27. Já nechci zabíjet!

266 2 0
                                    

Lvíčata rostla už byla trochu větší Dark se proto rozhodl že bude učit Usika aby měl rád zabíjení. Jenže Usikovi se to moc nelíbilo a řekl: „Tati ale víš že já nechci zabíjet.”

Dark se ale naštval a rozkázal: „Mlč,Usiku! Budeš umět zabíjet ať chceš nebo ne!” Usikovi se ale tohle vůbec nelíbilo a díval se zamračeně do země a zeptal se: „Ale...ale proč?” Dark mu na to odpověděl: „Podle naší tradice se každý z Temné smečky musí naučit zabíjet. Neboj se když to budeš dělat trochu déle tak si to oblíbíš a budeš to brát jako neškodnou hru stejně tak jako já ve tvých letech. Co ty víš třeba tě to začne bavit a bude to pro tebe zábava.” „Tak o tom docela pochybuji že mě to bude bavit.” Pomyslel si Usiku a zeptal se: „No a co Simba ten je přeci taky napůl Temný lev tak jako já.”

Dark pověděl: „Ano to je sice pravda jenže na něm to není tak vidět Usiku ale na tobě ano takže se to musíš naučit hlavně ty. Stejně jsi starší než on takže bys to měl umět první ty.” „Vždyť jsem starší jen o pět minut!” Postěžoval si naštvaně Usiku.
Dark docela naštvaně vykřikl: „Už nechci nic slyšet Usiku! Teď tedy pojď!” Usiku sklopil smutně hlavu a odcházel pomalu za tátou.

Malý Simba byl mezitím s mámou a když zdálky viděl co se teď dělo tak řekl: „Mami já bratrovi nezávidím myslíš že chce opravdu zabíjet?” Ema povzdychla a odpověděla: „Ne Simbo určitě nechce jenže táta ho to pořád učí.” Simba smutně pověděl: „Je mi Usika líto.” „To mě také Simbo a moc.”Odpověděla Ema a dívala se do dálky.


Další kapitola příběhu je tady na obrázku v médiích Usiku a mladší Simba zatím čauky mňauky.

Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat