12.bölüm

497 37 12
                                    

Poşetleri kenara bırakıp azranın yatağına uzandım . Azra " hadi hayal atıştırmalık bir şeyler hazırlayalım" dediğinde hayal"tamam "diyerek yanıt verdi. Onlar aşağıya indiklerinde ben biraz doğrulup  cebimdeki telefonumu çıkardım . Ve yatağın kenarındaki şarja soktum. Vay şanslı kızıl priz dibinde. İnstagramı açıp boş boş dolaşırken aklıma annemin sabah çektiği fotoğraflar gelince gülümsedim. Ve instagramda paylaştım.

(Fotoğrafları alt alta paylaşacağım. Ama burda paylaştığım için alt alta instagramda yana kaydırmalı oluyor bildiğiniz gibi öyle düşünün yani.)


    3.200 beğeni ,900 yorum

EylülAcar: Kaybedecek bir şeyimiz yok ☇

AzraKaya: Dehşet güzelsin.

HayalSönmez: Sen hep gül kardeşim.
Yanıtlar

BoraGök: Sende hep gülsen keşke.
EylülAcar: Git başka yerde yavşa lan.
BoraGök: Tamam.

KayraBulut: Yukarıdan bomba gönderdin resmen bize.
Yanıtlar
Eylül:Sen ölmemişsin ama.

KayraBulut: Ölsemiydim yenge.

EylülAcar: Keşke

KayraBulut:Kırılıyorum yenge.

EylülAcar: Aşağıya gelirsem görürsün  kemiklerinin kırılmasını.

+68: Anasayfama bir afet düştü🔥

+30: Gülüşe bak 😍

+20:Dm bakarmısın bi.

Gelen yorumları okurken aniden gelen mesaj sesiyle irkildim. Kızlarda gelemedi bir türlü zaten.
Aliden geldiğini gördüğümde hemen açıp ne yazdığını okudum.

AliGöktürk: O fotoğrafları sil.

EylülAcar: Sanane be.

AliGöktürk: Eylül sil dedim ya.

EylülAcar:Neden ya?

AliGöktürk: Gülüşünü kimse görmesin.

EylülAcar: Ali ne yapmaya çalışıyorsun sen ya?

AliGöktürk:Bir şey yaptığım yok sen bilirsin silme ben ne yapacağımı biliyorum.

EylülAcar: Çok korktum ne yapacakmışsın?

AliGöktürk: Birazdan yorum ve beğeni sayılarına bak bakalım 😂

EylülAcar: Bir bok yapamayacaksın.

Alinin ağzından

Rüzgar ,bora, kayra, yankı okey oynarken damla 'da onları izliyordu. Ben ise koltukta uzanıp eylülün paylaştığı fotoğrafın altındaki yavşaklık yapan kişilere mesaj atıp beğeni ve yorumları alması için küçük tehditler  savuruyordum. Üşenmeyip hepsine yazdım .Ve beğenilerini yorumlarını geri çektirmiştim. Zaferle gülümseyip eylüle yazmaya başlamıştım.

AliGöktürk: Bak bakalım yorum ve beğeni sayısına.

Eylülün ağzından

Yarım saat sonra ali tekrar mesaj atmıştı. Yazdıklarını okuduğumda
şok geçirmiştim. Mal çocuk yapmışmıydı gerçekten. Gönderinin beğeni ve yorum sayısını gördüğümde ağzım bir karış açık kalmıştı. Kapıdan  gelen azra ve hayal bana sorarcasına bakıyorlardı. Ben "yok bir şey "diyerek gözlerini üstümden çekmelerini sağladım.
Alinin mesajına girip yanıt yazmaya başladım.

EylülAcar: Naptın lan beğeni ve yorumlarımı .

AliGöktürk: Böyle daha güzel olmuş dimi .

EylülAcar: Göstercem ben sana güzeli geliyorum aşağıya bekle sen.

AliGöktürk: Bekliyorum gel bakalım ;)

Göz kırpıyor birde ya . Azra ve hayal telefon oynayıp getirdiği şeyleri mideye götürüyorlardı. Ben onlara küçük bir açıklama yaparak kapıdan çıktım. Merdivenlerden hızlıca inerek salona geçtim . Ali koltukta uzanıyor diğerleri ise okey oynuyordu. Kayra beni görünce sırıtıp "hoşgeldin yenge"dedi. Onlara gülümseyip alinin yanına doğru ilerledim. Ali doğrulup oturur pozisyona geldiğinde yanına oturup konuşmaya başladım. "Ee kim kazanıyor" dediğimde kayra ve bora  birbirlerine sırıtıp  "tabii ki biz"dediler. Ben gülüp "aferin aferin "dedim. Onlar bana garip bakışlar atıyorlardı. Daha sonra tekrar oyuna döndüklerinde rahat bir nefes aldım. Aliye daha çok yanaştığımda ali sırıtıp elini belime koyup daha çok kendine çekti. Kalbim tekrar hızlanırken onun bu rahatlığına şaşırıyordum. Allah'tan bu hareketini kimse görmemişti. Eli hâla belimdeydi ben arkama dönermiş gibi yapıp kulağına yanaştım. Fısıltı şeklinde konuşuyordum. "Naptın lan yorumlarıma" ali sırıtarak bana döndü. "Olması gerekeni yaptım" dediğinde sinirle gülümsedim. "Çaktırmadan arkamdan gel"dedim. Sırıtıp başını olumluca salladı. Ayağa kalkıp yürürken kayra " Daha yeni geldin yenge nereye gidiyorsun"dedi. "Oyununa dön kayra"dediğimde gülüp" tamam "dedi. O oyuna dönerken bende aşağıdaki  odalardan birisinin kapısında aliyi beklemeye başladım.





NEFRETTEN DOĞAN AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin