15.bölüm

480 34 25
                                    

Film bittiğinde ali hâla elimi bırakmamıştı. Öyle boş boş  oturuyorduk. Kapının açılma sesi geldiğinde direk elimi alinin elinden kurtardım. Sırasıyla salona doluştular ve elindeki poşetleri kenara bırakıp koltuğa oturdular . Azra"eylül hani uyuyacaktın?"diye sorduğunda gözlerimi devirip konuşmaya başladım. "Uykum bölündüğü için uyuyamadım" dedim. Kayra sırıtıp " Ali varken uyumak ne mümkün "dedi. Ayağa kalkıp hızlıca kayranın yanına ilerledim. Saçlarını çekiştirdiğimde saçlarından elimi çekmeye çalışıyordu. Azra "bırak eylül"dediğinde gülerek daha çok çektim. Herkes şakaya karışık yaptığımı biliyordum .Azra yanıma gelip "bırak eylül"diye bağırdığında şaşkınca  ona baktım. Ciddiye aldığı için ona sinirle güldüm. Aşkı daha ağır bastı kardeşliğe galiba. Daha fazla onun bakışlarına maruz kalmayıp yukarı çıktım. Odaya girmeden önce tek duyduğum şey kayranın azraya "Azra niye ciddi aldın biz şakalaşıyorduk"diyişiydi. Çeketimi ve telefonumu alıp aşağıya indim. Onlara bakmayıp kapıya doğru ilerlediğimde azra "eylül ya yanlış anladın " diyip arkamdan geldi. Ona dönüp " Ben anlayacağımı anladım merak etme sen" dedim. "Ney anladın?"diye sorduğunda "aşkının kardeşliğine ağır bastığını anladım."diye cevapladım. Azra sinirle " ya yürü git" dediğinde sinirle güldüm." Gidiyorum zaten"dedim. O koşarak yukarı çıktığında bende ayakkabımı dolaptan alıp giymeye başladım. Kapıyı açacakken birisi koluma tuttu. Arkamı döndüğümde aliyle karşılaştım. Sessizce "gitme "dedi. "Ya bırak senin oyununada  başlarım  şimdi ."diyip kolumu hızlıca çektim kapıyı açıp  çıktıktan sonra hızlıca kapattım. Hemen arabama ilerleyip kapısının kilidini açtım. Koltuğa oturup  arabayı çalıştırdım. Eve geldiğimde hemen anahtarla kapıyı açıp içeri girdim. Annem beni görünce hemen yanıma geldi ve sarıldı. Ben bir süre sonra kollarımı beline doladım. Ne kadar kavgamız olsada hemen özlüyordu. "Sen yarın sabah gelmeyecek miydin?"diye sordu sarılmayı bırakıp. "Evet ama şimdi geldim ve burdayım gitmeyeceğim bir yere"diyip merdivenlere yöneldim. Annem arkamdan" birşey mi oldu eylül"dedi yüksek sesle. "Hayır" diye bağırdım. Odama girip  hemen üstüme giyecek temiz kıyafetler aldım .Telefonumu masaya koyup şarja soktum . Ve duşa girdim. Duştayken odanın kapısının açılma sesi geldi. Annem" eylül duştamısın?"diye yüksek sesle konuştu . Suyu kapatıp " evet"diye bağırdım. Annem tekrar konuşmaya başladı. "Azra ile hayal kapıda seni bekliyorlar"dedi. Sinirle " yok de "diye bağırdım. "Eylül sinirlenme var dedim çoktan hadi hemem çık hazırlan gel"dedi.  Hemen havluyu üstüme sarıp kurulandım. Daha sonra kıyafetlerimi giyip banyodan çıktım. Annem hala odamda bekliyordu beni. Annemin yanına yaklaşıp konuşmaya başladım. "Uyuya kalmış de inanmazlarsa başka bahane uydur eğer onları buraya getirirsen bir daha bu eve asla gelmem "dediğimde korkuyla "tamam eylül ama sakin ol lütfen"dedi. Başımı olumluca sallayıp odamdan çıkmasını bekledim. Çıktığında yatağama oturup çekmeceden saç kurutma makinesi çıkardım. Saçlarımı kurutup güzelce taradım . Kapım  annem tarafından tekrar açıldığında soran gözlerle ona bakıp  diyeceklerine odaklandım. "Eylül aranızda ne yaşandı bilmiyorum ama azra çok üzgün özür diliyormuş senden" dedi. "Eminim üzgündür inandım hemen "dedim. Annem gözlerini devirip odamdan çıktı. Telefonumu alıp youtubeden dizi açıp izledim. Saate baktığımda akşam olduğunu anladım. Dizi bitince youtubeden çıkıp instagrama girdim. Anasayfada dolaşırken hayalin yeni paylaştığı gönderi karşıma çıktı. Azra damla ve hayal' in birlikte mutfakta çekildiği fotoğraf karşıma çıktı . Hepsi de çok mutlu görünüyordu. Fotoğrafın altınada " erkekler kıymetimizi bilmiyor ama biz onlara kek yapıyoruz "yazmışlardı.
İşte onların üzgün olduklarının kanıtı. Artık kimseye güven bırakmıyorlardı. Ben onları ailem olarak görüyordum. Her ne yaparsam yapayım beni savunmaları gerekiyordu. Fotoğrafın altına yorum yazdım. "Üzgün olduğunuzu çok belli oluyor iyi eğlenceler " yazdım. Daha sonra moralimin yerine gelmesi için dışarı çıkmaya karar verdim. Ve hemen  hazılanmaya başladım.

NEFRETTEN DOĞAN AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin