30. Sbohem Nalo a Mheetu

251 2 3
                                    

Sarafína zatím pořád utíkala a občas se ohlédla jestli za ní Temná smečka pořád běží na její smůlu jí Temná smečka doháněla a tak Sarafína přidala do běhu a přitom pořád nemohla uvěřit jak jim Scar mohl vůbec nařídit aby ji zabily. To vážně jen kvůli tomu že řekla že se tak moc změnil? Vždyť řekla jen pravdu podle ní.

„Jak mohl něco takového udělat?Vždyť v mládí jsme byli přátelé a vím že postupem času ke mě cítil víc než jen přátelství nebyla jsem slepá nic jsem ale neříkala. Nevím jestli věděl že to tuším ale i přesto nic za ty roky neřekl místo toho si nakonec vybral Ziru a to přitom byla jen lvíče ale přesto řekl že bude jeho budoucí partnerou. Najednou pak jako kdyby se v něm něco zlomilo a on se změnil. Změnil se tak moc že jsem v něm už neviděla toho přítele z dětství jen nějakého sobeckého,chladného a temného lva kterým se nakonec stal a který netoužil po ničem jiném než po vládě”  Pomyslela si Sarafína a po tváři jí stekla slza. Vtom se ale rychle zastavila protože před ní byla skála.

Chtěla utéct na jinou stranu ale to už ji dohnala a obklíčila Temná smečka. Ona couvala až narazila do té skály a vyděšeně se dívala co se vlastně stane. Akira k ní šel pomalým krokem se zlomyslným úsměvem trochu blíž až byl u ní už jen pár centimetrů tak se zastavil a řekl: „Jsi v pasti lvice odsud se již nedostaneš” Dořekl to a zasmál se. Sarafína se jen zamračila,začala mrskat ocasem a vrčela. Akira na ni chtěl skočit když to Sarafína uviděla tak ho rychle sekla tlapou až skončil na zemi.

Akira pak vstal ze země, otřepal se a rozzuřeně zařval: „Na ni!” Sarafíně bylo jasné že se nedokáže ubránit proti celé Temné smečce když je jen jedna. Byla to pro ni až moc velká přesila. Sarafíně začli téct slzy. „Sbohem Nalo, sbohem Mheetu.”Řekla naposledy šeptem byli to její poslední slova co za svůj život řekla. Pak na ní Temná smečka nelítostně zaútočila a zabila ji.
Když ji zabily tak šli všichni zpět za Scarem a byli rádi že budou mít od té otravné lvice konečně pokoj.

Dneska trochu smutnější kapitola hlavně pro ty co si oblíbili Sarafínu. Jinak na obrázku v médiích Sarafína zatím čauky mňauky

Vaše Rusalinka816🐱🐈

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat