Kopa klidně spal venku před jeskyní když se trochu zvedl vítr a začal si pohrávat s trávou ve které Kopa spal. Kopa klidně oddechoval když vtom ho probudil nějaký tenký hlas který pořád dokola opakoval: „Kopo,Kopó." Kopa unaveně otevřel oči podíval se kolem se ale nikoho neviděl. „To se mi musí jen něco zdát je přeci hloupost že slyším své jméno jen kvůli tomu že fouká vítr." Pověděl unaveně Kopa ,zívl si,mlaskl, znovu pak zavřel oči a zkusil znovu usnut.
Hned ale oči otevřel protože se znovu ozval ten tenký hlas: „Kopo,Kopó." Kopa se již naštval vstal ze země a vykřikl do okolí jak nejvíc mohl: „Kdo to vlastně mluví!?" Zafoukal mírný větřík a ozvalo se: „Neboj Kopo nezdá se ti to a já ti neublížím." Kopa to moc nechápal a tak zvědavě řekl: „Kdo jsi? Nějaký král minulosti nebo co?!"
Ten hlas se jen zasmál: „Ano Kopo máš pravdu jsem jeden z králů minulosti. Jsem tvůj prapradědeček Mohatu." Kopa pověděl: „Vážně?! A co vlastně ode mne chceš?" Mohatu odpověděl: „Přišel jsem ti pomoct Kopo. Vím že jsi nešťastný a myslíš si že Simbova smrt je tvoje vina." Kopa nešťastně sklopil uši a pověděl:„Ale já myslím že je vím že bych se neměl tak moc obviňovat jenže kdyby jsem něco rychle dokázal udělat tak by jsem ho ještě zachránil." Mohatu mu na to ale řekl: „Vím že není mě můžeš věřit jsem jeden z králů minulosti a vidím všechno co se děje ve Lví říši. Viděl jsem i to že to tvoje vina rozhodně nebyla. To Scar ho zabil nikdo z vás za to nemůže. To by ti řekl dokonce i tvůj otec. Takže už nebuď smutný, věř si a neboj kdybys něco potřeboval tak nezapomeň že Králové minulosti jsou vždy s tebou." Vtom vítr přestal foukat a Mohatuův hlas utichl.
Kopa tam seděl sám a díval se trochu smutně na své tlapky. Když vtom se před ním objevila zvláštní mlha a z ní vyšel lev a díval se na něj s kamenným výrazem jako kdyby čekal až Kopa něco řekne. Kopa se na něj díval a viděl že ten lev má úplně celé oči žluté a byl dokonce průhledný. Kopa napřed neměl tušení kdo to je když vtom se na něj pozorně podíval a zeptal se: „Otče?"
Lev se usmál a dá se říct skoro jako kdy s ozvěnou pověděl: „Už jsem myslel že mě nepoznáš Kopo." Kopa se skoro radostí rozplakal. Simba pak ale s vážným výrazem řekl: „Kopo víš že za mou smrt nemůžeš ty že mě zabil Scar." Kopa se zeptal: „A co máme dělat aby jsme Scara zastavily? Simba odpověděl: „Aby jste Scara porazily tak si musíte věřit a být silní kdoví třeba když budete všichni držet spolu tak dokážete něco čemu jste nevěřily vy ani ostatní. Hlavně neboj já i s ostatními krály budu vždy s vámi a pamatuj si to co jsem ti ještě předtím říkal budu tu vždy když budeš něco potřebovat nebo tě bude něco trápit. Nikdo z vás jen nezapomínejte že je to vaše království tak za něj musíte bojovat. MUSÍTE SI VĚŘIT A BOJOVAT." Jen to Simba dořekl tak ho pohltila mlha on zmizel v té mlze. Za chvíli ta mlha zmizela společně s ním. Kopa byl z toho všeho co se teď stalo trochu zmatený. Šel radši do jeskyně za ostatními spát.
Další kapitola příběhu je tu na obrázku v médiích duch Simby ale teď už čauky mňauky vaše Rusalinka816 🦁🐱
ČTEŠ
Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔
AdventureTento příběh navazuje na můj příběh Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. Když se Kopa vrátil zpět domů tak se má stát králem jenže to odmítne a tak bude muset vládnout Kiara společně s Kovuem. Kiaře a Kovuovi se narodí lvíčata která si rádi hraj...