~Lví říše~
Ve Lví říši zatím tedy vládl Scar se svou smečkou, hyenami a Temnou smečku. Ostatní lvice jen doufaly že to nedopadne tak jako když jim předtím vládl aby nebyla Lví říše vyprahlá, bez zvířat a skoro až bez života.
Jednou se do Lví říše zatoulala neznámá lvice s krásně bílou srstí a zelenýma očima. Nesla se trávou až jí zastavili někteří členové z Temné smečky a zeptali se: „Kdo jsi lvice?” „Jmenuji se Hasina” Odpověděla po chvíli mlčení lvice. Jeden Temný lev se na Hasinu pozorně podíval a uviděl že se jí u tlapy schovává malé lvíče. Sklonil hlavu k zemi, naklonil ji na stranu a díval se na to velmi vyděšené lvíče pak se narovnal a pověděl: „Jak se jmenuje tvé lvíče?” Hasina si lvíče radši dala úplně za sebe aby ho mohla bránit kdyby musela a odpověděla: „Jmenuje se Iris.”
Blacka už tahle konverzace dost nebavila přišel pomalým krokem k Hasině
a naštvaně zavrčel: „Víš že to není tvé území takže bys měla odejít!” Hasina omluvně pověděla: „ Promiňte ale no my jsme dlouho cestovaly takže...” Vtom jí Black skočil do řeči: „Nás nezajímá že jste cestovaly nemáte dovoleno být ve Lví říši! „Dobře tak asi budem muset jít.” Řekla Hasina a trochu vyděšeně couvla o krok dozadu. Black výhružně zavrčel: „To bych vám radil a nemám dneska moc dobrou náladu takže když nezmizíš s tím lvíčetem než nepočítám do tří tak uvidíš! 1...” Vtom začal počítat a Hasina nevěděla jak má tak rychle i s Iris utéct. Jenže než stačila něco pořádně udělat tak Black řekl:„ ...3” Naštvaně se rozběhl proti Hasině,ona ho sekla tlapou až padl k zemi. Když to někteří z Temné smečky uviděli tak to šli říct Scarovi.
Scar s nimi pak přišel podíval se Hasině naštvaně do očí a promluvil: „ Takže ty jsi na Blacka zaútočila!” „Ne! Jen jsem se bránila protože mne napadl.” Odpověděla odhodlaně Hasina s menším vrčením které nebylo skoro slyšet. Scar pověděl: „ To je mi jedno stejně tu nemáš co dělat!” Vtom k nim rychlím krokem přišla Sarafína a vykřikla: „Scare! Nech tu lvici na pokoji vždyť ona nic špatného neudělala!” Scar se otočil na Sarafínu a řekl: „Ale, vstoupila do Lví říše kde nemá co pohledávat!” Sarafína mu na to odpověděla: „ A jak mohla vědět že tohle území někomu patří když dlouho cestovaly? Třeba si potřebují od toho cestování taky odpočinout. ” Scar se jen naštvaně zamračil a rozkázal: „Mlč, Sarafíno! Tohle je mé království a já nenechám nějaké cizince aby chodily po mém království bez mého dovolení!”
Sarafína to už nevydržela a vyjela po něm: „Sarabi měla předtím pravdu když mi vždy říkávala že jsi se tak hrozně změnil až tomu nemohla uvěřit že z tak hodného a malého Taky se stal tak sobecký a hrozný Scar! No a ještě měla pravdu vtom že Mufasa byl mnohem lepší král než ty a Simba také!” Jak tohle Scar uslyšel tak se velice rozzuřil sice měl kdysi Sarafínu docela rád ale to již za ty roky dávno zmizelo, naklonil se k Akirovy a potichu pošeptal: „Postarejte se o ni!” Akira se jen usmál a řekl: „ S velkou radostí Scare.” Jen co to dořekl tak s celou svou Temnou smečkou šli na Sarafínu. Když to Sarafína uviděla honem se rozběhla a utíkala pryč. Temná smečka běžela rychle za ní.
Scar se pak otočil na Hasinu. Hasina z něj měla docela strach tak před ním vyděšeně couvala jenže vtom byla za ní roklina. Ona se radši zastavila a prosebně řekla: „Prosím nechte nás jít. Slibuji že už sem nikdy nepříjdem.” „Jak ti mám asi tak věřit lvice?!” Řekl Scar podezíravě. Jak to dořekl tak ji tlapou strčil a ona spadla do rokliny. Scar s ostatními se dívali kde je. Když pak zmizel všechen prach a špína tak uviděli na spodu rokliny tělo lvice. Scar se jen ušklíbl a všichni šli zpět na Lví skálu. Iris počkala až všichni odešli pak seskákala po kamenných výstupcích až na dno rokliny kde uviděla svou mámu.Přitulila se k ní a dala se do pláče.
Střihla ušima protože uslyšela nějaké přibližující se kroky. Lehla si a tiskla se k tělu své maminky. Najednou kroky utichly a Iris za sebou uslyšela hodně lítostivý hlas lvice: „Je mi líto co se stalo tvé mamince.” Iris se podívala do lviciných modrých očí a trochu se pousmála. Lvice jí pak vzala do tlamy, vyskákala s ní zpátky nahoru a šla s ní na Lví skálu. Pak k nim přišel Scar a řekl: „Nalo! Proč jsi vzala to lvíče?!” Nala malou Iris položila opatrně na zem a odpověděla: „Když už nemá mámu tak to neznamená že nemůže mít někoho kdo by se o ni postaral.” „Tak fajn Nalo klidně si ji vychovej.” Řekl bez zájmu Scar a odešel od nich.
Další kapitola příběhu je tu na obrázku v médiích Hasina další obrázky Iris a Black zatím čauky mňauky vaše Rusalinka816.🐱🦁
ČTEŠ
Kopova a Kiařina vláda aneb příběh dvou sourozenců ✔
AdventureTento příběh navazuje na můj příběh Lví král- Simbův syn Kopa: Kopův příběh. Když se Kopa vrátil zpět domů tak se má stát králem jenže to odmítne a tak bude muset vládnout Kiara společně s Kovuem. Kiaře a Kovuovi se narodí lvíčata která si rádi hraj...