Onların çıkması ile ali hemen bana döndü. Ellerimi göstererek konuşmaya başladı . Ben ellerimdeki yaralara göz gezdirdim. Kanamıştı ve soyulmuştu duvara yumruk attığım için. "Duvarın suçu neydi? " dedi yüzüne sahte gülümseme kondararak. "Benim suçum ney peki?"diyerek onun sorusuna soruyla karşılık verdim. Yüzünü buruşturup ters ters baktı yüzüme. Nefretin yarattığı bakışlardı bunlar." Bu okulda bana düşman olmak"diyerek yanımdan hızlıca kalktı. Arkadaşlarının yanına gidip onların sohbetlerine ortak oldu. Dengesiz çocuk kendini bir bok sanıyordu. Arka sıralara baktığımda azra ve hayal ile göz göze geldim . Başımı tekrar kapıya çevirdim . Gitsem mi kalsam mı bilemedim. Onları merakta bırakmamak için yanlarına gitmeyi tercih ettim. Sıradan kalkıp çeketimi düzelttim. Onların yanına yöneldim. Sırama geçtiğimde ikiside arkasını dönmüştü ."iyi misin eylül" diyerek konuşmayı hayal başlattı. "İyiyim " dedim sakin bir ses tonuyla. Azra hemen elimdeki yaraları okşamaya başladı. Hayala dönüp " Kremin var mı yanında "diye sordu. Hayal hemen çantasını açıp içini yoklamaya başladı. Kısa bir süreden sonra kremi bulup çıkardı ve çantasını kapattı. Kremi azraya uzattığında azra hemen kremi alıp kapağını açtı. Elimin üstüne sıkıp yaraların üzerine sürmeye başladı. "İyileşir yaraların üzülme"dediğinde yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum ." Üzülmüyorum"
Azra hemen "yav he he "diyince istemsiz gülmeye başladım. Hayalda bana ortak olmuştu. Azra ne dediğini anlayınca gülümsemeye başlamıştı. Aşık kızılım benim . Alinin sesini duyduğumda gülmemizi durdurmuştuk. "Az önce ağlıyordun noldu dengesiz"dediğinde bu çocuğa güvenmediğim için kendimi tebrik ettim . Buna sır filan da verilmezdi . Arkadaşlarına acıyordum. "Dengesizlik konusunda kimse senin eline su dökemez ali "dedim . Cümlemi bitirdiğimde alinin morarmış yüzüne bakarak kazanmışlığın verdiği zaferle gülümsedim. Gözlerini devirip önüne döndüğünde ben de önüme döndüm. Kayra konuşmaya başlayınca tekrar başımı o tarafa çevirmek zorunda kaldım. "Konuş be yenge" dediğinde bora yapmak istediğimi yaptı. Ensesine şaplağı geçirdi. Ali ve ben aynı anda "göstercem ben sana yengeyi " dediğimiz için kayra yere düşerek kahkalara boğuldu. Kendisini durdurabildiğinde tekrar konuşmaya başladı. "Ya diyorum işte siz birbiriniz için yaratılmışsınız içinizden geçenler bile aynı göreceksiniz ilerde birbirinize körkütük aşık olacaksınız . O zaman görecem ben sizi " dedi. Herkes ooo demeye başlayınca "ergenler" dedim yüksek sesle. Ali bana dönüp konuşmaya başladı. "Sen ergen değilmisin ?"dediğinde ona atacak birşey aradım ama bulamadım. "Ben bunlar gibi ooolamıyorum" dedim. Ali sırıtarak konuşmaya başladı. "İstersen birde oola bizi rezil et ne dersin?"dediğinde hemen cevap verdim. "Bi sus artık ya" diyip önüme döndüm. "Azra benim sende kulaklığım kalmıştı yanında mı o " dediğimde azra hemen çantasını eline aldı . İçinden benim kulaklığımı çıkarıp uzattı. "Sağol kızılım"dediğimde sadece gülümsemekle yetindi. Telefonumu cebimden çıkarıp kulaklığı taktım şarkılardan bir tanesini seçip başımı sıraya koydum .Şarkı multide ve burada açabilirsiniz.
Camdan gökyüzünü izliyordum yağmur çiselemeye başlamıştı. Şarkının sözleri o kadar güzeldi ki. Aşık değilken bile aşık olduracak kadar anlamlıydı.
Şarkının sözlerini içimden eşlik ediyordum. Yağmuru ve şimşeğin çakışını izliyordum.Bir bahar akşamı, sen diye öldüm ben.
Son gülü soldurup, kalbime gömdüm ben.
Aşk diye öldüm ben, aşk diye öldüm ben.Bir bahar akşamı, sen diye öldüm ben.
İsmini susturup, maziye gömdüm ben.
Aşk diye öldüm ben, aşk diye öldüm ben.Hani bu dağların ardından, güneş doğmayacaktı.
Sana sarıldığım an, yağmur duracaktı.
Tam o anda yük sesle gök gürleyince korkuyla irkildim. Kalp atışlarımın hızlanmasıyla birisi ellerini belime koyup başını başımın yanına koydu. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum. Kullağımdaki kulaklığın birisini aldı. Ve tekrar başını koydu. Azradır diye rahatımı bozmadım ve tekrar şarkıya odaklandım. Uykum geldiğinde ise kendimi uykuya teslim ettim.
______________________________
Dün bölüm atamadığım için özür dilerim uyuyakalmışım. Bu arada diğer hikayem "GECE MAVİSİ' ne"de bu hafta bölüm atmayı düşünüyordum onuda atamadım. Bu haftada gündüzleri pek zamanım olmuyor kusura bakmayın. Ama olabildiğince atmaya çalışıyorum. Zaten okunma sayımızda düşük. Şuan benimle bu hikayeye ortak olan çok az kişi vardır. Acaba onlar bi kendini belli edebilirmi? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN AŞK
Fiksi Remaja... "İnsan hiç ölesiye nefret duyduğu birine aşık olabilir mi?" -"OLABİLİYORMUŞ." ...