2.bölüm

804 38 0
                                    

"Boşver ders sıkıcıydı hem". "Gerizekalı  senin yüzünden sınıftan atıldık  söyleyemezsen çatlardın dimi?"diye bağırdım. "Allah Allah sanki dersi dinliyordun."diye söylendi. "Sanane ya dinleyip dinlemememden en azından bu koridorda seninle baş başa olmaktansa sınıfta durmak daha iyiydi". "Çok konuşuyorsun" dedi yüzünü buruşturarak. "Senle uğraşamam burda öküz" diyerek dışarıya doğru yöneldim. "Nereye gidiyorsun?". "Cehennemin dibine gelcen mi?" . "Olur "diyerek yanıma geldi. Ben onu aldırmayıp  merdivenlerden indim . Arabamın kapısını açtığımda ali konuşmaya başladı. Bana çok konuşuyorsun diyor ama asıl bu daha geveze yemin ederim." Arabadamı bekleyeceksin " . "Evet beğenemedin mi "dedim. "Güzel fikir gel hadi benim arabamda abur cubur birşeyler var beraber korku filmi izleyelim " dediğinde şaşkın gözlerle ona baktım." Ne ?"diye sordu." Sen beni korkutabileceğini filan mı sanıyorsun" dedim." Belki"dedi sırıtarak . "Gel bakalım kim korkuyor görücez" dedim. Arabamı kilitleyip anahtari cebime koydum.  Ali arabanın kapısını açtı . İçine bindiğimizde onun kokusu ve birde alkol sigara birleşimi koku vardı çok rahatsız edici değildi. "Kokudan rahatsız olduysan açıyım camı?" diye sordu." Gerek yok hadi aç şu ısıtıcıları " dedim. Arabanın içi biraz soğuktu. "Çok mu üşüdün?" dedi gülerek . "Evet " dedim .Ali arabanın ısıtıcılarını çalıştırdı. Daha sonra koltukları aşağı doğru yatırdı. Rahatı herşeyden önemliydi beyfendinin. Arka koltuktan ince örtüyü alıp üzerimizi örttü . Telefonunu telefon tutucuya sabitleyip arkaya  tekrar uzanıp  abur cuburlar aldı.
"Senin arabada da herşey var maşallah"dedim."Benim arabam senin ki gibi değil "dedi. "Nasılmış benim arabam? " dedim terst ters bakarak. Yüzünü buruşturarak " güzel değil "dedi . "Ve bunu söylerken çarpıldın" dedim gülerek . "He he " dedi gözlerini devirerek. "İyi o zaman ben gideyim . Sen güzel arabanda izle güzel güzel" dedim. Tam kapıyı açacak iken kolumdan tuttu. "Tamam ya senin arabanda güzel hadi mızıkçılık yapma film izleyeceğiz"dedi. "Tamam yalvarma alicim"dedim sahte gülümsemeyle. 5 dakika bile bunu  çekesim yoktu. Ama napalım başımıza  beraber korku film  izleme derdini aldık . Korktuğumdan değil bununla zaman geçirmek istemediğimdendi. "Hadi aç artık" dedim. Telefonunun kilidini açıp google amcaya girdi. Korku filmleri diye arattı bir tanesini seçip başlattı. Ve telefonu tekrar sabitleyip koydu. Sonra abur cubur poşetini açıp çikolataları bana verdi. Cips paketlerini çıkardı. Alkol  şişelerini çıkarmaya çalışırken " okuldayız daha ali"diyerek uyardım. Sonra babası söylenmeye başlayacaktı. Benim babam duyacaktı o da bana söylenecekti."Ya bişey olmaz"diyerek çıkardı." Kırarım bak"dedim."Tamam lan tamam "diyerek geri koydu."Aferin evlat"dedim dalga geçer bi şekilde. O yüzüne sahte gülümse takınarak bana baktı . Sonra kola
şişelerini çıkardı. Bir tane bana verdi kucağımda ki çikolatalardan yarısını aldı. "Öküz hepsini aldın nerdeyse" diye bağırdım."mal"dedi. "İlkokul çocuğu"dedim. "Sus film bitiyor hala konuşuyon."cips paketini açıp birisini bana verdi. Sonra filmi başa sardı. Ve dikkatimi filme verdim. Allah'ım mal mal hareketler yapıyordu kadın televizyonun önünde. "Bu kadın mal mı yav  niye mal mal hareketler yapıyor böyle "dedim cipsten bir tane ağzıma götürürken . "Gerizekalı içine cin girdi ya nerenle izliyorsun filmi"diye çemkirdi. "Niye bağırıyon ya sapık gözlerimle izliyorum filmi". "Pek öyle görünmüyor" dedi imalı imalı". "Sus ali giderim bak" dedim. "Tamam izle".  Tekrar filme dikkatimi verdim. Sonra ekrana birden yüzü kan olmuş elinde bir bıçak olan  adam fırladı. Ve daha sonra kadının arkasından yavaşça yanaşıp kadını her yerinden bıçakladı. Midem bulansada bir şey demedim . Filmi izlerken  uykum geliyordu. En kötü huyum buydu. Hele alinin yanında uyumak aklımdan binlerce senaryo geçiyordu. O adamın kadına yaptığı gibi  ali de bana yaparsa bulurlarmıydı acaba beni . Daha sonra düşünmeyi bırakıp  uyumaya başladım başım aliden tarafa düştü . Kalkamıyordum uykum ağırlaşıyordu. Uğraşmayı bırakıp ona daha çok yaslandım. Uyku için rahata ihtiyacım vardı çürüsün omzu.

Alinin ağzından

Mal bu kız yemin ederim filmin yarısında uyuyakaldı . Birde başını omzuma koydu. Tekrar biraz hareketlenip  daha çok yaslandı. Kesin içinden çürüsün omzu filan diyordur pis. Omzuma yazık vicdansız manyak. Aklıma gelen  fikirle başımı onun başına yaslayıp bende onun başını kırmak istesemde böyle birşey olamayacağinı biliyordum . Daha çok omzumu ağrıtıyordum . Sonra vazgeçip bende gözlerimi kapadım o uyuyorsa benimde hakkım var. Başını bir elimle kaldırıp diğer kolumu açıp başını  kolumun üstüne koydum. En azından omzumu çürütmez ve böyle daha rahat ederdim. Daha sonra kucağindaki abur cubur paketlerini  arabanın bir kenarına koydum. Örtüyü üstümüze çekip gözlerimi kapadım .

Eylülün ağzından

Gözlerimi araladımda alinin yüzüyle karşılaştım dip dibeydik . Oha lan birde sarılmış. Dengesiz bu çocuk uyandırsaydı ya. Nefret ettiğin biriyle sarılıp uyumakta tuhaf ve garip. Kollarından kurtulmayı denediğimde daha çok yakınlaşmıştık başına boynuma gömmüştü. Ya gerizekalımı bu çocuk niye böyle yapıyor. Ayı gibi kış uykusuna yatmış kalkmaz tabi . Gözlerimi sinirle kapadım daha sonra alinin tarafındaki kapı  birden açıldı . Sıçtık işte. Gözlerimi korkuyla açtım elindeki telefonu bize doğru tutmuş olan bir kayra ve sırıtarak bize bakıyordu muhtemelen bizim fotoğrafımızı çekiyordu. Benim kötü bakışlarımla hemen kapıyı kapattı. Ve muhtemelen kaçtı. Bunları dövmezsem ne olayım. Onun zaten istediğiydi bu yakaladı pozunu paylaşmadan yetişirim umarım. Ya hala ne konuşuyorsam ağlancak halime. "AALİİİ "diye bağırdım. Ali sıçrayarak  aniden kalkıp doğruldu. "Ne oluyor ne bağırıyosun? "diye şaşkın şaşkın sordu. "Eben oluyor kalk lan kalk."

___________________________
Aklınızdan geçen sahneleri bana iletebilirsiniz. Umarım beğenirsiniz bölümü.
💙🎈

NEFRETTEN DOĞAN AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin