9. Nešťastná ztráta

441 7 2
                                    

Ráno slunce svítilo a sluneční paprsky probudila lvíčata které paprsky hřáli na kožíšku. Všechna lvíčata tedy vstala,vyběhla ven a utíkala si hrát. Šli k řece jenže vtom se obloha temně zatáhla a začalo prudce pršet. Některá hlína se změnila v bahno.

Koda nedával pozor tlapka mu uklouzla na tom bahně a skoro by spadl do té řeky kdyby Asha honem nevzala liánu a nehodila by mu ji. Koda ten jeden konec rychle vzal do tlamy, držel se a snažil se vyšplhat zpět nahoru. Asha se ho pokoušela vytáhnout nahoru zpět za nimi. Leah chtěla své sestře pomoc a tak za nimi rychle běžela jenže nechtěně zakopla a padala. Nestihla se chytit té liány a zmizela pod vodou.

Asha zatím vytáhla Kodu zpátky na pevnou zem a Shani s Namou jim pomohli aby se dostali dál od té řeky. Když jsi Asha uvědomila co se vlastně všechno teď stalo tak byla nešťastná a dala se do pláče byla smutná z toho že nemohla své sestře nějak pomoc.

Všichni pak utíkali zpět na Lví skálu říct rodičům a ostatním co se Leah stalo. Když to všichni pak uslyšeli byli zděšení ale Kiaře začli po tvářích stékat slzy protože nevěděla jestli svou dceru ještě vůbec někdy uvidí a byla nešťastná z toho že se s tím nedá nic dělat. Jen v hloubi duše doufala že se Leah nic nestalo a že ji zase někdy uvidí.

Tak další kapitolka po nějakém čase je tu na obrázku v médiích Leah a teď už zatím u další kapitoly čauky mňauky vaše Rusalinka816🐈

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat