Ağlamamı az da olsa durdurabildiğimde gözlerimi sildim . Aniden kapı açılınca ellerimi gözlerimden hemen çekip giren kişiye odaklandım. Ali gelmişti . Şaşkınca ona bakıyordum. O ise bana anlamsız gözlerle . Hayır yaptıkları yetmedi mi birde buraya eğlenmeye geliyordu. Sinirle konuşmaya başladım. "Eğlencen yetmedi mi de buraya geldin? ". "Ne eğlencesi eylül. Ben sadece seni sakinleştirmek için geldim" dedi üzüntülü ses tonuyla. Güvenmiyordum güvenmeyecektim. "Sen beni olsa olsa sinir edersin. Güvenmiyorum sana git şimdi."diyip başımı yan tarafımdaki cama cevirdim. Eliyle çenemden tutup kendisine döndürdü. Gözlerinin içine baktığımda konuşmaya başladı." Ağladın mı sen?"dedi şaşkınca . Onu sevindirmek istemiyordum ." Hayır ağlamadım. " dedim."Yalana bak gözlerin kızarmış "dedi çenemdeki elini indirip. "Evet ağladım sevindin mi ?"dedim sinirlice. "Bir daha ağlama çok çirkin görünüyorsun bence "dedi sırıtarak. "Ali bi git ya "dedim onu ittirerek. Ali elimden tutup ayağa kalktı. "Seni alıp gitmem gerekiyor babamlar bekliyor sınıfta hadi."dedi. Ben elimi çekip sinirle konuşmaya başladım. "O deli kadında orda demi?". Başını evet anlamında salladı. "Daha çok sinir etmek için mi çağırıyorlar?"dedim. "Hayır kadını okuldan atıcaklar bizi bekliyorlar yürü" dedi tekrar kolumdan tutup. "Ya mal mal konuşma babam o kadını atmaz beni suçlu görüyor herşeyde."dedim . "Kimin suçlu olduğunu birazdan görücekler yürü" diyip ayağa kaltırttı . Ellerini kolumdan çekip beni dışarıya çıkardı. Kapıyı kapatıp tekrar elimden tuttu. Elime çekmeye çalıştığımda da izin vermiyordu. Dengesiz mi bu çocuk ya. Kendini suçlu görüyor tabi ondan kibarlık yapıyor pislik. Sınıfın önüne geldiğimizde ben elini bırakıp hemen arkamı dönüp koşmaya başladım . Ali de arkamdan geliyordu. Kollarıyla belimden tutup yakaladı. Kendine döndürdüğünde mal mal sırıtıyordu. Nah var sana teslim olmak . Bir şey anlamasın diye bende sırıtıp gözlerinin içine odaklandım. Aniden ayaklarımla bacak arasına vurup tekrar kaçtım. Nereye saklansam diye düşündüğümde kızlar tuvaletine girdim . Ve kapıyı hemen kapattım inşallah gelmez ya. Derken kapı birden ayı gibi açıldı. Ali sırıtarak içeri girdi ve kapıyı tekrar kapattı. Tuvalet bomboştu. Hay ben kaderime tüküreyim. Bana yavaş yavaş yaklaşıp kulağıma eğildi. "Keşke başka saklancak yer bulsaydın güzelim. Bak yakalandın " diyip geri çekilip sırıttı. Bende sırıtıp "ali senin kız olduğunu biliyordum da bunu kanıtladığın iyi oldu" dedim. Ali" erkek olduğumu da başka zaman kanıtlarım sana yürü hadi" diyip kolumdan çekiştirdi. Ben yüzümü buruşturup onun söylediği cümlenin şokunu yaşıyordum. Tuvaletten zorla çıkarttığında yüzüme baktı. Gülerek" Şaka yaptım yüzünü şöyle yapma çarpılmışa benziyorsun" dedi. "Ahaha çok komik "dedim. Tekrar sınıfın önüne geldiğimizde ali hemen kapıyı açtı. Ben yüzümü ciddiye alıp aliye baktım. Alide bana bakıyordu . Babam ve o kadına bakmaktansa bu öküze bakmak daha iyiydi. Babamın sesine duyduğumda başımı onlara çevirdim babam sandalyede oturuyordu ve alinin babası onun yanındaydı. Çok sevgili değerli hocamız şaşkın şaşkın tahtanın önünde iyi kadın pozları veriyordu. Hay ben senin haysiyeteni. Neyse. "Eylül gelin şuraya " dedi . Önünde ki boş sırayı gösterip ali kolumdan çekip sıraya oturttu. Yanımada kendisi oturdu ben babama bakıp ne diyecek acaba diye bekliyordum." Bakın çocuklar şimdi bana doğru söylemeni istiyorum . Eylül kızım bile olsa ona pek inanmıyorum o yüzden soruyorum. " dedi. Ben onun yüzüne nefretle bakıp "tabi ben senin neyinim ki hiç sevmediğin ve güvenmediğin bir kızınım "dedim. O yüzüme kötü kötü bakıp"eylül bunu başka zaman konuşuruz konuya odaklanalım"diyip konuşmasına devam ettirdi." Burda kimin haklı kimin suçlu olduğunu öğrenmek istiyorum . Hocanızı boş yere mağdur etmelim". Hala mağdur etmeyelim diyor. Bu adamın gözleri bir bana mı kör acaba ya. "Şimdi bana kimin haklı olduğunu söyleyin çoğunluğa göre karar vericez."diyip herkese tek tek söz hakkı verdi. Sınıfın hepsi eylül dediğinde sinirle güldüm. Herkesin yanında rezil olan kendisi olmuştu. "Son olarak aliye de soralım "dedi alinin babası . Yalan söyleyecekti şimdi Ali beyimiz. "Eylül haklı kadın eylülün üstüne çok geldi ve sürekli eylülü sinir etmek için herşeyi yapıyordu . Hemen atılmalı bence okuldan ."dedi hocaya kötü kötü bakıp. Ben alinin dediklerini idrak ettiğimde şaşkınca ona bakakaldım. Hayret ilk defa benim hakkımda yalan söylemiyordu. Bana bakıp gülümsediğinde kafasına taşmı düştü acaba diye düşünmeden edemedim. Tekrar babama döndüm. "Tamam çocuklar teşekkür ederiz. Diğer edebiyat dersiniz boş yeni öğretmek buluncaya kadar da böyle . İsterseniz bahçeye çıkabilirsiniz temiz hava alın."diyip hocayıda alıp sınıftan çıktılar.
___________________________
Hayret aliye noldu acaba başına taşmı düştü de eylüle böyle davranıyor? Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN AŞK
Teen Fiction... "İnsan hiç ölesiye nefret duyduğu birine aşık olabilir mi?" -"OLABİLİYORMUŞ." ...