11. Přemlouvání a vzpomínky

416 8 0
                                    

~Lví říše~

Ve Lví říši zatím nikdo netušil že jdou k nim nepřátelé aby získali jejich království, vždyť ani nikdo nevěděl že Scar přežil.
Na Lví skále byli zatím Simba s Kopou, Kovuem a Nalou. Kiara se totiž šla zrovna někam projít s Vitany a Kiona potřebovala Lví hlídka.

Kovu se pak podíval na Kopu a zeptal se: „Kopo vážně nechceš být králem ty?” Kopa povzdychl a odpověděl: „Ne Kovu promiň ale vážně nechci.” „Ale proč vlastně Kopo?” Zeptal se ho Simba. Kopa sklopil uši a pověděl: „No kvůli tomu co jsem říkal předtím. Chci mít prostě víc času na svou rodinu. Kdyby jste věděli co jsem si musel prožít když jsem jako lvíče zmizel tak by jste měli jiný názor a nikdy mi moc nepomohlo když někdo zístil že jsem princ. Spíš se to pak ještě víc zhoršilo.” Nala se podívala na Kovua a Simbu: „Ale no tak Simbo,Kovů nenuťte Kopu k tomu když nechce. Má k tomu určitě nějaký důvod že Kopo.” Dořekla to a otočila se na Kopu.

Kopa byl trochu zamyšlený takže ji moc nevnímal ale když si uvědomil že se ho máma na něco ptala tak věděl o co jde a odpověděl: „Vlastně ano mám k tomu důvod, ale je to moc těžké na vysvětlení. Jedině co můžu říct je že když jsem utekl tak to bylo pro mě hrozné až tak že nechci být příštím králem. Jediné štěstí co jsem měl když jsem zmizel bylo to že jsem si našel kamarády na které nikdy nezapomenu.Simba se podivil: „Vážně Kopo?! O tomhle si nám nikdy neříkal.” Kopa na to řekl: „Teď není ten nejlepší čas vám o nich vyprávět.” Dořekl to a odmlčel se.

Simba se zamyslel podíval se na svého syna a zeptal se: „Kopo víš jak jsme si povídali když si byl malý a dívali se na oblohu plnou hvězd?” Kopa se usmál: „Jistě tati na to se nedá zapomenout a já na to nikdy nezapomenu, že na nás shlížejí Králové minulosti kteří nás hlídají, chrání a jsou vždy s námi.” „Tak si pamatuj Kopo že i když už tu nebudu tak ti budu vždy pomáhat když budeš něco potřebovat nebo tě bude něco trápit.” Řekl Simba a s úsměvem se díval na Kopu.

Další kapitola je konečně tu na obrázku v médiích Kopa. Zatím čauky mňauky vaše Rusalinka816 😺

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat