~Sloní hřbitov~
Na sloním hřbitově zatím Scar řekl: „Je načase aby jsme šly do té země o které jsem mluvil do Temné říše!" Všichni tedy šli až jedna lvice ze smečky jménem Kansi řekla: „No já nevím Scare připadne mi to dost nebezpečné jsi si jistý že nám nic neudělají a budou souhlasit s pomocí? Přeci jen se ta země nejmenuje Temná říše jen tak pro nic za nic. Víš přeci že ostatní říše i oni sami sobě říkají Temná smečka díky tomu že se říká že v sobě nemají ani snad kapku soucitu když chcou tak dokážou bez mrknutí oka zabít kohokoliv kdo se jim postaví do cesty a není jim to vůbec líto berou to spíš jako hru. Od malička jsou v té říši vychováváni aby byli hrozní zabijáci." Scar se na ni otočil a odpověděl: „Neboj se myslím že budou souhlasit protože nenávidí Lví říši a nejraději by v ní vládli." Další lvice se otočila na Scara a zeptala se: „Jak si můžeš být tak jistý?" Scar se na ni s uchechtnutím otočil: „Vím že by nejraději měli Lví říši na to jsem přišel už dávno, když jsem byl malý taky zaútočily na Lví říši a právě jeden z nich mi dá se říct s vím způsobem už navždy daroval jízvu je to dost těžké na vysvětlení jak sem vlastně k té jízvě přišel.” Kansi pak řekla: „Jsem sice ráda že nám temná smečka pomůže jenže co kdyby změnily názor?” Scar měl na tváři jen škodolibý úsměv: „Nebojte nezmění však já jim dám nabídku které podle mě určitě neodolají.” Jen co to dořekl tak přešli hranice a ocitli se v Temném království.
~Temná říše~
Když přešli ty hranice tak k nim přišli dva Temní lvi a řekli: „Co chcete? Nemáte tu co dělat!„ Scar jim na to řekl: „Potřebuji mluvit s vaším králem Akirou! Lvi se ho zeptali: „Co mu chceš říct? A proč by s tebou chtěl mluvit! Scar jim s klidným hlasem pověděl: „Mám pro něj menší nabídku.” Temní lvi se na sebe zkoumavě podívali pak se otočily zpět na Scara a odpověděli: „Tak dobrá zavedem vás k němu.” Když s nimi Temní lvi přišli až před krále tak jeden z nich řekl: „Králi Akiro tenhle lev s vámi chce mluvit.” Akira se podíval na toho lva co mu to oznamoval a řekl: „Dobře děkuji ti Blacku ”
Pak se otočil na Scara a řekl: „Vítej Scare.” Scar mu odpověděl: „Moc mě těší Akiro.” Dořekl to podíval se za Akiru a zeptal se: „ Akiro kdo je ten lev co stojí za tebou?” Akira se otočil za sebe,usmál se podíval se zpět na Scara a pověděl: „To je můj druhý syn Dark.”
„Ach tak moc mě těší Darku” Řekl Scar. Dark odpověděl: „Mě také těší Scare.” Poté se Black zeptal: „ Počkat králi Akiro vy se s tím lvem znáte?” Akira se podíval na Blacka a řekl: „Svým způsobem ano známe Blacku když jsem se chtěl Lví říši pomstít za to že zabily mého prvního syna tak tam vládl Scar. Měl ale u sebe hyeny které byli velmi vzteklé kvůli tomu že měli hlad. Věděli jsme že proti tolika hyenám nemůžeme vyhrát a tak jsme utekli zpět do svého království”
Akira se pak podíval na Scara a zeptal se: „Scare co tě vlastně přivádí do našeho Temného království? Slyšel jsem totiž že jsi prý zemřel?!” Scar se jen usmál a odpověděl: „ Však ve Lví říši si myslí že jsem mrtvý a vůbec netuší že jsem přežil. Jinak jsem přišel sem proto abych ti dal menší nabídku.” Akira jen nastražil uši a zazubil se velice ho zajímalo jakou by pro něj měl Scar dobrou nabídku. „Dobrá docela mě to zajímá povídej dál.” Řekl Akira a čekal jakou mu dá Scar nabídku. Scar věděl že jsi získal jeho pozornost a že když mu to řekne tak se určitě nějak domluví. Tak mu navrhl: „ Nuže vím jak byste rádi získaly Lví říši a tak mě napadlo že nám pomůžete zničit Simbu aby jsme tam mohli vládnout” Akira pokýval hlavou na znamení že rozumí ale ještě se zeptal: „Dobře ale co by jsme z toho mohli mít my kdybychom vám pomohli?” Scar nějakou takovou otázku docela čekal a tak mu na to hned odpověděl: „Mohli by jste být ve Lví říši s námi a mohli by jste si tam dělat co by jste chtěli a co se vám zlíbí. ”
Akira se na chvíli zamyslel a pak odpověděl: „Tak dobře půjdeme s vámi.” Tak tedy Temná smečka společně se Scarem hyenami a jeho smečkou šli do Lví říše.
Další kapitola je tady začíná se nám to podle mě docela rozjíždět a možná budete někdy ještě docela překvapeni jak to bude pokračovat jinak na obrázku v médiích Akira další obrázky Black a Dark ale teď už u další kapitoly zatím čauky mňauky 🐱
ČTEŠ
Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔
AdventureTento příběh navazuje na můj příběh Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. Když se Kopa vrátil zpět domů tak se má stát králem jenže to odmítne a tak bude muset vládnout Kiara společně s Kovuem. Kiaře a Kovuovi se narodí lvíčata která si rádi hraj...