk diyerek başımı cama çevirdim. Hoca birşeyler anlatıyodu ama ben dikkatimi veremiyordum. Camdan dışarıyı ve gökyüzünü izlerken cebimdeki  telefonum titredi. Cebimden çıkarıp bildirime baktım . Gerizekali içinde kaldı ya söyleyemedi çatlamamak içinde instagramdan mesaj isteği göndermiş. İsteği diyorum çünkü birbirimizi takip etmiyoruz engellemediğimiz hata da zaten neyse. Mesaj isteğini tıklayıp gelen mesaji okudum .

ALİGÖKTÜRK

Belki hoşlanıyorsundur ve bana yalan söylüyorsundur nerden bilicem ?

Aliye dönüp baktığımda sırıtıyordu. Her ne kadar el hareketi çekmek istesemde kendimi tutuyordum rezil olmamak için.

" Ali lütfen bi siktir git. "

Yazıp telefonu masanın üzerine koydum . Tahtaya baktığımda hoca ile göz göze geldim ." Eylül ve ali çıkın dışarı" dediğinde aliye döndüm. Ali benden gözlerini çekip hocaya baktı . "Sen kimi nereden kovuyorsun?"dediğinde her ne kadar aynı fikirde olmak istemesemde alinin arkasında durdum ona katılarak hocaya cevap verdim. "Aynen nereden kovuyorsun?" Dediğimde hoca ikimize de çok güzel kapak yaptı. "Sizi sınıftan kovuyorum ve çıkmazsanız babanıza söyleyip arabanızı elinizden  aldırtıyorum" dediğinde ali ile birbirimize şaşkın bakıp ayağa kalktık bu hocanın şakası olmazdi valla giderdi arabam. Bizimkiler de bize sırıtarak bakıyordu. Hoca telefonunu eline alıp "kalacakmısınız"diye sorduğunda ali ile aynı anda kapıya fırladık. Arkamızdan gelen gülme sesleri ve hocanın aferin diyişi ile çıktık ali hemen kapıyı kapattı . Olsun yani değerdi arabam için.

_____________________________

Aslında daha erken atacaktım ama internet kesildi sabah o yüzden geç attım biraz. Umarım sizde beğenirsiniz hikayeyi .

NEFRETTEN DOĞAN AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin