17. Vyženu Simbovu rodinu!

360 7 0
                                    

Scar pak nechat Kovua na pokoji a odešel od něj. Mezitím lvíčata vyšla z jeskyně a dívala se co se to vlastně děje. Scar se jen ušklíbl na Kovua a zeptal se: „Tak co Kovu pořád chceš se mnou bojovat?" Kion pak pomohl Kovuovi vstát a řekl: „Nech ho Kovu tenhle boj bys asi nevyhrál." Scar se jen zasmál: Cha,když jsem teď porazil Kovua tak jsem teď králem Lví říše!" Potom se otočil na Kopu a ostatní a rozkázal: „Teď když jsem král tak můj první příkaz je že vyženu Simbovu rodinu! Jděte a to hned!"Dořekl to zavrčel.
Kovu zlostí vrčel na Scara že měl s tou chutí mu něco udělat. Kopa mu ale položil tlapu na rameno a s klidným hlasem řekl: „Nevšímej si ho Kovu a uklidni se. My však ve vyhnanství vymyslíme jak ho porazit."
Kovu se uklidnil pak vzal společně s Kiarou, Kopou,Vitany a Kionem svá lvíčata a odešli ze Lví říše.

Nala chtěla jít s nimi jenže Scar jí stoupl do cesty a s ušklíbnutím se zeptal: „Kam ten spěch Nalo?" Nala se na něj podívala a řekla: „Jdu za svou rodinou." Scar se ale jen zasmál a řekl: „Ale ty nikam nepůjdeš Nalo!" Nala překvapeně vyjekla: „Počkej cože?! Proč bych nemohla!" Scar k ní přišel blíž a řekl: „ No víš když už teď Zira nežije tak potřebují královnu která by vládla se mnou." „Počkej? Ty snad chceš aby byla s tebou a abych s tebou společně vládla?" Zeptala se Nala. Scar jí odpověděl: „Jak vidím tak jsi to pochopila přesně tak Nalo." Nala se ale jen zamračila a naštvaně vyprskla: „V žádném případě já s tebou nechci vládnout!" Scar se zamračil,napřímil se a řekl: „Jak myslíš potom tedy pošlu hyeny aby zabily tvou rodinu nebo aspoň lvíčata to by jsi snad chtěla?" Nala sklopila uši dala hlavu smutně k zemi a povzdechla si: Ne....! Ne to bych nechtěla. Aby se mojí rodině stalo něco jen kvůli mě." Scarovi hrál na tváři vítězný úsměv. Vždy se mu podaří dostat to co chce a tenhle okamžik není vyjímkou. „Tak vidíš že jsi rozumná. Pojď jdeme na Lví skálu." Řekl Scar otočil se a odcházel ke Lví skále. Za Nalu se postavili někteří temní lvi a ona smutně a poslušně odcházela za Scarem.

Ještě se naposledy podívala tam kde ležel její milovaný Simba a po tváři jí stekla slza

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ještě se naposledy podívala tam kde ležel její milovaný Simba a po tváři jí stekla slza. Věděla že se za chvíli přidá k ostatním králům minulosti tak jako každý a že jako nová zářící hvězda bude na ni s láskou svítit.

Další kapitola příběhu je tu na obrázku v médiích Scar další obrázek smutná Nala ale teď už zatím u další kapitoly čauky mňauky vaše Rusalinka816.🐈

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat