"Ee bizimkilere söyleyecek miyiz ?"
Ali sorduğum soruyla kaşlarını çatarken derin bir nefes alıp verdim . Acaba ne diyecekti. "Benim gizlim saklım olmaz biliyorsun, zaten kayra bu ilişki başlamadan önce bile bizim olacağımızı biliyordu. Ama eğer biraz daha zaman geçtikten sonra söyleyelim diyorsan bir şey diyemem " dediğinde düşünceli bir şekilde bakışlarımı denize çevirdim.
Denizin dalgasına dikkat kesildiğim anda çenemden tutup kendisine çevirdi ali. Masum bakışları ile sesi titrekçe çıkmaya başladığında gülümsedim. "Eylül bir süre söylemeyeceğiz diye ben üzülmüyorum . Sen nasıl rahat hissediyorsan öyle yapalım tamam mı yeterki sen bu kadar düşünceli olma ve üzülme " dedi.
Ve denize göz gezdirdikten sonra gülümseyerek tekrar bana döndü. Sözlerine devam ettirdi."Hem fenamı ya bir süre basılma korkusu yaşarız çok güzel olur. Okulda sarılırız filan "
"Hımm başka " dediğimde gülümseyerek elini dudaklarım da gezdirdi. "Öpüşürüzde "
Dudağımda ki elini istemeyerek de olsa çektim. "Yaa başka beyfendi ? Hem ergenmiyiz biz ali ya "dediğimde gülüşü soldu. Ben onu sinir ettiğim için zaferle gülümsedim. Onu sinir etmek hoşuma gidiyordu o an o kadar tatlı oluyordu ki . Dudaklarını büzüp söylene söylene bi kalıyordu . Sanırım şuan o sahne geliyordu. Ellerini iki yana açarak biraz seslice konuşmaya başladı.
"Off eylül ben neden sevdiğimi öpünce ergen oluyorum ki kötü bir şey yapmıyorum"
Konuşurken git gide büzülen dudaklarına odaklandım. Allah'ım her seferinde bu kadar tatlı olmayı nasıl başarıyordu ki bu çocuk?
"Hem ben sürekli öpüşelim demiyorum ki sana , sarılarak otursakta olur bir köşede ben diğerleri gibi yav-"
Sözleri yarıda kesilmişti çünkü dudaklarına kapanarak onu susturmuştum . Benden çok konuşuyordu be . Bir süre ali şaşkınlıktan karşılık veremesede daha sonra vermişti .
Ayrılırken ali sırıtarak nefes nefese konuşmaya başladı. "Vay iyi taktik bi ara bende denerim. "
Sözleri karşısında sadece gülümsemekle yetindim. Ali dururmu durmaz tabi sözlerine devam etti hemen.
"Hani öpüşmek size göre ergenlerin işiydi eylül hanım" dedi sırıtarak.
"Ya ben sevdiğimi öpemeyeceksem niye varım dimi ?"
Tükürdüğünü yalıyorsun eylül . Ali sırıtmaya devam ederken gülerek ayağa kalktım . Ve uzanıp onun ellerini tuttum. "Hadi kalk yemek yemeye gidelim açım ben " dediğimde güldü ayağa kalkıp. Birbirine kenetli ellerimizin üstüne bir öpücük kondurduğunda gülerek bende birleşik ellerimizi öptüm.
•
Deniz kenarında küçük bir kafeye gelmiştik . Dekorasyonu çok güzel görünüyordu. Yemekleride inşallah güzeldir çünkü çok acıktım. Her şeyi yiyebilirdim şuan. Masaya geçip oturduğumda alide karşıma geçti."Ee ne yiyeceğiz ?"diye sorduğunda ali hızlıca ona cevap verdim. "Ben şuan her yemeği yiyebilirim sevgilim ama kahvaltı edelim biz yinede ya. "
Ali başını olumluca salladı. Ve garsonu eliyle masaya gelmesi için işaret etti. Daha sonra siparişi verip beklemeye başladık. Ali ellerini çenesine dayamış beni izliyordu. Gülerek "ne oldu neden bakıyorsun öyle ?"diye sordum. Dudakları hemen yukarıya kıvrıldı.
"Çok güzelsin ona bakıyorum. "
Tam aliye cevap verecekken garsonun gelmesiyle ağzımı kapatıp sağa sola bakınmaya başladım. Garson her şeyi bıraktıktan sonra direk saldırmaya başladım masadakilere. Ne yapıyorsun dediğinizi duyar gibiyim . Napıcam yemek yiyorum ben diğer kızlar gibi çok nazik birisi değilim . Hele söz konusu yemek olunca karşımda ki kim olursa olsun farketmez. Bazı çiftler ilk buluşmada yemek yerken yemeklerini kibar bir şekilde yerler ama biz aliyle farklıydık. Alide benimle birlikte saldırıyordu şuan yemeklere. Yemeğimiz bittikten sonra hesabı ödedik ve kafeden çıkıp arabaya ilerledik.
Arabaya bindiğimizde içerisi çok soğuk değildi aksine biraz daha sıcaktı. Ali arabaya çalıştırdığında eve mi gidiyoruz diye çok merak ediyordum çünkü pek eve gidesim yoktu aliden ayrılıp.
"Ee nereye gidiyoruz ?"diye sorduğumda bakışlarını yoldan ayırmadan bana cevap verdi. "Çok eğleneceğimiz bir yere ."
Böyle diyince meraktan içim içimi yiyordu. Fazla merak ediyordum şuan nereye gittiğimizi. Bir süre sonra bir yol kenarında durduk. Burası çok kullanılan bir yol değildi galiba çünkü bizim arabadan başka bir araba göremiyordum. Arabadan indiğimizde alinin yanıma gelmesini bekledim. Kapıdan heyecanlı bir şekilde inip yanıma geldi. "Neden geldik buraya ?"diye sorduğumda gülümsedi ve eliyle arkamı işaret etti. Arkamı döndüğümde büyük bir lunaparkla karşılaştım. Şaşkınlıkla ağzıma gitti elim . Aliye döndüğümde gülümsüyordu. "Ali burası çok büyük ama."
"Aynen hadi gel çok eğleneceğiz." Elimden çekiştirerek koşturmaya başladık. Kapının önüne geldiğimizde ali elimi bırakıp çeketinin cebini kurcaladı. Gülen yüzü aniden kasılırken kesin bir şey olduğunu anladım. Elini alnına getirip sinirle ofladı. "Ya eğlenelim diyoruzda anahtarı unutuyoruz of ya. "
"Bir şey olmaz ya atlarız şurdan hadi "dediğimde sinirli hali aniden ortadan kayboldu. Onun yerine gülümsemesi geldi geri. Tellere tırmanmaya başladığımızda ali gülerek "bunu yaptığımıza inanamıyorum gören hırsız bunlar dicek"dedi. Sadece gülmekle yetindim. Ali benden daha hızlı olduğu için o hemen içeri atladı. Ellerini açıp "hadi gel tutucam seni" dediğinde gülüp "tutamazsın ali düşeriz " dedim. Gülüp eliyle kendini baştan aşağıya gösterdi. "Kızım sevgilin çok güçlü merak etme güven bana hadi" dediğinde gülüp "tamam güveniyorum da korkuyorum be "dedim . Ali "korkma korkma hadi gel "dedi ellerini daha da yukarı uzatarak. Telin diğer tarafına geçtiğimde atlamakla atlamamak arasında kaldım. Ama aliye güveniyordum düşmezdik ya.
"Tut geliyorum" dememle atlamam bir oldu. Düşmemiştik ama birbirimizede çok yakındık . Elleri belimde benim elim onun omuzlarında . Alinin nefesi yüzüme çarparken birisinin bağırmasıyla birbirimizden hemen uzaklaşarak ayrılmıştık.
"Abi geldiniz mi ya görmemişim."
Sesin geldiği tarafa döndüğümüzde bizle aynı yaşta olduğunu tahmin ettiğim bir çocuk gördüm. Aliye el salladığında alide ona eliyle selamladı. Ve elimden tekrar tutarak onun yanına ilerlemeye başladık.
"Olum burdaysan kapıyı da açıverseydin ya bi zahmet o kadar teli tırmanıp atladık."
"Görmemişim ya kusura bakmayın hem sizede bir aksiyon olmuş baksanıza."
Aliyle göz geldiğimizde çocuk ellerini çırparak "hadi eğlenmeye yoksa gün boyu bakışıp duracaksınız" dedi.
Ali bana dönüp ellerimin ikisini tutarak konuşmaya başladı." Ee ne binelim ne istersin?"
"Çarpışan araba olur mu ?"
"Tamam olur ama sonra benim istediğime bineceğiz."
"Tamam hadi " dediğimde diğer elimi bırakıp yanıma geçti. Ve çarpışan arabalara ilerledik hep beraber.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN AŞK
Teen Fiction... "İnsan hiç ölesiye nefret duyduğu birine aşık olabilir mi?" -"OLABİLİYORMUŞ." ...