32.bölüm

454 32 15
                                    

Evin önüne geldiğimde hemen arabadan inip bıkkınca kapıya yöneldim. Şimdi iki saat bağırıp duracaktı. Neredeydin ? Neden gelmedin okula? Bir daha yapmayacaksın eylül. Bu sözleri duymamak için ağır ağır ilerliyordum.

Kapıyı anahtarımla açıp parmak uçlarımın üzerinde yürümeye başladım. Sessiz sessiz ama tabiki anında yakalanmıştım. Babam gülerek bana bakıyordu. "Kaçabileceğini mi sandın eylül ?" . Sinirle ofladım. O salona girince bende arkasından tıpış tıpış yürüdüm.

Koltuğa oturup babamın  konuşmasını bekledim. "Niye gelmediniz bugün okula eylül hanım?". Gözlerimi devirerek yan tarafımda oturan anneme göz gezdirdim . Ağlamış mıydı o . Lan dövdümü yoksa bu adam. Hemen merakla sormaya başladım. "Noldu anne sana niye ağladın?"dedim. Annem bana dönüp yüzümü inceledi.

"Eylül gittin diye korktum ondan ağladım"dediğinde gülmeye başladım. Kendimi zar zor durdururduğumda anneme yanaşıp yanağından akan yaşı sildim. "Ya nedir bu gitme mevzusu ben nereye gideceğim ki?"dedim. Babam gülüp "senin kanın deli akıyor kızım her an kaçabilirsin "dediğinde gülüp tekrar babama döndüm.

"Hayal hasta olmuş o yüzden sabah ona bakmaya gittik"diye açıkladım. "Tamam o zaman sorun yok geçmiş olsun dileklerimizi ilet arkadaşına"dediğinde başımı olumluca salladım. Çantamı alarak yukarı odama yöneldim.

Üstümü değiştirdim ve yeni aldığım siyah pijamalarımı giydim. Daha sonra telefonumla ilgilenmeye başladım. Acıktığımı farkettiğim de abur cubur dolabımı yokladım. Ama hiç bir şey kalmamıştı. Bıkkınlıkla oflayıp aşağıya indim. Mutfağı da karıştırdım ama hiç bir şey bulamamıştım.

Yukarı çıkıp çeketimi ve cüzdanımı aldım. Saat pek geç değildi. Çikolata ve içecek almam için markete gitmem gerekiyordu. Annemler uyumuşlardı galiba çünkü sesleri hiç gelmiyordu. Daha fazla odamda oyalanmayıp yavaşca aşağıya indim. Ayakkabılarımı giydikten sonra dışarıya çıktım. Market yakın olduğu için yürümeyi tercih ettim. Telefonumdan bir müzik açarak yoluma devam ettim.

Markete geldiğimde açık olduğunu gördüm. Hızlıca içeri girip çikolatalara saldırmaya başladım. Sevdiğim çikolatayı bulamadığımda oflayıp rafları tek tek gezmeye başladım. Sonunda aradığım çikolatayı bulmuştum ama boyum almaya yetişmiyordu. Oflayıp zıpladım alabilmek için ama hiç bir boka yaramamıştı .

Arkamda birisini hissettiğimde dönmek istedim ama dönebilecek kadar boşluk kalmamıştı bile. Çünkü dibimdeydi nefesi boynuma çarpıyordu. Kolları en üstteki rafa uzanıp istediğim çikolataları aldığında gülümsedim. Arkamdan uzaklaştığında hemen ona dönüp çikolataları elinden alacaktım ki o arkasını dönmüş gidiyordu bile. "Hişt nereye gidiyorsun? "

Bana döndüğünde şaşkınca bakakaldım. Bana doğru sırıtarak bakan bir aliyle karşılaşmayı hiç beklemiyordum. Hem bunun ne işi vardı ki burda. Evi buraya uzak değil miydi ? Bana yaklaşıp elindeki çikolataları sepetime attı. Gülümseyerek "sağol "dedim. Beni baştan aşağıya süzdüğünde rahatsız olsamda sesimi çıkarmadım. Bende aynı  şekilde onu süzdüm. Her şey karşılıklı.

Siyah spor ayakkabıları siyah pantolonu ve siyah tişörtü onu oldukça havalı gösteriyordu. Daha sonra süzmesi bitmiş olacak ki konuşmaya başladı. " Niye hep siyah?" Güldüm ve bende aynı şekilde onun dediklerini tekrarladım . "Niye hep siyah?" . Güldü daha sonra etrafa baktığımızda çalışanların bize baktığını gördüm. Hepsi de aksiyon peşindeydi bunların. Alinin yanından geçerek içecek bölümüne gittim. Alide peşimden beni takip ediyordu. En sevdiğim içecekleri sepete doldurdum. Aliye baktığımda içki aldığını gördüm. Hızlıca onun yanına gidip elindekini alarak geri yerine koydum.

Ali bana napıyorsun der gibi bakıyordu. "İçip sarhoş olacaksın yarında baş ağrısından okula gelemeyeceksin yok öyle kaçmak "dediğimde yüzünü astı. "Ben kaçmıyorum eylül sen kaçıyorsun  bırakta azcık mutlu olayım" dediğinde derin bir nefes alıp başımı olumluca salladım. Sanane eylül çocuk ne dese haklı . Onun yanından uzaklaşıp kasaya doğru ilerledim. Kasiyer aldıklarımı geçirirken bize doğru elinde sepetle gelen aliye baktım. Ali hemen sepeti aldığım eşyaların yanına boşalttı. Kasiyer  eşyaları gösterip " beraber misiniz " diye sorduğunda ben "hayır "dedim ali ise "evet". Kasiyer anlamadığı için ali bana doğru bakarak tekrar "evet" dedi. Daha fazla onu kızdırmamak için sesimi çıkarmadım. Ali hepsinin parasını ödeyip poşetleri aldı. Dışarıya çıktığımızda karşıda duran arabasına ilerledi. Bende arkasından onu takip ettim. Kapıyı açıp poşetleri koyduktan sonra bana döndü. "Hadi bin " dediğinde başımı olumsuzca salladım. Ve cebimdeki cüzdanı çıkardığımda ali hemen "eylül geri yerine koy onu ve bin arabaya"dediğinde oflayıp dediklerini yaptım.

Arabaya bindiğimizde hemen  çalıştırmadı . Koltuğuna yaslanarak beni izlemeye başladığında hafifçe yutkunup ona baktım. Çocuk yerim seni yapma şöyle şeyler kalbim eriyor. Bende arkama yaslanarak onu izlemeye başladım. Gülümsedi ve yanağımı  eliyle okşadı. Bu hareketiyle kalbim hızlanırken ona gülümsemekle yetindim. Daha sonra biraz doğrulup radyoya yöneldi elleri. Açtığı şarkıyla güldüm o da gülerek bana döndü. İki aşık şarkısını açmıştı. Okuldaki anımız aklıma gelmişti hemen  eminim onunda öyledir . Daha sonra arabayı çalıştırıp bizim eve doğru sürmeye başladı. Ara da sırada göz göze geliyorduk ama hemen bakışlarımızı kaçırıyorduk. Evin önüne geldiğimizde  arabayı durdurup arkada ki benim olan poşeti uzanıp  aldı ve bana verdi. Poşeti alırken ellerimiz değdiğinde sanki vücuduma anlık elektrik dalgası yayılmıştı. Kapıyı açıp inmeden önce ona dönüp konuşmaya başladım. "Yarın bu halinden eser kalmayacak dimi bay dengesiz "dediğimde gülüp başını olumluca salladı. Daha sonra aşağıya inip evin kapısına doğru ilerledim. Arkama baktığımda alinin hala gitmemiş olduğunu gördüm . Kollarını direksiyona koymuş beni izliyordu.

Ona el salladım ve kapıyı açıp hemen içeriye girdim. Elimdeki poşetlerle koşarak hemen odama çıktım. Kalbimin hızı yavaş yavaş eski haline döndüğünde çikolatalarıma saldırdım. Karnım doyduğunda ellerimi yıkayıp dişleri fırçaladım. Ve geri odama dönüp yatağıma uzandım.

_____________________________

Bölüm biraz kötü oldu galiba kelimeleri çok iyi tarif edemiyorum. Neyse sizi seviyorum sizin için daha çok bölüm atmaya çalışacağım. 💙


NEFRETTEN DOĞAN AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin